Palun abi, karpaga probleem

Palun abi, karpaga probleem

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
m
Maaddiiss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 13
Liitunud: 08 Nov 2014 17:35
Asukoht: Tartu
Autod: vaz21011

Palun abi, karpaga probleem

Postitus Postitas Maaddiiss »

Tervist! Hakkasin ükspäev siis karpat puhastama ja võtsin täiesti lahti ja panin karpa remont kompekti düüsid ja vahetasin tihendi, panin karpa külge tagasi aga enam käima ei lähe, bensiini voolab koguaeg peale... võtsin bensiini vooliku tagant ära käivitasin natuke aega ja läks lõpuks käima ja käis normaalselt nii kaua kuni vooliku uuesti taha panin. Autoks 21011 1.3 mootor. Mida peaksin vaatama?
Kasutaja avatar
student
Foorumi kasutaja
Postitusi: 68
Liitunud: 24 Sept 2014 21:10
Asukoht: Tartu
Autod: jaapanlased

Postitus Postitas student »

Nõelklapi ikka panid tagasi? Kui jah, siis ehk mingil põhjusel ei sulgu korralikult.
I Mosse 408E (topelttuledega, ootab paremaid aegu, -müüdud) II Mosse 408, -emex. Lada 21063- leidis oma puu,-Emex. Ülejäänud jaapanlased. Teen ka vaikselt naha ja polsterdustöid. PS või mail romm.koma@gmail.com
Kasutaja avatar
karlerik110
Foorumi kasutaja
Postitusi: 104
Liitunud: 23 Nov 2010 23:36
Asukoht: Abja-Paluoja
Autod: Vaz 2106

Postitus Postitas karlerik110 »

Äkki ujuki tasapind nii paigast ära, et ujuk tõuseb vastu kaant aga nõelklappi ei sulge ?
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

remont komplektid on erinevad - mõni on täielik prügi ja kasutada saab ainult mõnda komplekti seest.
nõelklapp tuleks alati hankida eraldi, firma "Unikar" toode kummi/polüretaan otsaga.

ise ja teised mu kliendid on sellisega sõitnud viimase 8 aasta jooksul oma 50000+ km küll kokku erinevates tingimustes.
NB! Enne paigaldamist tuleb teda leotada bensiini sees 4-5 minutit, siis paigaldada ning reguleerida kütuse reaalne tasapind.
Klassikalisel karburaatoril peab tasapind olema kaldpinna keskel kui auto siledal maal!
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
m
Maaddiiss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 13
Liitunud: 08 Nov 2014 17:35
Asukoht: Tartu
Autod: vaz21011

Postitus Postitas Maaddiiss »

Tänan sai ujuki asendit mitmeid kordi muudetud ja hakkas käima
m
Maaddiiss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 13
Liitunud: 08 Nov 2014 17:35
Asukoht: Tartu
Autod: vaz21011

Postitus Postitas Maaddiiss »

Nüüd tekkis siis uus probleem, paugub väga jõhkralt, kohapeal käib normaalselt nii kui tuled põlema panen sureb välja, hakkab kohapealt liikudes ka välja surema peab pöördeid kõrgel hoidma... oskab keegi aidata?
Kasutaja avatar
Fortran
Foorumi kasutaja
Postitusi: 57
Liitunud: 26 Juun 2011 22:08
Asukoht: Elva
Autod: VAZ 21013

Postitus Postitas Fortran »

Pakun välja mõned triviaalsemad mõtted.

Paukumine kui selline viitab näiteks valele süütenurgale. Püüa algatuseks tunde järgi jagajat pöörata.
Tarvitite lülitamise tagajärjel igasuguse ooperi pihtahakkamisel kontrolli, kas gene laeb. Äkki on aku tühi või oma mahtuvuse kaotanud.
Tuure kõrgel hoides on ehk tühikäik liigmadalale reguleeritud. Tasuks ettevaatlikult juurde keerata ja proovida. Karpa sättimise kontseptsiooni osas sõna võtta ei julge.
m
Maaddiiss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 13
Liitunud: 08 Nov 2014 17:35
Asukoht: Tartu
Autod: vaz21011

Postitus Postitas Maaddiiss »

