P:Auto jõnksutab

P:Auto jõnksutab

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
s
siksivend
Suletud kasutaja
Postitusi: 6
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

P:Auto jõnksutab

Postitus Postitas siksivend »

kui sõita mistahes käiguga hakkab auto jõnksutama. kas võib viga olla selles et ujuki tasapind on paigast ära ja saab vähe kätte . ja kuidas seda ujuki tasapinda reguleerida ja palju peab olema 05 karburaatoril ja kas mõõdetakse koos tihendiga või ilma
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Lahja segu viga võib olla. Seda ei usu et ujuki tasapinna viga saaks olla.
Ujuki tasapind 6,5mm Mõõdetakse koos tihendiga ujuk ripub allapoole.
Karba 2105-1107010
C
p
põletaja
Foorumi kasutaja
Postitusi: 363
Liitunud: 20 Jaan 2003 12:52
Asukoht: järvamaa
Autod: 2105 vs 21213

Postitus Postitas põletaja »

kõige õigem on vaadata seda ujuki kambri seina pealt seal kus see kald sei ees pool on seal peaks olema tase pooles kaldpinnas
ostsid siis sõida
z
Zero
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 09 Aug 2003 21:37
Asukoht: Viimsi
Autod: E46

Postitus Postitas Zero »

mul oli ka kord selline jama:tuli välja et tagasilla reduktor oli metsas:(
s
siksivend
Suletud kasutaja
Postitusi: 6
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas siksivend »

eile läks asi puha hulluks sain vaevalt esimese käiguga koju sõita teist ei kannatanud panna kuna jäi liiga nõrgaks . hirmsa bensu lõhna lõi üles ja paukus koledasti ja tahamatas küünlad ära veidi . vahel oli selline tunne nagu silindrid ei tööta üldse . millest see jama võib olla . alles ma vahetasin muidugi karburaatori membraane ja ühe nõela mis on õhu voolikuga ja läheb mootorisse ei tea kahjuks selle nime
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Esimeses postituses oli jutt lahjast segust nüüd aga rikkast.
Äkki sul on suveasendi peal õhuvõttur ja külmutab karba kõri kinni.
C
p
põletaja
Foorumi kasutaja
Postitusi: 363
Liitunud: 20 Jaan 2003 12:52
Asukoht: järvamaa
Autod: 2105 vs 21213

Postitus Postitas põletaja »

Äkki sul on suveasendi peal õhuvõttur ja külmutab karba kõri kinni.
seda nüüd küll ei tahaks uskuda esiteks pole nii külm ja teiseks ise sõidan nii et õhu puhasti kopsik on üldse ümbert ära lõigatud ja kapotipeal on veel ka scoop
ostsid siis sõida
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

+5 kraadist -5kraadini on kõige ohtlikum aeg sest siis on õhus kõige rohkem niiskust. Niiskus aga tekitab jääkorgi.
Suure hõrendusega saab ka suvel külma tekitada. Lisaks veel bena aurustumine mis veel võtab temperatuuri alla.
See muidugi ei tähenda et tal peab sinna jää tekkima. See vaid oletus. Siinkohal kõigile meeldetuletus - õhuvõttur talveasendisse panna, et vältida asjatuid jamasi.
C
p
põletaja
Foorumi kasutaja
Postitusi: 363
Liitunud: 20 Jaan 2003 12:52
Asukoht: järvamaa
Autod: 2105 vs 21213

Postitus Postitas põletaja »

Esialgne postitaja siksivend
eile läks asi puha hulluks sain vaevalt esimese käiguga koju sõita teist ei kannatanud panna kuna jäi liiga nõrgaks . hirmsa bensu lõhna lõi üles ja paukus koledasti ja tahamatas küünlad ära veidi . vahel oli selline tunne nagu silindrid ei tööta üldse . millest see jama võib olla . alles ma vahetasin muidugi karburaatori membraane ja ühe nõela mis on õhu voolikuga ja läheb mootorisse ei tea kahjuks selle nime
millegi pärast on tunne et oled kuskilt saanud s..ta bensiini :( oli omalgi alles hiljuti kogemusi nivaga ei tahtnud teine enam kuidagi mäest ülesse minna ja edasi liikuda sai siis paak korralikult beno täispandud (teiset kohast) ja autol kohe teine minek nagu oleks turbo vahel:wow
ostsid siis sõida
l
Laada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 260
Liitunud: 08 Juul 2003 10:18
Asukoht: Tallinn
Autod: Nokia, Nolada.

