1,6 mootori forsseerimine?

1,6 mootori forsseerimine?

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Kasutaja avatar
berg
Foorumi kasutaja
Postitusi: 751
Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
Asukoht: pealinnas
Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
Kontakt:

Postitus Postitas berg »

olen nõus Tedi jutuga! Lada originaalkoosseisus mootorit (1300) üle 5200 pöörde ei ole mõtet vägistada. jõud kaob lihtsalt ära... see on minu auto mootori puhul! Mossopel... kui soovid nõu asjatundja käest räägi kasutajaga "tuhajuhe". ta rääkis mulle lada campil ühte kui teist, ning müts maha selle ees, kui palju mees teab. kui palju ta oma teadmiste eest raha küsib ma ei tea... saada talla u2u!
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Esialgne postitaja berg
Lada originaal koosseisus mootorit (1300) üle 5200 pöörde ei ole mõtet vägistada. jõud kaob lihtsalt ära... see on minu auto mootori puhul!
Vot just - nii on sinu auto puhul. Ma ei hakka pead andma aga arvan et viga võib olla sinu auto puhul veidi varasemaks keeratud nukkvõllis (nagu võib välja lugeda sinu kodulehelt hot.ee portaalis) mistõttu puudub ka high-rpm moment :cul

Mis kontaktidesse puutub siis need olid u. nädal vanad originaalkontaktid.
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Vaata teise kambri düüsed ka üle. Sellel karbal ei ole probleeme teise kambri avanemisega. Jagaja vakumvoolik peaks ikka küljes olema. Selle ülesanne ongi Vastavalt segusiibri asendile nurka muuta. Kuda ta sul täitsa valeks sai katkuda. Siis pidi algus ka vale olema. Tal ju piiratud liikumismaa just niipalju kui vaja. Äkki voolik tükkis vales kohas. Ta ei tohi olla kollektori küljes vaid peab olema karba küljes. Vaata kuskilt skeemi pealt.
C
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Kuulge mehed! Veitsa vales threadis ei ole või??? :kuri
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Esialgne postitaja MossOpel
Kuulge mehed! Veitsa vales threadis ei ole või??? :kuri
No selle pärast ei tasu nii kuri kohe olla. On sul kade meel või et mõni su muru peal käib? Ega sellest sinu postitused kaduma lähe kui mõni mees vales kohas midagi küsib. Sorry et su tigeda teema nii täis lasime oma pehmete asjadega (fiuu lõhnab ka ramp).
C
Kasutaja avatar
berg
Foorumi kasutaja
Postitusi: 751
Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
Asukoht: pealinnas
Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
Kontakt:

Postitus Postitas berg »

kaugele asi jõudnud on kah :puzzled
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

okt lõpus peaks väike rahasüst tulema, siis edaspidi ehk jälle midagi.
-
-karla-
Suletud kasutaja
Postitusi: 46
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas -karla- »

Algselt postitas: Moss
korralik tõmme hakkab nüüd 3500pealt (täpselt veel ei tea mix), asfaltigi õppis põletama :).
mina mäletan kuskilt raamatust et sigullidel oli max. poordemoment 3400 rpm.
kui olen õieti aru saanud asjast ei ole selles midagi imelikku et korralik tõmme tuleb 3500 pealt. mis teised arvavad?
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Karla ,"korralik tõmme" ja max.pöördemoment pole üks ja seesama asi.
-
-karla-
Suletud kasutaja
Postitusi: 46
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas -karla- »

ok, andke andeks.
p
Paskaak
Foorumi kasutaja
Postitusi: 124
Liitunud: 26 Mai 2006 17:20
Asukoht: lääne-virumaa
Autod: 2105 C20NE (115HP)

Postitus Postitas Paskaak »

äkki on sellest abi?Pilt
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Ohjumal küll, mis teemad on väljakaevatud. Nüüd üle 3 aasta hiljem on lausa piinlik lugeda oma juttu :P:lol

Karlale: mina arvan küll et parim kiirendus on momendimaksimumi piirkonnas.
Paskaak: Sellest on rohkem abi kui kõigest ülejäänust siin teemas.
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

Ehh jah,lausa ajalugu lugeda.See joonis on minu käest tulnud ja kui selle järgi treida,siis oleks hea kui mõõtudest kinni pidada.See ringiga koht on üks õhemaid ja seal on päris suured väände jõud.Olen näinud juppe ja autot kus hooratas on laiali lennanud.Hammasvöö oli suht sirge jupp,ja hooratta tükid olid sedasi läbi sidurikoja ja kere tulnud,et soenduse korpus oli ka tükkideks
56506878
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2368
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Paar aastat tagasi Hõreda rallisprindil kui minu isa võistles Lee autoga (gaz-51) seal siis tuli tal ka hooratas tuppa. Umbes meetri jagu hammasvööd on "täiesti" sirge, siiamaani alles ning seisab keldri riiuli peal. Terve kabiini põrand oli just kui tordiviile täis. Mingi suurem tükk lendas ka vastu pedaale mis isal jala ära põrutas. Juhi ukse sees oli sügav täke. Õnnelik õnnetus oli..

Aitab offtopicust.

Tahtsin küsida, et palju see hooratta kergendamine juurde annab? Mootor läheb kiiremini pöördesse ja madalatel pööretel ei taha hästi käia? Jõle popiks on muutunud see asi. Veokatel oli ka. Nüüd, aga enam hoorattaid kergeks ei tehta, ainult tasakaalustamine.
Kas ma olen õigesti aru saanud, et originaal kaalus hoorattaga on vääne suurem kui kerge hoorattaga.
Raskema hoorattaga pidavat olema parem läbida selliseid "pehmemaid" kohti, et ei võta nii kiiresti pöördeid maha (kuulsin rallisõitjalt).
Lower your standards and you'll never be disappointed!
Vasta