1,6 mootori forsseerimine?
1,6 mootori forsseerimine?
- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
olen nõus Tedi jutuga! Lada originaalkoosseisus mootorit (1300) üle 5200 pöörde ei ole mõtet vägistada. jõud kaob lihtsalt ära... see on minu auto mootori puhul! Mossopel... kui soovid nõu asjatundja käest räägi kasutajaga "tuhajuhe". ta rääkis mulle lada campil ühte kui teist, ning müts maha selle ees, kui palju mees teab. kui palju ta oma teadmiste eest raha küsib ma ei tea... saada talla u2u!
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
- Moss
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1069
- Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
- Asukoht: Siuntio, Soome
- Autod: erinevad illegaalid
- Kontakt:
Vot just - nii on sinu auto puhul. Ma ei hakka pead andma aga arvan et viga võib olla sinu auto puhul veidi varasemaks keeratud nukkvõllis (nagu võib välja lugeda sinu kodulehelt hot.ee portaalis) mistõttu puudub ka high-rpm momentEsialgne postitaja berg
Lada originaal koosseisus mootorit (1300) üle 5200 pöörde ei ole mõtet vägistada. jõud kaob lihtsalt ära... see on minu auto mootori puhul!

Mis kontaktidesse puutub siis need olid u. nädal vanad originaalkontaktid.
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Vaata teise kambri düüsed ka üle. Sellel karbal ei ole probleeme teise kambri avanemisega. Jagaja vakumvoolik peaks ikka küljes olema. Selle ülesanne ongi Vastavalt segusiibri asendile nurka muuta. Kuda ta sul täitsa valeks sai katkuda. Siis pidi algus ka vale olema. Tal ju piiratud liikumismaa just niipalju kui vaja. Äkki voolik tükkis vales kohas. Ta ei tohi olla kollektori küljes vaid peab olema karba küljes. Vaata kuskilt skeemi pealt.
C
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
No selle pärast ei tasu nii kuri kohe olla. On sul kade meel või et mõni su muru peal käib? Ega sellest sinu postitused kaduma lähe kui mõni mees vales kohas midagi küsib. Sorry et su tigeda teema nii täis lasime oma pehmete asjadega (fiuu lõhnab ka ramp).Esialgne postitaja MossOpel
Kuulge mehed! Veitsa vales threadis ei ole või???![]()
C
- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
kaugele asi jõudnud on kah 

CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
mina mäletan kuskilt raamatust et sigullidel oli max. poordemoment 3400 rpm.Algselt postitas: Moss
korralik tõmme hakkab nüüd 3500pealt (täpselt veel ei tea mix), asfaltigi õppis põletama.
kui olen õieti aru saanud asjast ei ole selles midagi imelikku et korralik tõmme tuleb 3500 pealt. mis teised arvavad?
-
ttuhajuhe
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 859
- Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
- Asukoht: türi
- Autod: Auto puudub
Ehh jah,lausa ajalugu lugeda.See joonis on minu käest tulnud ja kui selle järgi treida,siis oleks hea kui mõõtudest kinni pidada.See ringiga koht on üks õhemaid ja seal on päris suured väände jõud.Olen näinud juppe ja autot kus hooratas on laiali lennanud.Hammasvöö oli suht sirge jupp,ja hooratta tükid olid sedasi läbi sidurikoja ja kere tulnud,et soenduse korpus oli ka tükkideks
56506878
Paar aastat tagasi Hõreda rallisprindil kui minu isa võistles Lee autoga (gaz-51) seal siis tuli tal ka hooratas tuppa. Umbes meetri jagu hammasvööd on "täiesti" sirge, siiamaani alles ning seisab keldri riiuli peal. Terve kabiini põrand oli just kui tordiviile täis. Mingi suurem tükk lendas ka vastu pedaale mis isal jala ära põrutas. Juhi ukse sees oli sügav täke. Õnnelik õnnetus oli..
Aitab offtopicust.
Tahtsin küsida, et palju see hooratta kergendamine juurde annab? Mootor läheb kiiremini pöördesse ja madalatel pööretel ei taha hästi käia? Jõle popiks on muutunud see asi. Veokatel oli ka. Nüüd, aga enam hoorattaid kergeks ei tehta, ainult tasakaalustamine.
Kas ma olen õigesti aru saanud, et originaal kaalus hoorattaga on vääne suurem kui kerge hoorattaga.
Raskema hoorattaga pidavat olema parem läbida selliseid "pehmemaid" kohti, et ei võta nii kiiresti pöördeid maha (kuulsin rallisõitjalt).
Aitab offtopicust.
Tahtsin küsida, et palju see hooratta kergendamine juurde annab? Mootor läheb kiiremini pöördesse ja madalatel pööretel ei taha hästi käia? Jõle popiks on muutunud see asi. Veokatel oli ka. Nüüd, aga enam hoorattaid kergeks ei tehta, ainult tasakaalustamine.
Kas ma olen õigesti aru saanud, et originaal kaalus hoorattaga on vääne suurem kui kerge hoorattaga.
Raskema hoorattaga pidavat olema parem läbida selliseid "pehmemaid" kohti, et ei võta nii kiiresti pöördeid maha (kuulsin rallisõitjalt).
Lower your standards and you'll never be disappointed!