Amordid ja vedrud Ladale?

Amordid ja vedrud Ladale?

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
Vasta
m
m-rally
Foorumi kasutaja
Postitusi: 107
Liitunud: 02 Dets 2005 13:13
Asukoht: Vääna-Jõesuu
Autod: vaz 2106, AZLK 2140, Bmw318

Postitus Postitas m-rally »

minumeelest on ladal kõige parem juhitavus kui kasutada korralikke lada originaal vedrusid ja amorte,siis ei uju teil auto teepeal ega midagi
Loomulikult peavad ka rooliotsad,puksid ja sarniirid ka korras olema,siis juhitavus nagu läänekal
aga noh,maitse asi!
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

no ma mitte selle pärast et ujub,vaid esiots on nagu d?iibil, kõrge noh, minu ettekujutus ilusast ladast on kui esiots on veidi madalam kui tagaots :D
topeltstabika tahtsin niikuinii ette panna,aga seda hiljem, ega kruusateel seda ujumist nii väga tähele ka ei pane ja pealegi ma harjunud sõitma,minujaoks pole mingi probleem ladaga sõita:bouncing
m
m-rally
Foorumi kasutaja
Postitusi: 107
Liitunud: 02 Dets 2005 13:13
Asukoht: Vääna-Jõesuu
Autod: vaz 2106, AZLK 2140, Bmw318

Postitus Postitas m-rally »

ladaga on tihtipeale mugavam sõita kui mõne läänekaga
a
AsjaPulk
Foorumi kasutaja
Postitusi: 274
Liitunud: 25 Mär 2007 20:59
Asukoht: Saue vald, Vanamõisa küla
Autod: [b]BMW 728iA[/b]
Kontakt:

Postitus Postitas AsjaPulk »

Algselt postitas: m-rally
ladaga on tihtipeale mugavam sõita kui mõne läänekaga
Eriti väljendub see just augulisel teel. Kuna ise elan maanteest 1,8 km kaugusel, siis on vaja mul mööda suht augulist külateedpidi maanteeni sõita.

Väga mõnus ja pehme on võrreldes peres oleva Ford Mondeoga. Audi 80 B4 oli ikka väga jube pukk - raputas nagu segane! :lol

Muus osas eriti mugavusel vahet ei näe. Minu jaoks on 06 mugav auto! Asi vist selles, et teisi pole ma omanud... :D
Kasutaja avatar
juss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 171
Liitunud: 07 Jaan 2008 19:14
Asukoht: põlva
Autod: 2106/2101/2X21011/VTR1000(streetfighter)

Postitus Postitas juss »

Njah kui mugavusest rääkida siis minule istub koledalt golf2 kuna kurvis koledalt stabiilbe aga jah auklikul teel ei saa ladale löögilegi.
Aga nüüd midagi teemakohast ka: Eks nende amortide ja vedrudega ole nii nagu igaüks paremaks peab. Minule igaljuhul meeldib kõrge lada. Aga mina ilmselt oma ladale alla KYB-e ei pane kuna kardan, et naad ei kesta seal piisavalt kaua. Kuigi jah eks nood lada oma amordidki pole teab mis asi. Enda omale said alla veel veneajast olevad niva amordid ja kestavad siiamaani, kuigi jah pole enam see mis oli algul aga eks tulevad nad lahti võtta ja panna korralik õli sisse. Tuttav pani lada amordi tappi täis,et saada asja jäigemaks aga õhtuks oli kogu jäikus kadunud kuna lihtsalt amordid seest pudiks tampinud.
Endal oli selline idee, et ette aretada mingitsorti krossika reguleeritav amort loomulikult regullitava vedruga, ja õige oleks kasutada kahte eri jäikusega vedrut. Aga see momendil idee ja pole ka kapitali (kapital kulus asjaliku mootori peale), et hakata krossika amorte ostma, bike omasi vedeleb aga neil liiga lühike käik.
m
m-rally
Foorumi kasutaja
Postitusi: 107
Liitunud: 02 Dets 2005 13:13
Asukoht: Vääna-Jõesuu
Autod: vaz 2106, AZLK 2140, Bmw318

Postitus Postitas m-rally »

