Amordid ja vedrud Ladale?

Amordid ja vedrud Ladale?

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
Vasta
Kasutaja avatar
zajetz
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1086
Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
Autod: 4x 2101x ; 626 ; Auris hybrid

Postitus Postitas zajetz »

kyb tava sõiduks parem ikka kui originaal õlikas. Ja ei tee meeletult jäigaks.
t
Trax
Foorumi kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 28 Jaan 2008 15:32
Asukoht: saku
Autod: 2107 / 2105

Postitus Postitas Trax »

küsimus,mis amort oleks parim jääle ja asvaldile?
b4?b6?
ning b4 ja b6 suurimad erinevused.mille poolest b6 parem b4st ja jne.
tänud.
vedrudeks tuleks ette volga ja taha 02.ette ka topelt stabikas.

edit: kere on kõva ja tugevdatud.

[Muudetud: 17-2-2009 Trax]
Kasutaja avatar
juss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 171
Liitunud: 07 Jaan 2008 19:14
Asukoht: põlva
Autod: 2106/2101/2X21011/VTR1000(streetfighter)

Postitus Postitas juss »

Kasutaja avatar
apsu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 672
Liitunud: 15 Sept 2008 21:12
Asukoht: Võru
Autod: VAZ 2104
Kontakt:

Postitus Postitas apsu »

mul soovitati alla keerata niva originaalamordid :)
Võidusõit on nagu seks, kõik mehed arvavad, et nad on selles hirmus osavad
Kasutaja avatar
zajetz
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1086
Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
Autod: 4x 2101x ; 626 ; Auris hybrid

Postitus Postitas zajetz »

Algselt postitas: apsu
mul soovitati alla keerata niva originaalamordid :)
piimajärgi käimiseks on hea küll.
Kasutaja avatar
siksaator
Foorumi kasutaja
Postitusi: 631
Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
Asukoht: Tallinn
Autod: VW Golf III

Postitus Postitas siksaator »

Algselt postitas: apsu
mul soovitati alla keerata niva originaalamordid :)
Igapäevaseks paarutamiseks piisavad küll- endal tagumised Niva omad;). Koos uute vedrudega kipub kruusatee peal üksi sõites taga natuke nö põristama aga muidu igati okei:P
Kasutaja avatar
apsu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 672
Liitunud: 15 Sept 2008 21:12
Asukoht: Võru
Autod: VAZ 2104
Kontakt:

Postitus Postitas apsu »

noh jah ega iaüks ei nühi ka iga päev ringrada :) Õlikatest pidi parim kooslus olema niva amort ja klassiku vedru (02 ja 04 ikka oma tagavedruga). Niva tagavedrusid ei soovitatud combidele, sest pidid pehmeks jääma. Plaanis tellida petzi käest niva amordid ja originaalvedrud. Elame-näeme, kuidas 04ja all töötavad. Kuuldud ka, et niva esivedrud ei sobigi klassikule. Vastab tõele?
Võidusõit on nagu seks, kõik mehed arvavad, et nad on selles hirmus osavad
Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

Postitus Postitas ToM »

Mul on ees niva amort ja taga kyb gaasikad. Piima järel käimiseks sobivad küll :spin -testitud. Vedrud siiani orikad.....
m'kay
Kasutaja avatar
zajetz
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1086
Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
Autod: 4x 2101x ; 626 ; Auris hybrid

Postitus Postitas zajetz »

pigem soovitaks siis juba gaasi KYB amorte hind on sama aga kvaliteet kindalsti parem.
Kasutaja avatar
siim789
Foorumi kasutaja
Postitusi: 734
Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
Asukoht: Rapla, Alu
Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a

Postitus Postitas siim789 »

Kas kellelgi Boge gaasikatega kah kogemusi on. Kas on oma jäikuselt võrreldavad gabrielitega? Atoy pakub Bogesid hea hinnaga, aga gabrielid pidid hetkel otsas olema.