Postitus Postitas Laada »

No infot on muidugi vähe, aga miks arvamine, et tegemist on toitesüsteemi veaga? Bensiinilõhn? Jõnksutamine? Jutu põhjal diagnoosi panemine suht võimatu, kuid ise ilmselt panustaksin rohkem süütesüsteemile. Kontaktid/kondekas/jagajalaager?
Või kui bensuaisu ajas ja paukus üleujutamise tõttu siis võiks nõelklapist/ujukist viga otsida.
Ise teaks küll mis teeks, kuid niimoodi nõu anda on keeruline.
Lisan veel seda, et on igasuguse asjaga sõidetud, kuid nii si..a bensiini pole kohanud millega lada mootor pole töötanud. On segatud diisliga ja sõidetud bensiinikriisi ajal puhta lahustiga. No selliseid sümptomeid kohe kindlasti juurde ei saa! Eriti veel tänapäeval.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

mina pakun ka (nagu mulle tavaks) süütesüsteemi kala.. kontaktid - kondeka võid vähimagi kõhkluse puhul ära vahetada ilma pikemalt mõtlemata!!!
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
s
siksivend
Suletud kasutaja
Postitusi: 6
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas siksivend »

tänan teid aitamast olen auto korda saanud ja sõidab enam vähem kondekas oli jagaja küljest lahti .
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Kui te panete tähele et tahhokas hakkab mingitel pöörete vahemikul ebaloomulikult käituma (jõnksutab) siis vaja kontrollida kontakte või kondekat.
Kunagi matkal olles nägin hommikul mingis väga väikses pöörete vahemiks tahhoka anomaaliat. Päeva jooksul see kasvas laiema vahemiku peale ja õhtuks jäi mootor äkki seisma. Viga oli kontaktides. See tuli kiiresti ilmsiks kuna päeva läbisõit oli 700 km.
C
Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 915
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

Postitus Postitas overspeed »

Kuna siin on teema jönksust, siis mul selline küsimus:
03-l on selline viga (omadus, mine sa tea), et kui söidad maanteel ühtlase kiirusega (näit: 90km/h) ja siis korra gaasi pedaali täiesti ülesse lased, ning siis uuesti vajutan (mitte pöhja, aga samasse tasemele, mis 90-ga oli)[köik toimub muidugi kiiresti (aga mitte liiga kiiresti)], käib üks (1) jönks läbi.
Milles vöib viga olla, pakkuge omad arvamused?
Lisaks vöin oelda, et tühikäigul järsult gaasi andes on väike auk sees. (kardan et need on omavahel seotud)
Arrogance diminishes wisdom.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

mul täpselt sama "maanteejõnks" sees, kui korra võtad jala ära ja siis tagasi pannes jõnksatab.. olen märganud, eet erinevate bensiinidega on jõnks ka erinev..
mootor 1300, karpa 05
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 915
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

Postitus Postitas overspeed »

nojah, mul mootor ja karba ju samad.
Kas oled selle likvideerimiseks miskit proovinud? Ma ise veel mitte, kuna siks saarel seisab, söidan siin tsikli ja Datsuniga, ning pikki söite polegi.
Ise hakkan viga otsima kiirenduspumbast.(+ sa mainisid, et söltub bensu erinevusest) See tühikäigu auk viitab kahtlaselt sellele, et uputab korra üle. (pump on ka nii täpne, et kohe kui pedaali liigutan, nii kohe pumpab). Lülitan korra kiirenduspumba välja (surun pöhja, ja kiil vahele, et enam ei liiguks) ning siis maanteel proovin, kas jönks on alles vöi mitte.
Arrogance diminishes wisdom.
Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 915
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

Postitus Postitas overspeed »

nats täpsustan oma teooriat:
kuna kiirenduspump gaasihoova liigutamisel kohe pumpab, siis maanteel kui korra jalg tösta, ning siis uuesti samasse kohta tagasi vajutada, tahan ma oma vana kiirust säilitada, mitte kiirendada. Aga kpump annab ikkagi selle portsu mis ma hooba liigutasin, ning selle portsu pöletamisega mootor miskipärast vabalt hakkama ei saa ning teeb jönksu.

Jagage oma arvamust ka need, kellel seda körvalnähtust pole. Nii meil lihtsam viga leida.
Arrogance diminishes wisdom.
Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 915
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

Postitus Postitas overspeed »

Sain siis oma jönksust lahti. Mu teooria oli minu auto puhul öige. Lülitasin Tallinna minnes kiirenduspumba välja: maanteejönksu enam pole.
Mis veel, et ka Tallinna linnas sees söites kiirenduspumbast puudust ei tunne, kuna toidab piisavalt. Maanteel möödasöitudega ka ei mingit probleemi.
Ainuke kord, kui aru saab, et k.pump väljas on, siis kui mootor on külm. Tuleb lihtsalt nati kauem tooreklapp koomal hoida, aga see nii vähe.
Arrogance diminishes wisdom.
r
riuno2003
Suletud kasutaja
Postitusi: 8
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas riuno2003 »

mul oli sama viga aga tuli välja, et oli hoopis syytepool tuksis.
m
marks
Foorumi kasutaja
Postitusi: 356
Liitunud: 15 Mär 2003 19:41
Asukoht: Kohila
Autod: Audi, BMW, Moškvitch

Postitus Postitas marks »

Esialgne postitaja motamees
Kui te panete tähele et tahhokas hakkab mingitel pöörete vahemikul ebaloomulikult käituma (jõnksutab) siis vaja kontrollida kontakte või kondekat.
Kunagi matkal olles nägin hommikul mingis väga väikses pöörete vahemiks tahhoka anomaaliat. Päeva jooksul see kasvas laiema vahemiku peale ja õhtuks jäi mootor äkki seisma. Viga oli kontaktides. See tuli kiiresti ilmsiks kuna päeva läbisõit oli 700 km.
Mul kõigub tahho, mitte ei jõnksuta. Eriti kiirendusel. On see ka kontaktidest?
Vasta