ega topeltstabikas autot jäigemaks ei tee ega ujumist ei vähenda vaid et auto kurvis niipalju kreeni ei vajuks.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Algselt postitas: juss
Njah kui mugavusest rääkida siis minule istub koledalt golf2 kuna kurvis koledalt stabiilbe aga jah auklikul teel ei saa ladale löögilegi.
Aga nüüd midagi teemakohast ka: Eks nende amortide ja vedrudega ole nii nagu igaüks paremaks peab. Minule igaljuhul meeldib kõrge lada. Aga mina ilmselt oma ladale alla KYB-e ei pane kuna kardan, et naad ei kesta seal piisavalt kaua. Kuigi jah eks nood lada oma amordidki pole teab mis asi. Enda omale said alla veel veneajast olevad niva amordid ja kestavad siiamaani, kuigi jah pole enam see mis oli algul aga eks tulevad nad lahti võtta ja panna korralik õli sisse. Tuttav pani lada amordi tappi täis,et saada asja jäigemaks aga õhtuks oli kogu jäikus kadunud kuna lihtsalt amordid seest pudiks tampinud.
Endal oli selline idee, et ette aretada mingitsorti krossika reguleeritav amort loomulikult regullitava vedruga, ja õige oleks kasutada kahte eri jäikusega vedrut. Aga see momendil idee ja pole ka kapitali (kapital kulus asjaliku mootori peale), et hakata krossika amorte ostma, bike omasi vedeleb aga neil liiga lühike käik.
mis jama sa ajad,
kyb amordid ei saagi kesta, kui autost pidevalt viimast võtad
võtad bilstein b4/b6 ja pole muret..
kusjuures b4 on üllatavalt vastupidav võrreldes kyb amortidega :)
mis amort see krossika amort on? pole kuulnudki :spin

paksem õli lada amordis kaua ei kesta.

et sa tahad siis hästi stabiilset, kuid pehmet vedrustust, et kurvides ei kalduks aga saaks mööda auke rännata - sellist seadet pole ma leidnud veel - enamasti on ikka nii, et kui hea pidamine ja hüpetel maandumine siis auklikul rajaosal taob neerud pehmeks...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
p
pavlik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 163
Liitunud: 17 Nov 2005 15:29
Asukoht: Tartu
Autod: VAZ 21011 '78 / VIS 2346 '03 / ZAZ 965 '61

Postitus Postitas pavlik »

Algselt postitas: corrado
no ma mitte selle pärast et ujub,vaid esiots on nagu d?iibil, kõrge noh, minu ettekujutus ilusast ladast on kui esiots on veidi madalam kui tagaots :D
Enamasti aitab Lada tagaotsa esimesest kõrgemaks teha pagasnikust ülearuse kola väljatõstmine ;). Aga noored, kes te esivedrudelt n keerdu maha tahate lõigata ja seejärel kruusal rallida, kas te Lada võipehmete lonsekate ja ülemiste õõtshoobade peale ka mõtlete?
Kasutaja avatar
juss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 171
Liitunud: 07 Jaan 2008 19:14
Asukoht: põlva
Autod: 2106/2101/2X21011/VTR1000(streetfighter)

Postitus Postitas juss »

Krossika amordi all ma mõtlesin siis krossi mootorratta oma.
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

kui võtta tutikad 01 vedrud ja tutikad 02 vedrud,ning siis 02 vedrud 01 omadega sama pikaks lõigata, kas siis jääb 01 ikka kõrgem või on sama kõrgel nagu originaal vedrudega,lihtsalt jäigem?
ning mis amorte soovitate,õlikaid või gaasikaid oleks esimene asi?
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Mina ostsin oma autole sellised esivedrud eks vaatab kui madal jääb.
(pildl uus ja originaal vedru)Pilt
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

palju üldse lada originaal vedrud maksavad uuena? 01 omad siis
k
kermps45
Foorumi kasutaja
Postitusi: 22
Liitunud: 07 Okt 2007 11:08
Asukoht: Kuressaare

Gaasiamordid

Postitus Postitas kermps45 »

Mida arvate Gaastiamort Kyb Excel-G!
Hind: 423.-
Kas sellel on Bilsudega suur vahe?
Et kas siis sobiks nendega sõta jäärada või midad selliset? Ühesõnaga hobi korras.Pilt
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

saab sõita mida iganes,
oleneb kui palju sa neid lõhud..

bilsud on hoopis teisest klassist amordid - hind ju ka hoopis teine.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
k
kermps45
Foorumi kasutaja
Postitusi: 22
Liitunud: 07 Okt 2007 11:08
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas kermps45 »

Siis nagu põimõteliselt aitaks ns rallimiseks küll?
praegu mon mingid koni amordid aga nendega kui keerad on üks külg maas et tahaks midad paremat
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

no siis pole mõtet üldse kyb proovida.

korralik uus jäik vedru ja bilsu b6 - muidu sa külje mahapanekut ei väldi :D
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
k
kermps45
Foorumi kasutaja
Postitusi: 22
Liitunud: 07 Okt 2007 11:08
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas kermps45 »

aga kuidas muidu need kyb on ? on nendel üldse jäikust või on samasugused nagu originaalid
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2368
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Kindlasti paremad kui originaalid. Usun, et jääraja jaoks käivad küll.
Lower your standards and you'll never be disappointed!
t
tiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 622
Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
Asukoht: hiiumaa
Autod: 21083 1995
Kontakt:

Postitus Postitas tiit »

Amort ei aita külje mahapanemise vastu, ta aeglustab seda pisut. Stabikas on selleks et auto püsiks horisontaali lähedal
Kasutaja avatar
Jonx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1409
Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
Asukoht: Kärdla
Autod: 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Jonx »

Mina suutsin need amordid 2 nädala läbi küpsetada. Oma põhjus oli ka kindlasti madaldatud autol. Aga usun et rohkem neid ei osta
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
Vasta