Amordid ja vedrud Ladale?
Amordid ja vedrud Ladale?
- apsu
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 672
- Liitunud: 15 Sept 2008 21:12
- Asukoht: Võru
- Autod: VAZ 2104
- Kontakt:
noh jah ega iaüks ei nühi ka iga päev ringrada
Õlikatest pidi parim kooslus olema niva amort ja klassiku vedru (02 ja 04 ikka oma tagavedruga). Niva tagavedrusid ei soovitatud combidele, sest pidid pehmeks jääma. Plaanis tellida petzi käest niva amordid ja originaalvedrud. Elame-näeme, kuidas 04ja all töötavad. Kuuldud ka, et niva esivedrud ei sobigi klassikule. Vastab tõele?

Võidusõit on nagu seks, kõik mehed arvavad, et nad on selles hirmus osavad
- siim789
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 734
- Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
- Asukoht: Rapla, Alu
- Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a
Kas kellelgi Boge gaasikatega kah kogemusi on. Kas on oma jäikuselt võrreldavad gabrielitega? Atoy pakub Bogesid hea hinnaga, aga gabrielid pidid hetkel otsas olema.
Küsimus ka esivedrude kohta... mida siis ikkagi sinna panna. Masin on mul kasutamiseks põhiliselt igasugustel rajapäevadel, aga päris rallikas ei ole. Niiet volga vedru jääb vast liiga jäigaks. Kas on originaal esivedrudel kah mingisugused värvimarkeeringud jäikuse kohta?
Küsimus ka esivedrude kohta... mida siis ikkagi sinna panna. Masin on mul kasutamiseks põhiliselt igasugustel rajapäevadel, aga päris rallikas ei ole. Niiet volga vedru jääb vast liiga jäigaks. Kas on originaal esivedrudel kah mingisugused värvimarkeeringud jäikuse kohta?
-
lLandDragon
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 120
- Liitunud: 04 Juun 2008 12:41
- Asukoht: Tartu
- Autod: MB C220 Avantgarde '10
- Kontakt:
- PuZuP
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1733
- Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2106 '79
- Kontakt:
Kui Sa, LandDragon, lisaks niisama foorumis jutu ajamisele viitsiksid ka foorumit lugeda, siis oleksid tõenäoliselt leidnud ka sellise teema:
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... #pid141635
Tegemist on nende samade KYB Excel-G gaasiamortidega.
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... #pid141635
Tegemist on nende samade KYB Excel-G gaasiamortidega.
-
mmatzz
- Postitusi: 329
- Liitunud: 14 Mär 2008 18:26
- Asukoht: Saue vald
- Autod: 21013 1.7Ti, Nissan 200sx 1.8Ti, BMW e60 545i, BMW e39 520i 98
- Kontakt:
nende niva amortide kohta ütleks, et midagi head nad ei ole kui on vaja jõudu ka kurvis maha saada, tabsi rinkal tõmbas teises kurvis ühe tagumise ratta õhku ja ilma blokk diffrita käis ratas õhus tühja. Tänavasõiduks ma arvan et nad on paremad kui tavalised klassiku omad, tänavasõidul muidugi ei võeta kurvist viimast kah.
Kuidas nende KYB- dega on kas asfaldi rajal võib sama juhtuda või või hoiab tagumiku maas ikka ilusti ? mõtlen just neid odavama otsa omasid ntx excel g d vms. Või peaks rinka jaoks juba Bilstein B6 - d ostma ?
Kuidas nende KYB- dega on kas asfaldi rajal võib sama juhtuda või või hoiab tagumiku maas ikka ilusti ? mõtlen just neid odavama otsa omasid ntx excel g d vms. Või peaks rinka jaoks juba Bilstein B6 - d ostma ?
Meboosta
Life is too short to drive slow cars
Life is too short to drive slow cars
-
ddarts
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 235
- Liitunud: 17 Mär 2008 08:55
- Asukoht: tartumaa
- Autod: 05 vfts
kui ei taha kallist amorti osta siis ette vw t4.sach.amorid ideaalsed.toimivad samamoodi kui bilsud ees.kuigi ei kesta vast niikaua,taha transit vanema aastakäigu omad.kel huvi siis tartust väljas pakiautolammutus.sealt saab kui on.peavad mölemat pidi käiguga olema ja gaasikad.söitsin ise nendega rallit polnd häda midagi.ja milleks toppida muud vedrud alla kui lada omad ideaalsed.