Küsimus ka esivedrude kohta... mida siis ikkagi sinna panna. Masin on mul kasutamiseks põhiliselt igasugustel rajapäevadel, aga päris rallikas ei ole. Niiet volga vedru jääb vast liiga jäigaks. Kas on originaal esivedrudel kah mingisugused värvimarkeeringud jäikuse kohta?
Kasutaja avatar
zajetz
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1086
Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
Autod: 4x 2101x ; 626 ; Auris hybrid

Postitus Postitas zajetz »

boge on natukene nõrgem kui gabriel.(võrdlesin tutikaid ja boge läks kiiremini kokku)

jäigem esivedru on kollase märgistusega.
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Mul on ees mosse vedrud arvatavasti, koos paksude kummi kõrgendustega ja jäik on küll. Ainult amort võiks parem ees olla.
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2368
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Enda sinisel ees Boge amordid, pole küll palju nendega sõita saanud, aga veel ei kurda.

Gabriele enam Ladale ei toodeta..
Lower your standards and you'll never be disappointed!
l
LandDragon
Foorumi kasutaja
Postitusi: 120
Liitunud: 04 Juun 2008 12:41
Asukoht: Tartu
Autod: MB C220 Avantgarde '10
Kontakt:

Postitus Postitas LandDragon »

Aga selline küsimus, et kus on odav, kas keegi on põhjalikumalt uurinud?

Hetkel tunnen huvi just KYB Excel-G'st.
Fixuses on need ca 550.-.
Ladu 24's ca 450.-

Kui nelitükki korraga osta, siis mõjutab rohakotti juba ka 25.- erinevus.
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Kui Sa, LandDragon, lisaks niisama foorumis jutu ajamisele viitsiksid ka foorumit lugeda, siis oleksid tõenäoliselt leidnud ka sellise teema:
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... #pid141635

Tegemist on nende samade KYB Excel-G gaasiamortidega.
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
m
matzz
Postitusi: 329
Liitunud: 14 Mär 2008 18:26
Asukoht: Saue vald
Autod: 21013 1.7Ti, Nissan 200sx 1.8Ti, BMW e60 545i, BMW e39 520i 98
Kontakt:

Postitus Postitas matzz »

nende niva amortide kohta ütleks, et midagi head nad ei ole kui on vaja jõudu ka kurvis maha saada, tabsi rinkal tõmbas teises kurvis ühe tagumise ratta õhku ja ilma blokk diffrita käis ratas õhus tühja. Tänavasõiduks ma arvan et nad on paremad kui tavalised klassiku omad, tänavasõidul muidugi ei võeta kurvist viimast kah.

Kuidas nende KYB- dega on kas asfaldi rajal võib sama juhtuda või või hoiab tagumiku maas ikka ilusti ? mõtlen just neid odavama otsa omasid ntx excel g d vms. Või peaks rinka jaoks juba Bilstein B6 - d ostma ?
Meboosta
Life is too short to drive slow cars
p
pepsy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 9
Liitunud: 08 Mai 2009 09:01
Asukoht: Järvamaa
Autod: Lada 2107 86a,BMW e34 520 90a Honda Accord Aerodeck 2,0 86a

Postitus Postitas pepsy »

tere selline küsimus et kas ford mondeo vedrud sobivad ette ja bmw e34 omad taha?
Kasutaja avatar
fless
Foorumi kasutaja
Postitusi: 88
Liitunud: 10 Dets 2003 13:00
Asukoht: Tallinn/Nõmme
Autod: 2103 & 21011

Postitus Postitas fless »

Mondeo vedrud ilma ümbertegemata küll ei istu kuna nad oluliselt suurema läbimõõduga.
p
pepsy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 9
Liitunud: 08 Mai 2009 09:01
Asukoht: Järvamaa
Autod: Lada 2107 86a,BMW e34 520 90a Honda Accord Aerodeck 2,0 86a

Postitus Postitas pepsy »

Algselt postitas: fless
Mondeo vedrud ilma ümbertegemata küll ei istu kuna nad oluliselt suurema läbimõõduga.
aga bmw?
d
darts
Foorumi kasutaja
Postitusi: 235
Liitunud: 17 Mär 2008 08:55
Asukoht: tartumaa
Autod: 05 vfts

Postitus Postitas darts »

kui ei taha kallist amorti osta siis ette vw t4.sach.amorid ideaalsed.toimivad samamoodi kui bilsud ees.kuigi ei kesta vast niikaua,taha transit vanema aastakäigu omad.kel huvi siis tartust väljas pakiautolammutus.sealt saab kui on.peavad mölemat pidi käiguga olema ja gaasikad.söitsin ise nendega rallit polnd häda midagi.ja milleks toppida muud vedrud alla kui lada omad ideaalsed.:yllatunud
Vasta