21013,lada4life,1985

21013,lada4life,1985

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
l
lada4life
Foorumi kasutaja
Postitusi: 31
Liitunud: 10 Juun 2012 22:25
Asukoht: põlva
Autod: 21011,

21013,lada4life,1985

Postitus Postitas lada4life »

Tervist ladaklubilised! olen omanud nüüd ladat vähemalt 3aastat ja mõtlesin, et teen ka lõpuks teema.

Autoks on siis vaz 21013 mis veeres tehasest välja 85aastal. Mootoriks on 1,5 mis on kunagi järgi aidatud ja nüüdseks kap. remonditud.
Auto saamise lugu : Ostsin ta kunagi vägahea sõbra käest 250euro eest. Tookord oli auto mõtteks lihtsalt põllupeal rallitamine ja veelkord rallitamine :lol :lol :lol , aga nüüdseks plaanis pill tänavatele tagasi tuua :D
Auto juures tehtud tööd: Selle suve alguses sai auto viidud teise sõbra juurde, et alustada keretöid. Kõik sai alguse kännu korda tegemisest ja tugvendamisest,kui see sai tehtud siis võtsime ette kere. Kere seis oli üldiselt hea, paarist kohast leidsin pahtlit, tunkraua kohad olid mädad ja nood eemaldasime ültse ära. Põhi sai kõik haljaks lastud ja need kohad mis tahtsid tegemist said ära tehtud. Siis võtsime tagasillla tala ära vahetatud, kuna vana ajas õli välja ja toda mõtet keevitada enam polnud. Tegime plokk diffri, et talvel sõitmine veits huvitavamaks läheks. kui sild sai alla siis tegin põhimõtselt terve põhja mastiksiga kokku. Kui keretööd said enamjaolt valmis võtsime ette mootori, mootoris said vahetatud kolvirõngad, saaled, poldid, kõik tihendid, nukkvõll. Plokikaas sai saadetud lihvimisse, kui kätte sain läks asi kohe ühe vanakoiola vanameistri juurde. Tema sooveldas klapid ja pani plokikaase kokku. Kui see töö sai tehtud, siis alustasime mootori komplekteerimisega, ketitald, pinguti, leevendi ja kett läksid ka vahetusse. Mootor koos ja peale ta saigi. Veermikus vahetasin ära kõik puksid ja vardad, rooliotsad ja zarniirid, 4x sachs supertouring gaasiamordid puksideks on siis polupuksid. pidurite osas sai vahetatud välja kõik klotsid, töösilindrid ja trummlid, ette sai pandud tutikad suppordid ja peaaegu uued kettad. Kui kõigetähtsam sai tehtud, sai ettevõetud kere lihvimine ja kergelt pahteldamine. Hetkeseks on auto krundi all ja ootab ülevärvimist, siis võtan ette auto seest, arvatavasti läheb kõik happekrundi alla ja siis valgeks.
Plaanid autoga: Järgmine nädalavahetus tahaks auto ülevärvida valgeks, mingid racing triibud türkiis sinise ja oranziga tulevad kah vast.
pidurid on vaja ülekäia
seest on vaja auto ära lõpetada ja veits keevitada
Sillad kõik ülepingutada
Rehvid ja veljed ümbervahetada
Järgmine suvi vahetan põlle ja ja tiivad ära ja siis proovin ta arvele võtta.TEGEMIST POLE PÕLLURALLIKAGA ! Lisan ka mingid aasta tagused pildid http://fotoalbum.ee/photos/sander001/sets/1389003 , uuemaid pilte lisan siis kui saan piltide lisamise süsteemile aru :D :D :D Kahjuks keretöödest ja mootori remondist pilte pole :( . Kiire küsimus kah, kas kepsusaaledel peab auk sees olema ? ostsin põlva poest uued saaled millel auke sees polnud aga vanadel oli.
l
lada4life
Foorumi kasutaja
Postitusi: 31
Liitunud: 10 Juun 2012 22:25
Asukoht: põlva
Autod: 21011,

Postitus Postitas lada4life »

sain piltide lisamis süsteemile aru :D, lisan siis need vanad pildid ja hetkesest seisust.


Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
ja siis pilt sellest milline ta kunagi väga ammu oli:
l
lada4life
Foorumi kasutaja
Postitusi: 31
Liitunud: 10 Juun 2012 22:25
Asukoht: põlva
Autod: 21011,

Postitus Postitas lada4life »

Auto valmis nüüdseks, aga selline probleem, et kui ma pilte lisan siis ei tule pilt vaid mingi väike ikoon. Äkki keegi aitaks ?
Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2067
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 4x2102, Jeep & Toyota

Postitus Postitas Kytt »

Fotoalbum.ee-s oleval pildil hiirega paremklõps, siis sealt "kopeeri pildi aadress" ja selle paned siis siia foorumisse [img]aadress[/img] vahele.
l
lada4life
Foorumi kasutaja
Postitusi: 31
Liitunud: 10 Juun 2012 22:25
Asukoht: põlva
Autod: 21011,

Postitus Postitas lada4life »

Ikka ei tule, interneti kiirusest see ei olene ?

