
Rool käib raskelt?
Rool käib raskelt?
Rool käib raskelt?
Selline asi,et 05 ja rool keerab raskelt.Kas see tuleneb sarniiridest või millestki muust.Roolikarp peauus õli sees ja puha, kuid sai kunagi sarniire vah.,kuid ei mäleta kas peale seda läks asi kehvaks.Ah ja roolikarbi ja kere vahele sai veel pandud plekk alus, kuna alus oli omadega läbi.

kas sa oled proovinud rooli raskust siis kui roolihoob on lahtivõetud nende varraste kyljest mis ratasteni lähevad, kui need lahti võet ja rool käib ilma igasuguste takistuste ja lõtkudeta siis viga vist jah sarniirides, aga kui on mingied vigureid tunda tyhjalt keerates siis ei ole midagi muud kui uuestiroooli reguleerima
-
eeffekt
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 225
- Liitunud: 26 Aug 2003 12:39
- Asukoht: kristiine
- Autod: 523i sedaan
- Kontakt:
õiget juttu ajad. kas siis autokoolis enam ei õpetata, et kohapeal rattaid ei keerata?:wowEsialgne postitaja motamees
Kui tahate kerget rooli pange alla 155 kummid. Mida laiem kumm seda raskem. Keerake asfaldi peal rool koha peal mõlemale poole alla ja siis sõitke eemale. Vaadake siis mis sinna maha jääb. See puha teie käterammuga tehtud. Sõidupeal väheke kergem sest siis kumm liigub.
jahil
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Alumised sharniirid saab ära määrida. Äkki siis läheb kergemaks. Keera alt see punn ära(7liht võti) ja pane sinna tavotinippel asemele. Vahel saab ka ülemisi sharniire määrida, kui on punn seal. Kui juba alt punni ära võtad siis pane sealt august ka sügavusmõõdikuga supler sisse. Kui augu sügavus on üle 11,3mm siis on asi otsakorral. Kui üle 11,8mm siis tuleb asi minema visata ja uus panna (nii on tehasejuhendis õeldud). Muidu võib äkki sõidu pealt sharniir läbi kukkuda. Siis pahandust palju asfaldil suur must triip peal. Hea juhuse korral muudki jama:(
Olen kohanud uusi poest ostetud sharniire millel sügavust kohe rohkem kui 11,8mm:seinSellist asja küll kommenteerida ei oska.
Olen kohanud uusi poest ostetud sharniire millel sügavust kohe rohkem kui 11,8mm:seinSellist asja küll kommenteerida ei oska.

C
-
rRahu
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 95
- Liitunud: 05 Nov 2002 14:20
- Asukoht: Ülenurme, Tartumaa
- Autod: VW Bora
Minagi võin omast kogemust nõua anda,
Reguleeri roolikarbi asendit roolivõlli suhtes. Omal oli selline jama et karp oli kuidagi roolivõlli suhtes pinge alla, rattad õhus oli rool kerge aga kui rattad maad puutusid siis vääna või ulluks, kohapeal rääkimatta. Asi lahenes kui lasin lahti roolikarbi poldid ja selle ülemise otsa poldi, silmaga oli näha et karp liikus. Kinnitasin uuesti ja asi käib tänase päevani normaalselt. Pendelhoova idee on samuti kiita väärt, need puksidega hoovad on üks suur jama.
PS! kummidel on suur osa rooli keeramisel, sarniiride kulumine rooli keeramisel nii palju mõju küll ei anna et ei jõua keerata, pigem läheb kuludes asi kergemaks sest loks ju sisse tuleb.
Reguleeri roolikarbi asendit roolivõlli suhtes. Omal oli selline jama et karp oli kuidagi roolivõlli suhtes pinge alla, rattad õhus oli rool kerge aga kui rattad maad puutusid siis vääna või ulluks, kohapeal rääkimatta. Asi lahenes kui lasin lahti roolikarbi poldid ja selle ülemise otsa poldi, silmaga oli näha et karp liikus. Kinnitasin uuesti ja asi käib tänase päevani normaalselt. Pendelhoova idee on samuti kiita väärt, need puksidega hoovad on üks suur jama.
PS! kummidel on suur osa rooli keeramisel, sarniiride kulumine rooli keeramisel nii palju mõju küll ei anna et ei jõua keerata, pigem läheb kuludes asi kergemaks sest loks ju sisse tuleb.
EDU UUENDUSTES!
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Lääne munakate ehitus sama mis algaastail Ladal. Ülemine ka raudpuksil ja määret vajav.Esialgne postitaja Lada 6
Mota pendelhoova vahetus üksi ei aita tuleb panna ka lääne munakad kõik siis vahe alles tunda.
Ega pole suurt vahet. Loeb ikke kummi laius ja rooli suurus.
Vanasti oli LAZ bussil ilmatu jurakas rool.
C
-
ttopeltkopikas
- Suletud kasutaja
- Postitusi: 2
- Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Rool käib raskelt siis kui esisild vales häälestuses.
Mul oli omal ajal sama jama. Ükskord võtsin kätte ja - sillastendi! Seal vana vähe vaatas ja ütles ,et mõttetu teema selle auto juures. Kere pehme ja õõtsad kõverad. Silmaga saand midagi aru ja nii arvasingi ,et vana ajab kägu ning tulin tulema.
Paari kuu pärast ostsin tehtud lada - sel kah rool raske! Panin ette puha uued kodinad alla ,siis sinnasamasesse stendi ja ennäe imet! Viimase peal pill ,kerge väikest rooli hööritada ole ainult mees ja hoia näpud eest ,kui tagasi sirgu jookseb. Ja ei muutunud sittagi ,kui 185-sed ette panin.
Nii et vanad pannid korda ja regullima!
Mul oli omal ajal sama jama. Ükskord võtsin kätte ja - sillastendi! Seal vana vähe vaatas ja ütles ,et mõttetu teema selle auto juures. Kere pehme ja õõtsad kõverad. Silmaga saand midagi aru ja nii arvasingi ,et vana ajab kägu ning tulin tulema.
Paari kuu pärast ostsin tehtud lada - sel kah rool raske! Panin ette puha uued kodinad alla ,siis sinnasamasesse stendi ja ennäe imet! Viimase peal pill ,kerge väikest rooli hööritada ole ainult mees ja hoia näpud eest ,kui tagasi sirgu jookseb. Ja ei muutunud sittagi ,kui 185-sed ette panin.
Nii et vanad pannid korda ja regullima!
logmanil täiesti õige jutt. kunagi ka minu viiene sõi esirehvide servi lausa mõnuga ja rooli keegi keerata ei jõudnud. isa vahetas siis esisillas kõik ?arniirid, rooliotsad ja puksid. peale seda tuttava meistri juurde stendi. ja siiani käib rool vägagi kergelt, olen mõne teise ladaga sõita saanud, millel tõesti raske see värk. ehk räägin kunagi edasi, kui panen ette 195 rehvi 165 asmele, mis siis juhtub:P
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme