
2106 keeb
2106 keeb
- botzor
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 168
- Liitunud: 15 Sept 2011 18:44
- Asukoht: Järva
- Autod: 01 1.3, Golf 1.9TDi
2106 keeb
Sai "talveks" ostetud 06. Vahetasin ära mahlad, ja tegin pisemaid hooldusi jne. Proovisin sõita ja no ei kannata noh, pidevalt läheb keema! Ventika panin eraldi lüliti alla, töötab kogu aeg, aga ikka keeb. Avastasin ka seda, et paisupaaki minev voolik(radika korgi lähedalt), või õigemini selle stuts on katki, ja sealt vahelt ajab välja. Kas peaks tegema ralli auto jaoks mingi lisa jahutuse, või on mingi kala kusagil? Plokikaane tihendit küll vahetada pole plaanis..

- Qunts
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 367
- Liitunud: 11 Sept 2012 19:48
- Asukoht: Planeedil MAA; Tallinn.
- Autod: Vaz 2105, 2107 ja Zaz 966
- Kontakt:
Julgen pakkuda kas plokikaane tihend, plokikaant või kõige hullem oleks plokk ise.
Kisu mootor lahti ja siis näed juba mis seal toimub.
Ükski mootor ei tohi 5 min. keema minna isegi kui sõidad 1 käiguga ja gaas põhjas.
Pole seal mootori remondi juures midagi hullu.
Kisu mootor lahti ja siis näed juba mis seal toimub.
Ükski mootor ei tohi 5 min. keema minna isegi kui sõidad 1 käiguga ja gaas põhjas.
Pole seal mootori remondi juures midagi hullu.
Ei ole nii rikas, et osta odavat ....
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Kaas oli sirge ja tööpinnad puhastasid ära enne, kui uue tihendi vahele viskasid?
Vanast tihendist ehk pilt mõlemalt poolt - näeb ehk jälgede järgi, kust surve sisse tuli..
Kui keema läheb siis pöördesse minnes või alla tulles taga valget suitsu ka on?
Vanast tihendist ehk pilt mõlemalt poolt - näeb ehk jälgede järgi, kust surve sisse tuli..
Kui keema läheb siis pöördesse minnes või alla tulles taga valget suitsu ka on?
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
... aga ega mõni masin on kindlasti sõitnud. Talvel seisis tühjaks lastud radikaga pukkide peal, uksed esimeses lukusti asendisQunts kirjutas:No kui plokk nii umbes on, siis pidi ta eelnevad 30 aastat sõitma veega.

Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
-
aArvos
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1110
- Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
- Asukoht: Tallinn, Saue
- Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131
Ei pea just olema asi veega sõitmises. Minul näiteks tegi enne seda mootoriremonti üks lohakas kärss. Diisel oli tilga vett saanud ja kepsu kõveraks löönud. Pärast tema tööd hakkaski kuumaks minema.
See ei puutu küll asjasse kuid ploki läbipesu lahendas mure.
See ei puutu küll asjasse kuid ploki läbipesu lahendas mure.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.