Saad ka metsateedel ilma vahelejäämata sõidetud kui mõistust ja kütet on.botzor kirjutas:Kuskohas eitea? Kui sa trahve hakkad mul maksma, siis olen nõus. Lund ei ole ju, veelvähem ühtegi rada.iisak kirjutas:Küsid papsilt bensiiniraha ja hakkad sõitma.
Ja mulle jääb mõistmatuks, et mis mu isa siia puutub?
Nova 2104 1.7i 1996 Botzor
Nova 2104 1.7i 1996 Botzor
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
hHentzz
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 17
- Liitunud: 03 Nov 2012 22:42
- Asukoht: Karksi-Nuia
- Autod: Vaz 2106
- botzor
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 168
- Liitunud: 15 Sept 2011 18:44
- Asukoht: Järva
- Autod: 01 1.3, Golf 1.9TDi
Metsateid pole, vähemalt 5km raadiuses mitte.
Aga kui kedagi peaks huvitama veel, siis poetan paar sõnakest. Sinisega muud pole teinud, kui ainult tagumiste vedrude vahetuse. Täna kiire päev olnud, palju tegemist, ning nädala sees olen 60+km kaugusel.
Eile tulin koju, tõin 04 täitsa hoovile ära. Enne seda, aga ostsin temp. anduri ära. Viisin vanaonule soovitud summa + 2pudelit, peale seda pumpasin rehvid täis, võtsin talt allkirja, ning sõitsin rõõmsa näoga kodupoole(temp anduri vahetasin ka ära).
c.a 10-11 kuud seisnud se auto(1996a, 1.7i 21044, 5.käiku Export)
Maanteel sain aru: Rool natuke viltu, roolil on suhteliselt suur loks, salongi vent hakkab täiesti lambi hetkel jubedalt kõrisema - aitab, kui korra seisma panna ja uuesti tööle(täna töötas päevotsa), survelaager kõriseb koledasti ja küünlajuhtmed + küünlad tuleb ära vahetada.
Täna võtsin kätte, määrisin salongi ventikat natuke, vahetasin küünlad + juhtmed ära, puhastasin õhufiltri, panin talvekad alla(Conti Ice conact BD naastuga) 175/65 r14, kässari klotsid uued + trossi õlitamine, istmete siinid tegin korda(õlitasin), ning nautisin natuke talverõõme. Vaja oleks teha: Natuke keevitada, õli+filter, makk tööle saada(ei tea miks ei tööta, kõik juhtmed ilusti küljes, kaitsmed kõik terved.) Armatuuri valgustus puudub täielikult, autol on peale pantud AUTOMAAT tuled, ehk nii kui süüte sisse paned hakkavad põlema - parkidele eraldi panna ei saa :S (tahaks selle ära kaodata), US-parkid olid korra mõttes, ning katusele panen ka raami! Aa, 1 välimine rooliots on ka loksuga.
Peale seda proovin ÜV-le minna.

PS: kas 05 tagastange sobib nullneljale? Nimelt mu oma on hirmus kõver, ei soovi seda kohe mitte sinna tagasi panna.
Aga kui kedagi peaks huvitama veel, siis poetan paar sõnakest. Sinisega muud pole teinud, kui ainult tagumiste vedrude vahetuse. Täna kiire päev olnud, palju tegemist, ning nädala sees olen 60+km kaugusel.
Eile tulin koju, tõin 04 täitsa hoovile ära. Enne seda, aga ostsin temp. anduri ära. Viisin vanaonule soovitud summa + 2pudelit, peale seda pumpasin rehvid täis, võtsin talt allkirja, ning sõitsin rõõmsa näoga kodupoole(temp anduri vahetasin ka ära).
c.a 10-11 kuud seisnud se auto(1996a, 1.7i 21044, 5.käiku Export)
Maanteel sain aru: Rool natuke viltu, roolil on suhteliselt suur loks, salongi vent hakkab täiesti lambi hetkel jubedalt kõrisema - aitab, kui korra seisma panna ja uuesti tööle(täna töötas päevotsa), survelaager kõriseb koledasti ja küünlajuhtmed + küünlad tuleb ära vahetada.
Täna võtsin kätte, määrisin salongi ventikat natuke, vahetasin küünlad + juhtmed ära, puhastasin õhufiltri, panin talvekad alla(Conti Ice conact BD naastuga) 175/65 r14, kässari klotsid uued + trossi õlitamine, istmete siinid tegin korda(õlitasin), ning nautisin natuke talverõõme. Vaja oleks teha: Natuke keevitada, õli+filter, makk tööle saada(ei tea miks ei tööta, kõik juhtmed ilusti küljes, kaitsmed kõik terved.) Armatuuri valgustus puudub täielikult, autol on peale pantud AUTOMAAT tuled, ehk nii kui süüte sisse paned hakkavad põlema - parkidele eraldi panna ei saa :S (tahaks selle ära kaodata), US-parkid olid korra mõttes, ning katusele panen ka raami! Aa, 1 välimine rooliots on ka loksuga.
Peale seda proovin ÜV-le minna.

