2106 keeb

2106 keeb

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
Kasutaja avatar
botzor
Foorumi kasutaja
Postitusi: 168
Liitunud: 15 Sept 2011 18:44
Asukoht: Järva
Autod: 01 1.3, Golf 1.9TDi

2106 keeb

Postitus Postitas botzor »

Sai "talveks" ostetud 06. Vahetasin ära mahlad, ja tegin pisemaid hooldusi jne. Proovisin sõita ja no ei kannata noh, pidevalt läheb keema! Ventika panin eraldi lüliti alla, töötab kogu aeg, aga ikka keeb. Avastasin ka seda, et paisupaaki minev voolik(radika korgi lähedalt), või õigemini selle stuts on katki, ja sealt vahelt ajab välja. Kas peaks tegema ralli auto jaoks mingi lisa jahutuse, või on mingi kala kusagil? Plokikaane tihendit küll vahetada pole plaanis..:rolleyes
Kasutaja avatar
sansa
Ladaklubi Liige
Postitusi: 734
Liitunud: 30 Sept 2010 15:04
Asukoht: otepää
Autod: BA3 2101, 2105,21013, Viamobile

Postitus Postitas sansa »

Vaheta välja termostaat ja puhasta süsteem igast sodist.
Kui see ei aita tuleb radikas arvatavasti vahetada.
Žiguliga juba igav ei hakka.
Kasutaja avatar
botzor
Foorumi kasutaja
Postitusi: 168
Liitunud: 15 Sept 2011 18:44
Asukoht: Järva
Autod: 01 1.3, Golf 1.9TDi

Postitus Postitas botzor »

No jah, plokikaane tihend suudeti ära kõrvetada tänu termostaadi mitte töötamisele..
Kasutaja avatar
botzor
Foorumi kasutaja
Postitusi: 168
Liitunud: 15 Sept 2011 18:44
Asukoht: Järva
Autod: 01 1.3, Golf 1.9TDi

Postitus Postitas botzor »

Kaanetihend vahetatud
termostaat vahetatud
radikas vahetatud
kõik voolikud/lõdvikud

Ikka keeb!?
Radikas alt leige
ülevalt kuum

Plokikaas kõver või mõrad sees?

Rahulikult sõita kannatab, kui üle 5 minuti ei kannata "peale anda". Kiirus suht hea, jahutama nagu peaks, kuid mootor pöördes..
i
inimloom
Foorumi kasutaja
Postitusi: 56
Liitunud: 10 Juul 2012 16:45
Asukoht: Põhja-Tallinn
Autod: Vaz 2103

Postitus Postitas inimloom »

Alt leige, ülevalt kuum peaks vist enam-vähem tähendama veeringluse puudumist. Veepump korras? Generaatori rihm piisavalt pingul?
Kasutaja avatar
botzor
Foorumi kasutaja
Postitusi: 168
Liitunud: 15 Sept 2011 18:44
Asukoht: Järva
Autod: 01 1.3, Golf 1.9TDi

Postitus Postitas botzor »

Geneka rihm pingul. Veepump.. Ilma radika korgita käima pannes ja tuuri andes lööb radikast hea survega vett välja. Nagu oleks korras?
Kasutaja avatar
Qunts
Foorumi kasutaja
Postitusi: 367
Liitunud: 11 Sept 2012 19:48
Asukoht: Planeedil MAA; Tallinn.
Autod: Vaz 2105, 2107 ja Zaz 966
Kontakt:

Postitus Postitas Qunts »

Julgen pakkuda kas plokikaane tihend, plokikaant või kõige hullem oleks plokk ise.
Kisu mootor lahti ja siis näed juba mis seal toimub.
Ükski mootor ei tohi 5 min. keema minna isegi kui sõidad 1 käiguga ja gaas põhjas.
Pole seal mootori remondi juures midagi hullu.
Ei ole nii rikas, et osta odavat ....
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Kaas oli sirge ja tööpinnad puhastasid ära enne, kui uue tihendi vahele viskasid?
Vanast tihendist ehk pilt mõlemalt poolt - näeb ehk jälgede järgi, kust surve sisse tuli..
Kui keema läheb siis pöördesse minnes või alla tulles taga valget suitsu ka on?
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
botzor
Foorumi kasutaja
Postitusi: 168
Liitunud: 15 Sept 2011 18:44
Asukoht: Järva
Autod: 01 1.3, Golf 1.9TDi

Postitus Postitas botzor »

Sirge oli, pika joonlauaga(metall) sai vaadatud..
Puhtaks sai tehtud kaltsuga, mingit sodi vahel polnud kusagil.
Vanat tihendit pole alles enam. Viimasesse silindrisse jooksis vesi sisse, tihend oli ära plenud.
Suitsu ei tule mitte mingisugust. Külmalt natuke kondentsi, ja seda vaid hetkeks.
Kasutaja avatar
Qunts
Foorumi kasutaja
Postitusi: 367
Liitunud: 11 Sept 2012 19:48
Asukoht: Planeedil MAA; Tallinn.
Autod: Vaz 2105, 2107 ja Zaz 966
Kontakt:

Postitus Postitas Qunts »

Kui radika korgi lahti keerad ja gaasi annad siis viskab välja?
Kui nii siis surve ikka veesärgis ja lähebki kohe keema.
Tuleb kaan maha võtta ja ära survestada ja kui see korras siis viga Plokis!
Ei ole nii rikas, et osta odavat ....
a
Arvos
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1110
Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
Asukoht: Tallinn, Saue
Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131

Postitus Postitas Arvos »

Ühel muul mootoril oli ka probleem, et läks kuumaks. Kahe kuuga kolm kaanetihendit. Ka kõik muud asjad ära proovitud ja vahetatud. Aitas ploki läbipesu.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
Kasutaja avatar
Qunts
Foorumi kasutaja
Postitusi: 367
Liitunud: 11 Sept 2012 19:48
Asukoht: Planeedil MAA; Tallinn.
Autod: Vaz 2105, 2107 ja Zaz 966
Kontakt:

Postitus Postitas Qunts »

No kui plokk nii umbes on, siis pidi ta eelnevad 30 aastat sõitma veega.
Ei ole nii rikas, et osta odavat ....
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

 
Qunts kirjutas:No kui plokk nii umbes on, siis pidi ta eelnevad 30 aastat sõitma veega.
... aga ega mõni masin on kindlasti sõitnud. Talvel seisis tühjaks lastud radikaga pukkide peal, uksed esimeses lukusti asendis :)
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
a
Arvos
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1110
Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
Asukoht: Tallinn, Saue
Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131

Postitus Postitas Arvos »

Ei pea just olema asi veega sõitmises. Minul näiteks tegi enne seda mootoriremonti üks lohakas kärss. Diisel oli tilga vett saanud ja kepsu kõveraks löönud. Pärast tema tööd hakkaski kuumaks minema.
See ei puutu küll asjasse kuid ploki läbipesu lahendas mure.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
Kasutaja avatar
botzor
Foorumi kasutaja
Postitusi: 168
Liitunud: 15 Sept 2011 18:44
Asukoht: Järva
Autod: 01 1.3, Golf 1.9TDi

Postitus Postitas botzor »

Esimeses silindris pragu sees.

Tänaseks on mootor emeksis ja "uus" mootor tuli 1.5/1.6. Paistab nagu uus, tosool sees, õli puhas ilusti, klapikaane alt nägi nagu uus välja.

:)
Vasta