Amordid ja vedrud Ladale?
Amordid ja vedrud Ladale?
-
ooliheaauto
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 6
- Liitunud: 23 Mai 2011 12:52
- Asukoht: Põltsamaa
Võimalik-tol ajal olid Sachsid äsja turule ilmunud ja sai asi teistele sama probleemiga maadlejatele selgeks. Firmaesindaja toona seda lahti rääkida ei osanud ja sellega amortide katsetamine Vaz-il ka lõppes. Ette said taadi reservidest tehaseomad- nondega kiiksu ei olnud sõiduki lõpuni.
Vedrudest veel et taga olid Lesjöforsi vedrud head juhul kui paarsada kilo pagassi kantud-siis kõik nagu peab.Tühjalt andis jäikus pisut tunda.Esisillas vastupidi-tehaseomadest olid rootslased paremad. Ehk seegi abiks neile kellel ka plaan sõidumugavust pisut suurendada.
Vedrudest veel et taga olid Lesjöforsi vedrud head juhul kui paarsada kilo pagassi kantud-siis kõik nagu peab.Tühjalt andis jäikus pisut tunda.Esisillas vastupidi-tehaseomadest olid rootslased paremad. Ehk seegi abiks neile kellel ka plaan sõidumugavust pisut suurendada.
-
hhumparts
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 123
- Liitunud: 29 Jaan 2010 14:43
- Asukoht: Tartu/Viljandi
- Autod: 21053 ja a4 b6
- Kontakt:
Tere, on siin tekkind huvilisi gabrieli tagumiste amortide vastu.
Pm saan uurida kas ja palju on sinna veel jäänd neid.
Ootaks huviliste tagasisidet nädala lõpuni 30 juuni ja siis teeks paneks tellimuse lukku.
Ps mida suurem ports amorte seda paremad hinnad,kuna transport läheb kogusepealt üha soodsamaks.
Pm saan uurida kas ja palju on sinna veel jäänd neid.
Ootaks huviliste tagasisidet nädala lõpuni 30 juuni ja siis teeks paneks tellimuse lukku.
Ps mida suurem ports amorte seda paremad hinnad,kuna transport läheb kogusepealt üha soodsamaks.
- -lada-
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 509
- Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
- Asukoht: muhu/tallinn
- Autod: lada 2103, 2106, 21013
Kyb ei kõlba kuskile, Sachs hulka parem. Aga veel ühed alternatiivid bilsudele on Plaza-d, uuri siit hindu jms: http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... #pid152272
Endal ring KYB excel-g ja olen rahul. Vahest tundub et võiks olla jäigem, samas ei soovi istme peal hüppata nagu pall. Jäikust autol ka veidi, esi vedru paksem, tagumised pooleteiskused plus topelt stabikas ees ja lisa taga. Hojab sirget hästi ja kurvides parem. Olen otsinud aukliku kurvi et vaadata palju ta kursist välja hüpab - nihkus veidi aga tulemusega rahul. KYB soovitan originaal vermikuga autole, minu veermik pea sport ja rallitamiseks vist ikkagi vähe. Aga minul ikkagi a-la linna auto, nii et käib kah.
Kirjutan suvaliselt, kuulmise järgi!
Taha lähevad Mk5 Transiti tagumised. Ühekordsete ratastega variandi omad. Võib-olla sobivad ka vanemate või uuemate omad, ei ole kogemust.iisak kirjutas:Et siis ette sobivad T4 esimesed ja taha transiti omad jah? mis aastakäigu transiti omad? Neid teadupärast miljon erinevat põlvkonda...darts kirjutas:kui ei taha kallist amorti osta siis ette vw t4.sach.amorid ideaalsed.toimivad samamoodi kui bilsud ees.kuigi ei kesta vast niikaua,taha transit vanema aastakäigu omad.
Ei hoia üleliia kõrgel. Originaalvedruga ja vist 2 keerdu lühem:iisak kirjutas:Aga masinat hoiavad siis üpris kõrgel? Või kuidas neil pikkus vrld-s 2101 enda omadega on. Pean silmas, kas tekib probleeme kui metabo-madaldust näidata vedrudele?

Pikkus oli klassiku omadega võrreldav, veidi oli vist pikem.