Palun abi, karpaga probleem
Palun abi, karpaga probleem
-
mMaaddiiss
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 13
- Liitunud: 08 Nov 2014 17:35
- Asukoht: Tartu
- Autod: vaz21011
Palun abi, karpaga probleem
Tervist! Hakkasin ükspäev siis karpat puhastama ja võtsin täiesti lahti ja panin karpa remont kompekti düüsid ja vahetasin tihendi, panin karpa külge tagasi aga enam käima ei lähe, bensiini voolab koguaeg peale... võtsin bensiini vooliku tagant ära käivitasin natuke aega ja läks lõpuks käima ja käis normaalselt nii kaua kuni vooliku uuesti taha panin. Autoks 21011 1.3 mootor. Mida peaksin vaatama?
- student
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 68
- Liitunud: 24 Sept 2014 21:10
- Asukoht: Tartu
- Autod: jaapanlased
Nõelklapi ikka panid tagasi? Kui jah, siis ehk mingil põhjusel ei sulgu korralikult.
I Mosse 408E (topelttuledega, ootab paremaid aegu, -müüdud) II Mosse 408, -emex. Lada 21063- leidis oma puu,-Emex. Ülejäänud jaapanlased. Teen ka vaikselt naha ja polsterdustöid. PS või mail romm.koma@gmail.com
- karlerik110
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 104
- Liitunud: 23 Nov 2010 23:36
- Asukoht: Abja-Paluoja
- Autod: Vaz 2106
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
remont komplektid on erinevad - mõni on täielik prügi ja kasutada saab ainult mõnda komplekti seest.
nõelklapp tuleks alati hankida eraldi, firma "Unikar" toode kummi/polüretaan otsaga.
ise ja teised mu kliendid on sellisega sõitnud viimase 8 aasta jooksul oma 50000+ km küll kokku erinevates tingimustes.
NB! Enne paigaldamist tuleb teda leotada bensiini sees 4-5 minutit, siis paigaldada ning reguleerida kütuse reaalne tasapind.
Klassikalisel karburaatoril peab tasapind olema kaldpinna keskel kui auto siledal maal!
nõelklapp tuleks alati hankida eraldi, firma "Unikar" toode kummi/polüretaan otsaga.
ise ja teised mu kliendid on sellisega sõitnud viimase 8 aasta jooksul oma 50000+ km küll kokku erinevates tingimustes.
NB! Enne paigaldamist tuleb teda leotada bensiini sees 4-5 minutit, siis paigaldada ning reguleerida kütuse reaalne tasapind.
Klassikalisel karburaatoril peab tasapind olema kaldpinna keskel kui auto siledal maal!
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Pakun välja mõned triviaalsemad mõtted.
Paukumine kui selline viitab näiteks valele süütenurgale. Püüa algatuseks tunde järgi jagajat pöörata.
Tarvitite lülitamise tagajärjel igasuguse ooperi pihtahakkamisel kontrolli, kas gene laeb. Äkki on aku tühi või oma mahtuvuse kaotanud.
Tuure kõrgel hoides on ehk tühikäik liigmadalale reguleeritud. Tasuks ettevaatlikult juurde keerata ja proovida. Karpa sättimise kontseptsiooni osas sõna võtta ei julge.
Paukumine kui selline viitab näiteks valele süütenurgale. Püüa algatuseks tunde järgi jagajat pöörata.
Tarvitite lülitamise tagajärjel igasuguse ooperi pihtahakkamisel kontrolli, kas gene laeb. Äkki on aku tühi või oma mahtuvuse kaotanud.
Tuure kõrgel hoides on ehk tühikäik liigmadalale reguleeritud. Tasuks ettevaatlikult juurde keerata ja proovida. Karpa sättimise kontseptsiooni osas sõna võtta ei julge.
-
mMaaddiiss
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 13
- Liitunud: 08 Nov 2014 17:35
- Asukoht: Tartu
- Autod: vaz21011
Ostsin uue aku ja käisin täna siis sõitmas. Panin käima ja koha peal ei tahtnud üldse käia. Polnid kaks päeva käivitanud ka aga, suri välja kohe kui gaasi ühtlaselt peal hoidsin. Pidin gaasiga mängima et käiks ja pärast paariminutilist sõitu käis ilusti kohapeal aga masin absoluutselt ei liigu, panin gaasi põhja hakkas puterdama... homme vahetan jagaja kaane ära ja siis hakkan jagajat keerama.. eks homme näeb 

Tundub? Õigem oleks vast võtta tester ja kontrollida.
Teine efekt seisneb selles, et generaator võtab aku kohustused üle. Aga sellist olukorda (klemmide eemaldamine töötaval mootoril) ei tohiks küll kunstlikult tekitada! Teoreetiliselt (kui kaitsmed ei rakendu või pole tegu korrektsete kaitsmetega) võib vool ahelas kasvada kahjutekitavalt suureks.
Teine efekt seisneb selles, et generaator võtab aku kohustused üle. Aga sellist olukorda (klemmide eemaldamine töötaval mootoril) ei tohiks küll kunstlikult tekitada! Teoreetiliselt (kui kaitsmed ei rakendu või pole tegu korrektsete kaitsmetega) võib vool ahelas kasvada kahjutekitavalt suureks.
- student
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 68
- Liitunud: 24 Sept 2014 21:10
- Asukoht: Tartu
- Autod: jaapanlased
Ära seda tõesti enam kunagi tee, et võtad töötaval autol akujuhtme maha! Tänapäeva autodel võib remont ikka väga kalliks minna! (laseb ajud õhtale )
I Mosse 408E (topelttuledega, ootab paremaid aegu, -müüdud) II Mosse 408, -emex. Lada 21063- leidis oma puu,-Emex. Ülejäänud jaapanlased. Teen ka vaikselt naha ja polsterdustöid. PS või mail romm.koma@gmail.com