PS: kas 05 tagastange sobib nullneljale? Nimelt mu oma on hirmus kõver, ei soovi seda kohe mitte sinna tagasi panna.
Need automaattuled on Soome eripära, sealmaal olid tollal juba kohustuslikud. Pargid läksid minumeelest siis peale kui käsipidurit rakendada ? 

Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
- botzor
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 168
- Liitunud: 15 Sept 2011 18:44
- Asukoht: Järva
- Autod: 01 1.3, Golf 1.9TDi
04 vahetasin täna õli, ja mõlemad filtrid. Soenduse sain ka korrektselt tööle, armatuuri alune kraan oli kuidagi valesti, natuke aega kraaniga liigutamist + spreiõli vahele ja toimib, tuleb ilusti sooja.
Järgmiseks üritan keevituse sebida ja tagatiiva nurga ära keevitada + tänu pisivigadele(rooste täpid) tuleb teha ka ülevärv kardetavasti.
Järgmiseks üritan keevituse sebida ja tagatiiva nurga ära keevitada + tänu pisivigadele(rooste täpid) tuleb teha ka ülevärv kardetavasti.

- botzor
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 168
- Liitunud: 15 Sept 2011 18:44
- Asukoht: Järva
- Autod: 01 1.3, Golf 1.9TDi
01 mootori võtsin lahti uuesti, et teada saada miks ringi ei käi.
2. kolvi peal oli kaheksane vedru seib, arvatavasti kukkus se sinna siis, kui kollektorid freesimiseks eemaldasin. Naljakas oli see ,et se seib oli püsti sinna jäänud.
Keerutasin mootorit nii pukis, kui ka proovisin väntvõllist teda eelnevalt mingi 10-15 korda keerata, aga tulutult.
Ühesõnaga, järgmine nädal, kui on vähe "pehmem" üritan kokku ja käima panna. hetkel puudu: KKK tihend, Karteri põhja tihend, õli+ filtrid ning ka väntvõlli otsa zimmerling.
04 sõidab hästi, anomaaliaid pole, arvatavasti hakkan lähiajal kerega tegelema.
Terv,
2. kolvi peal oli kaheksane vedru seib, arvatavasti kukkus se sinna siis, kui kollektorid freesimiseks eemaldasin. Naljakas oli see ,et se seib oli püsti sinna jäänud.

Keerutasin mootorit nii pukis, kui ka proovisin väntvõllist teda eelnevalt mingi 10-15 korda keerata, aga tulutult.
Ühesõnaga, järgmine nädal, kui on vähe "pehmem" üritan kokku ja käima panna. hetkel puudu: KKK tihend, Karteri põhja tihend, õli+ filtrid ning ka väntvõlli otsa zimmerling.
04 sõidab hästi, anomaaliaid pole, arvatavasti hakkan lähiajal kerega tegelema.