Kas keegi targem Tartus oleks valmis liikuma veidi ja üle vaatama, et mis täpsrmalt toimub? :)
m
Maaddiiss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 13
Liitunud: 08 Nov 2014 17:35
Asukoht: Tartu
Autod: vaz21011

Postitus Postitas Maaddiiss »

Kas keegi targem Tartus oleks valmis liikuma veidi ja üle vaatama, et mis täpsrmalt toimub? :)
Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

Postitus Postitas ToM »

Süütejärjekord paigas?
m'kay
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

 
ToM kirjutas:Süütejärjekord paigas?
Ega ta käima vist normaalselt ei läheks muidu.
Kui tühikäigul käib kõigi silindritega katsu jagajat vastupäeva keerata.
Samas lada jagaja on hästi lihtne, kuid ta peab olema korras..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

Postitus Postitas ToM »

Noh ma ei tea, mul on õnnestunud küll mootor käivitada kui kaks silindrit omavahel vahetuses on. Normaalseks seda tõesti küll nimetada ei saa:)
m'kay
m
Maaddiiss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 13
Liitunud: 08 Nov 2014 17:35
Asukoht: Tartu
Autod: vaz21011

Postitus Postitas Maaddiiss »

Ostsin uue aku ja käisin täna siis sõitmas. Panin käima ja koha peal ei tahtnud üldse käia. Polnid kaks päeva käivitanud ka aga, suri välja kohe kui gaasi ühtlaselt peal hoidsin. Pidin gaasiga mängima et käiks ja pärast paariminutilist sõitu käis ilusti kohapeal aga masin absoluutselt ei liigu, panin gaasi põhja hakkas puterdama... homme vahetan jagaja kaane ära ja siis hakkan jagajat keerama.. eks homme näeb :)
m
Maaddiiss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 13
Liitunud: 08 Nov 2014 17:35
Asukoht: Tartu
Autod: vaz21011

Postitus Postitas Maaddiiss »

Mulle tundub et aku ei lae aga kui auto käib ja aku juhtmed maha võtan siis käib auto ikka edasi. Abi?
Kasutaja avatar
Fortran
Foorumi kasutaja
Postitusi: 57
Liitunud: 26 Juun 2011 22:08
Asukoht: Elva
Autod: VAZ 21013

Postitus Postitas Fortran »

Tundub? Õigem oleks vast võtta tester ja kontrollida.

Teine efekt seisneb selles, et generaator võtab aku kohustused üle. Aga sellist olukorda (klemmide eemaldamine töötaval mootoril) ei tohiks küll kunstlikult tekitada! Teoreetiliselt (kui kaitsmed ei rakendu või pole tegu korrektsete kaitsmetega) võib vool ahelas kasvada kahjutekitavalt suureks.
Kasutaja avatar
student
Foorumi kasutaja
Postitusi: 68
Liitunud: 24 Sept 2014 21:10
Asukoht: Tartu
Autod: jaapanlased

Postitus Postitas student »

Ära seda tõesti enam kunagi tee, et võtad töötaval autol akujuhtme maha! Tänapäeva autodel võib remont ikka väga kalliks minna! (laseb ajud õhtale )
I Mosse 408E (topelttuledega, ootab paremaid aegu, -müüdud) II Mosse 408, -emex. Lada 21063- leidis oma puu,-Emex. Ülejäänud jaapanlased. Teen ka vaikselt naha ja polsterdustöid. PS või mail romm.koma@gmail.com
m
mopeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 91
Liitunud: 03 Aug 2011 11:29
Asukoht: märjamaa rapla
Autod: vaz 2103

Postitus Postitas mopeed »

Genekas laeb! kui juhtme maha võtad ja tööle jääb...
m
Maaddiiss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 13
Liitunud: 08 Nov 2014 17:35
Asukoht: Tartu
Autod: vaz21011

Postitus Postitas Maaddiiss »

Pill juba käib enamvähem aga aku tühi ja väga liikuda ei taha. Otsin uue pingeregulaatori äkki siis muutub miskit
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

pingeregulaatorist sul minek küll ei parane, kui just töötava mootoriga 8V pardapinget pole :D
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
m
Maaddiiss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 13
Liitunud: 08 Nov 2014 17:35
Asukoht: Tartu
Autod: vaz21011

Postitus Postitas Maaddiiss »

Mõtlesin pigem sellele et akut hakkaks laadima
Vasta