Pilt
Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2067
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 4x2102, Jeep & Toyota

Postitus Postitas Kytt »

 
lada4life kirjutas:Ikka ei tule, interneti kiirusest see ei olene ?

Pilt
Kordan, fotoalbum.ee-st pilte foorumisse pannes ei tohi võtta mitte linki pildi aadressiribalt nagu sa siiamaani koguaeg teinud oled, vaid teha hiirega pildil paremklõps ja sealt valida "kopeeri pildi aadress" ning see siis foorumisse panna.

Selle sama pildi, mida sa viimati foorumisse panna tahtsid õige link peab olema selline Pilt

Pilt
Kasutaja avatar
botzor
Foorumi kasutaja
Postitusi: 168
Liitunud: 15 Sept 2011 18:44
Asukoht: Järva
Autod: 01 1.3, Golf 1.9TDi

Postitus Postitas botzor »

kuidas e21 13" veljed siksi alla said, just taha? Kas trumli välimise serva oled kuidagi ära lõiganud/peksnud? Mina 013 alla neid küll ei saa, mingit moodi.
l
lada4life
Foorumi kasutaja
Postitusi: 31
Liitunud: 10 Juun 2012 22:25
Asukoht: põlva
Autod: 21011,

Postitus Postitas lada4life »

Suured tänud Kytt, aga velgedega selline asi, et istuvad täiesti ilusti alla. Taha said tutikad trummlid pandud ja ikka täiesti ilusti istuvad.
Pilt
kapotialusest ka üks kehv pilt:
Pilt
l
lada4life
Foorumi kasutaja
Postitusi: 31
Liitunud: 10 Juun 2012 22:25
Asukoht: põlva
Autod: 21011,

Postitus Postitas lada4life »

Kas keegi saaks õelda mis mu mootoril viga on ? käiab käiab käiab ja siis korraga tõmbab kinni, vahest laseb õhku või midagi karpa ja kolde vahelt välja, ise arvan et süüde paigast ära. Ja kas 08 vanematüübi solexil peavad olema need vaakum botskad ?
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

kui süütejärjekord on õige siis on varane liiga.
vaakumi asjad on ainult uuemal solexil, see sõltub ka markeeringust!
vanemal 2108x /2105x karpal on ainult vaakum jagaja jaoks..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
l
lada4life
Foorumi kasutaja
Postitusi: 31
Liitunud: 10 Juun 2012 22:25
Asukoht: põlva
Autod: 21011,

Postitus Postitas lada4life »

Vaatasin selle karpa üle ja ma ei leidnud küll mitte kuskiltki neid x märgistusi. Pealt on ta vist 1,3se 08 pealt. lisan paar pilti kah:
Pilt

Pilt

Pilt
on ültse mõtet peale aretada ?
l
lada4life
Foorumi kasutaja
Postitusi: 31
Liitunud: 10 Juun 2012 22:25
Asukoht: põlva
Autod: 21011,

Postitus Postitas lada4life »

täna sai raamatu järgi süüde paika, vahepeal sai veel pandud fordi küünla juhtmed ja fordi süütepool, aga nüüd siis paar küsimust suurele ringile, juba pikemat aega on olnud anomaaliad karburaatoriga, lõõb kuskilt vahelt pensu välja ja siis uputab ka päris mõnuga, küünlad märjad koguaeg, mis võib viga olla ??? Võite pakkuda mulle ka töökorras starterit. Palju umbes peegel klaasid väärt on ? autol on kunagi terve ring peegel olnud, aga ajajooksul on esimestel klaasidel ära haihtunud.
Pilt
l
lada4life
Foorumi kasutaja
Postitusi: 31
Liitunud: 10 Juun 2012 22:25
Asukoht: põlva
Autod: 21011,

Postitus Postitas lada4life »

Ükspäev panime mootoril märke paika uuesti, aga märgid kohe ültse ei klappind, pikema uurimise järel avastasime, et õlipumba ratas jumalast viltu.Võtsime kaane maha ja pilt kohe selge, polt täiesti lahti, lukku polnud peal. Selle ta mul vist käima polegi läind siiani, süüde paika ei lähe jne. Lisaks karter veel bentsu täis. aga see probleem nüüd lahendatud, vaja veel aind mootor uuesti kokku panna ja siis vast paugupill. Vahepeal aretasin USA park tuled:
Pilt
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Need "USA" tuled on muidu 2101-l tehasest, 011-l kadusid ära :D Nii, et mina nimetaks siin kontekstis neid ikka N. Liidu tuledeks :rolleyes
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
l
lada4life
Foorumi kasutaja
Postitusi: 31
Liitunud: 10 Juun 2012 22:25
Asukoht: põlva
Autod: 21011,