Terv,
- botzor
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 168
- Liitunud: 15 Sept 2011 18:44
- Asukoht: Järva
- Autod: 01 1.3, Golf 1.9TDi
Nädalavahetus jälle tulemas, saan kätte 17" valukad, 1.8i bmw mootori(kast, juhtmestik jms).
Vaja oleks veel vftsi laiendeid, sr'i foorumist keegi toob OMP roole maale, ehk siis seda ka vaja.
1.7i mootor, kast, juhtmestik, sumps koos katiga, sisu üle!
terv, Siim.
01 sõitma veel ei saa, hetkel ei viitsi teha ning õues mootorit vahetada ka ei viitsi, kogun parem juppe ning üldse ei kiirusta seeaasta enam sõitma.
Vaja oleks veel vftsi laiendeid, sr'i foorumist keegi toob OMP roole maale, ehk siis seda ka vaja.
1.7i mootor, kast, juhtmestik, sumps koos katiga, sisu üle!
terv, Siim.
01 sõitma veel ei saa, hetkel ei viitsi teha ning õues mootorit vahetada ka ei viitsi, kogun parem juppe ning üldse ei kiirusta seeaasta enam sõitma.
- Sander
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 379
- Liitunud: 28 Apr 2011 19:09
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VAZ 2101, VAZ 21011
- Kontakt:
Mis 1.8 sa ostsid, m40 või m10?
www.autokleebised.ee - Läbi minu saab kleepse soodsamalt ja võite saada ka oma kujundatud kleepse jne.
- Sander
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 379
- Liitunud: 28 Apr 2011 19:09
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VAZ 2101, VAZ 21011
- Kontakt:
Ehk siis m40. M10'l oleks potensiaali olnud kõvasti rohkem ja on ka kõvasti vastupidavam. Endal m40'ga kogemused olemas ja kellegile ei soovita, üks tõsiselt kehv mootor on tegelikult.
Kindlasti võta korra mootor lahti ja vaata hüdrotõukurite seisukorda, need kipuvad neil pidevalt katki minema.
Kindlasti võta korra mootor lahti ja vaata hüdrotõukurite seisukorda, need kipuvad neil pidevalt katki minema.
www.autokleebised.ee - Läbi minu saab kleepse soodsamalt ja võite saada ka oma kujundatud kleepse jne.
M10 tükkmaad suurem. Kui nukk ja nookurid ja hüdrotôukurid korras, siis m40 hea mootor. Kannatab piinamist hästi. Kui isegi 20km ilma jahutusvedelikuta sôita, siis suht kindlalt vaja ainult uut plokikaanetihendit ja polte.
Sul see siiski 83kw
e34 1,8 karter jääb tükkmaad ülespoole
Sul see siiski 83kw
e34 1,8 karter jääb tükkmaad ülespoole

.._____
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
./_____\ -KOPIKAS

(OIIIIIIO)
.U........U
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
no uskumatu lausa - hüdrokad solid lifteritega asendada ja jäme nukk peale kannatab ka m40 hullamist kõvasti, kusjuures rihmülekanne on oluliselt vaiksem.
põhjus miks need mootorid ei kesta on kehv õli ja suur läbisõit...
pole see m43 ka mingi ime mootor.
loomulikult oleks m42/m44 parem, kuid tavaliselt kehvemas seisus või küllaltki kallis soetada..
põhjus miks need mootorid ei kesta on kehv õli ja suur läbisõit...
pole see m43 ka mingi ime mootor.
loomulikult oleks m42/m44 parem, kuid tavaliselt kehvemas seisus või küllaltki kallis soetada..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- botzor
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 168
- Liitunud: 15 Sept 2011 18:44
- Asukoht: Järva
- Autod: 01 1.3, Golf 1.9TDi
Olen sinuga täitsa ühel nõul, Sm Olaaf!
Lisaks ostsin ära ka Omp`i sportrooli. Kes mootorit kuulata tahab, tulge julgemalt, varsti lammutan laiali!
Homme toon ühe 04 veel juurde, aga see läheb sõbrale. Hetkel teeme kahekesi ühe sõidetavaks, siis teeme teise sarnase/samasuguse veel.
Lähiajal tellin vftsi laiendid ka ära.
PS: vaatasin, et m40 mootorile sportivnõi juppe väga ei liigu? Ebay kyll suht tühi.. Kuidas se mootor kerge hooratta peale reageerib?
Lisaks ostsin ära ka Omp`i sportrooli. Kes mootorit kuulata tahab, tulge julgemalt, varsti lammutan laiali!
Homme toon ühe 04 veel juurde, aga see läheb sõbrale. Hetkel teeme kahekesi ühe sõidetavaks, siis teeme teise sarnase/samasuguse veel.
Lähiajal tellin vftsi laiendid ka ära.
PS: vaatasin, et m40 mootorile sportivnõi juppe väga ei liigu? Ebay kyll suht tühi.. Kuidas se mootor kerge hooratta peale reageerib?