Amordid ja vedrud Ladale?

Amordid ja vedrud Ladale?

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
Vasta
t
twist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 549
Liitunud: 20 Dets 2008 15:44
Asukoht: Raplamaa
Autod: 2101

Postitus Postitas twist »

Valesti tegid, et originaalid tagasi panid. Amort vajab sissetöötamist! Oli kord sama teema C5 A6-ga. Ring uusi Sachse all ja pärast 40km stend näitas, et amordid viimase piiri peal. Nüüd tuhandeid kilomeetreid sõitnud ja ei oska paremat tahtagi. Kui, siis ainult õhkvedrustust.
o
oliheaauto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 6
Liitunud: 23 Mai 2011 12:52
Asukoht: Põltsamaa

Postitus Postitas oliheaauto »

Võimalik-tol ajal olid Sachsid äsja turule ilmunud ja sai asi teistele sama probleemiga maadlejatele selgeks. Firmaesindaja toona seda lahti rääkida ei osanud ja sellega amortide katsetamine Vaz-il ka lõppes. Ette said taadi reservidest tehaseomad- nondega kiiksu ei olnud sõiduki lõpuni.
Vedrudest veel et taga olid Lesjöforsi vedrud head juhul kui paarsada kilo pagassi kantud-siis kõik nagu peab.Tühjalt andis jäikus pisut tunda.Esisillas vastupidi-tehaseomadest olid rootslased paremad. Ehk seegi abiks neile kellel ka plaan sõidumugavust pisut suurendada.
h
humparts
Foorumi kasutaja
Postitusi: 123
Liitunud: 29 Jaan 2010 14:43
Asukoht: Tartu/Viljandi
Autod: 21053 ja a4 b6
Kontakt:

Postitus Postitas humparts »

Tere, on siin tekkind huvilisi gabrieli tagumiste amortide vastu.
Pm saan uurida kas ja palju on sinna veel jäänd neid.
Ootaks huviliste tagasisidet nädala lõpuni 30 juuni ja siis teeks paneks tellimuse lukku.
Ps mida suurem ports amorte seda paremad hinnad,kuna transport läheb kogusepealt üha soodsamaks.
r
RainoF
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1
Liitunud: 14 Aug 2011 22:38

Postitus Postitas RainoF »

Tere! Kas keegi oskab soovitada Lada 2105-le amorte rahvaralli sõitmiseks? Ja kas keegi oskab seletada kuhu tohib neid tugevdusi panna veermiku juures, loodan, et saite aru mis ma mõtlesin.:D
v
vallo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 8
Liitunud: 19 Sept 2011 13:54

Postitus Postitas vallo »

Kuna Bilsu B6 ei hakka ostma, võtaks sellised odavamapoolsed gaasikad kopikale.

Aga Sachs Super touring või Kyb excel-g. Kumb jääb jäigem ?
Kasutaja avatar
-lada-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 509
Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2103, 2106, 21013

Postitus Postitas -lada- »

Kyb ei kõlba kuskile, Sachs hulka parem. Aga veel ühed alternatiivid bilsudele on Plaza-d, uuri siit hindu jms: http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... #pid152272
Kasutaja avatar
ROJEV
Postitusi: 307
Liitunud: 27 Apr 2007 11:40
Asukoht: Viljandi linn.
Autod: Ноль шесть, была(((

Postitus Postitas ROJEV »

Endal ring KYB excel-g ja olen rahul. Vahest tundub et võiks olla jäigem, samas ei soovi istme peal hüppata nagu pall. Jäikust autol ka veidi, esi vedru paksem, tagumised pooleteiskused plus topelt stabikas ees ja lisa taga. Hojab sirget hästi ja kurvides parem. Olen otsinud aukliku kurvi et vaadata palju ta kursist välja hüpab - nihkus veidi aga tulemusega rahul. KYB soovitan originaal vermikuga autole, minu veermik pea sport ja rallitamiseks vist ikkagi vähe. Aga minul ikkagi a-la linna auto, nii et käib kah.
Kirjutan suvaliselt, kuulmise järgi!
a
AndresK
Foorumi kasutaja
Postitusi: 7
Liitunud: 04 Apr 2012 20:28
Asukoht: Läänemaa
Autod: 2106, 21013, 21011

Postitus Postitas AndresK »

on kellegil kogemusi ladu24.ee müüdavate monroe original amortidega? hind tundub enamvähem normaalne olevat.
tahaks just enda masinale midagi originaalist jäigemat, või peaks hoopis vaatama sachi poole või veel midagi muud ?
t
twist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 549
Liitunud: 20 Dets 2008 15:44
Asukoht: Raplamaa
Autod: 2101

Postitus Postitas twist »

 
iisak kirjutas: 
darts kirjutas:kui ei taha kallist amorti osta siis ette vw t4.sach.amorid ideaalsed.toimivad samamoodi kui bilsud ees.kuigi ei kesta vast niikaua,taha transit vanema aastakäigu omad.
Et siis ette sobivad T4 esimesed ja taha transiti omad jah? mis aastakäigu transiti omad? Neid teadupärast miljon erinevat põlvkonda...
Taha lähevad Mk5 Transiti tagumised. Ühekordsete ratastega variandi omad. Võib-olla sobivad ka vanemate või uuemate omad, ei ole kogemust.
t
twist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 549
Liitunud: 20 Dets 2008 15:44
Asukoht: Raplamaa
Autod: 2101

Postitus Postitas twist »

 
iisak kirjutas:Aga masinat hoiavad siis üpris kõrgel? Või kuidas neil pikkus vrld-s 2101 enda omadega on. Pean silmas, kas tekib probleeme kui metabo-madaldust näidata vedrudele?
Ei hoia üleliia kõrgel. Originaalvedruga ja vist 2 keerdu lühem:
Pilt
Pikkus oli klassiku omadega võrreldav, veidi oli vist pikem.
Vasta