Postitus Postitas lada4life »

no N. liidu tuled siis :D aituma, et ütlesid, jälle veidi targem :)
Kasutaja avatar
Viin
Foorumi kasutaja
Postitusi: 856
Liitunud: 22 Aug 2008 21:35
Asukoht: Pärnumaa/Tallinn
Autod: BA3 2105 & Riva Junior
Kontakt:

Postitus Postitas Viin »

 
GTA kirjutas:Need "USA" tuled on muidu 2101-l tehasest, 011-l kadusid ära :D Nii, et mina nimetaks siin kontekstis neid ikka N. Liidu tuledeks :rolleyes
01 tuli tehasest minuteada valgete "USA" tuledega, suunatuli vilkus neil siis valgelt?
l
lada4life
Foorumi kasutaja
Postitusi: 31
Liitunud: 10 Juun 2012 22:25
Asukoht: põlva
Autod: 21011,

Postitus Postitas lada4life »

Külgmised suunad olid aind siis vist. Aga kerge küsimus kah, kui panna hetkel olevatesse parkidesse 2traadiga pirn, kas siis saab suunad ka taha ühendada ?
Kasutaja avatar
Fortran
Foorumi kasutaja
Postitusi: 57
Liitunud: 26 Juun 2011 22:08
Asukoht: Elva
Autod: VAZ 21013

Postitus Postitas Fortran »

Originaalis olid gabariittuledes siiski kahe traadiga hõõglambid ja nad töötasid ka suunatuledena - üks traat "vilkus", teine "põles". Visuaalselt oli efekt selline, nagu muutuks ühe traadiga lambi võimsus perioodiliselt.

Kui valgusti enda, juhtmete ja relee osas pole muudatusi sisse viidud, siis piisab taastamiseks vaid õige lambi sisseseadmisest.
l
lada4life
Foorumi kasutaja
Postitusi: 31
Liitunud: 10 Juun 2012 22:25
Asukoht: põlva
Autod: 21011,

Postitus Postitas lada4life »

Tervist !, pole kaua aega siia kirjutanud, aga ega autoga pole ka suurt midagi toimunud. Autol mootor käib ja kõik on nii nagu peab, ainuke asi mis puudu hetkel on, on külmakraad :D aga asjast kah siis, nimelt, paar päeva tagasi sai sõbraga võrumaalt toodud ta isa 06. Auto ise umbes neli aastat seisnud, ja viimati käivitatud suvel kunagi. Viimase käivitamise lõpetaski see, et süütelukupõhi andi otsad. Eile läksime järgi, ajasime küünist välja, ja asusime tööle. Vahetasin süütelukupõhja ära, juhtmed panin kõik õiete, aga kui aku peale panime ja süüdet keerasin, siis ei juhtund midagi, kõik tuled läksid põlema ja kõik muugi töötas, nii nagu peab. No siis oli selge, et strteriga mingi kamm, las jääb. Proovisime tõmmata teda, aga ikka ei midagi ei lubanud isegi. Siis tõmbasime auto põlva. Täna tagasi minnes olid lootused suured, et saab äkki käima ja joosu jäärajale minna. Täna saigi siis juhtmed uuesti üle vaadatud, starterile panin tõmberelee juhtme külge,kütuse pumba võtsin lahti, to sai korda. No ja siis andsin süüdet, aga põles ainult õlisurve näiduki tuli ja rohkem mitte midagi. Lisad kõik töötasid. No proovisime tõmmata kah, aga nagu eilegi, ei midagi. Lootsime küll, et kui kütte peale saab, siis läheb käima, aga kui säde puudu, siis ikka autot käima ei pane. Siit ka siis see küsimus, Kas on võimalik, et süütepool on läbi ?Mida peaks veel vaatama ? väga oleks abi vaja, kuna endal mõistus otsas.

Pilt
Sellest 06 ka siis natuke. Tegu puhta null kuuega, millel on 1,6mootor niva nukaga ja käimariks on tal fiati 5.kast. eriti muhedaks teeb ta katuseluuk ja toonklaas koos igasuguste ägedate lisadega. Muidu kere ja asjad kõik tehtud, aga 4aastase seismisega on uksed kannatada saanud.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

süütepool jäägu ikka viimaseks. ühenda jagajast välja tuleva juhtme ja aku + vahele pirn ja vaata kas mootorit ringi ajades hakkab vilkuma..
ilmselt kontaktid/kondekas väsinud.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Vasta