21013; ERN 1979
21013; ERN 1979
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- Sander
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 379
- Liitunud: 28 Apr 2011 19:09
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VAZ 2101, VAZ 21011
- Kontakt:
Jap, täpselt need samad
E:Räägib u2u vahel edasi
E:Räägib u2u vahel edasi
www.autokleebised.ee - Läbi minu saab kleepse soodsamalt ja võite saada ka oma kujundatud kleepse jne.
- Fred-Ander
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 40
- Liitunud: 01 Aug 2011 00:15
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 21013
- ERN
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 42
- Liitunud: 23 Aug 2012 01:15
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VAZ 21013, Renault 11, Nissan Terrano II
Juhiukse aknatõstesüsteemi sain korda, aga vist protesti eesmärgil või muul põhjusel otsustas tagumine kundepoolne süsteem ka töö lõpetada
. Nähtavat viga ei olegi, lihtsalt hammakad ei liigu enam ja kinni poonud. Muidu olen teinud viimased kaks nädalat talvist ettevalmistust, lukud lahti võtt,puhastanud õlitanud. Kapoti all sai natuke lihtsat korrastust tehtud ja põhi ning koopad sai kriitilise pilguga veel üle vaadatud, roostesed kohad puhtaks ja mastiksi alla, muidu peab mainima, et kere kõva
Lisaks sai eelmise omaniku poolt aknaraamide külge kruvitud peeglid maha võetud ja juhiuksele õigesse kohta monteeritud enamvähem stiilsem peegel. Siiski peab arvatavasti juhiukse välja vahetama kevadel . Pahtli prao juurest on rooste vahele tõmmanud ja pole mõtet seda ust taastama hakkama.


-
kkriss-sten
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 213
- Liitunud: 15 Aug 2011 14:36
- Asukoht: Keila
- Autod: lada 21063 85a
- ERN
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 42
- Liitunud: 23 Aug 2012 01:15
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VAZ 21013, Renault 11, Nissan Terrano II
Paar päeva tagasi tegin sumpsi natike ümber, et moto vabamalt hingaks. Edasi hakkas ikka paremini liikuma, aga müratase jäi nats liiga kõrgeks, seega täna summutasin veel seda.
Selliseks sai ta siis tehtud esialgu. Kohe peale pükse kus 4-2-1 lõpeb on esimene liitekoht, torujupp-resonaator-90´põlv, ja toru lõpeb paremal küljel, enne tagaratast.

Nagu ütlesin, müratase jäi liialt kõrgeks. Peale reso ja põlve tegin kaks sisselõiget torusse ja paigaldasin niiõelda "poolkuud", et immiteerida lõpupüti takistusi müra summutamiseks.

poolkuu ise

Istub siis lõikesse niimoodi, ca 5cm vahega keevitasin ka vastaspoolele samasuguse.

Esialgu nende kahe poolkuuga võttis müra ikka juppmaad maha. Reaalne karjumine tuleb lõpuotsas u 5-6k pööretel. Tühikäigul mõnus madal podin.
Ja all istub siis niimoodi.

Esialgu jääb püsima selline lahendus, kuni hakkab topeltväljalaske ehitus pihta. Kuna see täpselt juhtub, ei oska veel õelda. Kiitke või karjuge, jään ootama
Selliseks sai ta siis tehtud esialgu. Kohe peale pükse kus 4-2-1 lõpeb on esimene liitekoht, torujupp-resonaator-90´põlv, ja toru lõpeb paremal küljel, enne tagaratast.

Nagu ütlesin, müratase jäi liialt kõrgeks. Peale reso ja põlve tegin kaks sisselõiget torusse ja paigaldasin niiõelda "poolkuud", et immiteerida lõpupüti takistusi müra summutamiseks.

poolkuu ise

Istub siis lõikesse niimoodi, ca 5cm vahega keevitasin ka vastaspoolele samasuguse.

Esialgu nende kahe poolkuuga võttis müra ikka juppmaad maha. Reaalne karjumine tuleb lõpuotsas u 5-6k pööretel. Tühikäigul mõnus madal podin.
Ja all istub siis niimoodi.

Esialgu jääb püsima selline lahendus, kuni hakkab topeltväljalaske ehitus pihta. Kuna see täpselt juhtub, ei oska veel õelda. Kiitke või karjuge, jään ootama

- Sander
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 379
- Liitunud: 28 Apr 2011 19:09
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VAZ 2101, VAZ 21011
- Kontakt:
Vääga huvitav.. ülevaatusel tekib muidugi probleeme sellega.
www.autokleebised.ee - Läbi minu saab kleepse soodsamalt ja võite saada ka oma kujundatud kleepse jne.
Tegid sellise lahenduse, et mootor "vabamalt hingaks" ja siis keevitad vaheseinad vahele? 
Tegelikult on nii, et kui sul ümberehitusluba või mingid ametlikku dokumentatsiooni sellise väljalaske kohta ei ole, siis ametlikult sellisega ülevaatuselt läbi ei saa. Okei läbi võid ju saada tänu tutvusele, aga politsei kirjutab sulle tee ääres korduva..
Edit:

Tegelikult on nii, et kui sul ümberehitusluba või mingid ametlikku dokumentatsiooni sellise väljalaske kohta ei ole, siis ametlikult sellisega ülevaatuselt läbi ei saa. Okei läbi võid ju saada tänu tutvusele, aga politsei kirjutab sulle tee ääres korduva..
Edit:
Näed isegi mitut punkti sa siit eirad;)Kood 706. Üldnõuded heitgaaside väljalaskesüsteemile
Nõuded: 1) M ja N kategooria sõidukite heitgaaside väljalaskesüsteem peab olema valmistaja juhendi kohane ja vastama E-reegli nr 59 või direktiivi 70/157/EMÜ nõuetele;
2) heitgaaside väljalaskesüsteem peab olema ohutus kauguses kütusepaagist ja kütuse torudest nii, et torude või paagi lekkimisel ei satuks kütus heitgaaside torudele;
3) N2 ja N3 kategooria sõidukitel võib suunata heitgaaside toru üles, kui selle ots ületab kabiini kõrgeima punkti tasandi. Toru välisläbimõõt ei tohi olla suurem kui 150 mm. Heitgaaside toru ümbrus peab olema vähemalt 50 mm ulatuses vaba;
5) heitgaaside väljalaskesüsteem peab olema kinnitatud valmistaja juhendi kohaselt, ei tohi olla auke ja pragusid;
6) M1 ja N1 kategooria sõidukite vahetussummutid peavad vastama E-reeglile nr 59 või direktiivi 70/157/EMÜ nõuetele;
7) valmistaja peab märkima väljalaskesüsteemi kõikidele osadele oma nimetuse või kaubamärgi. Märgistus peab olema loetav kogu sõiduki tööea vältel;
8) vahetussummuti ja selle osad ei tohi põhjustada lisavibratsiooni ning peavad olema piisavalt korrosioonikindlad;
9) vahetusheitgaasisüsteem peab olema nii ehituselt kui ka muudelt parameetritelt sarnane sõiduki valmistaja poolt sõidukile paigaldatud algsele süsteemile.
Lower your standards and you'll never be disappointed!
- Sander
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 379
- Liitunud: 28 Apr 2011 19:09
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VAZ 2101, VAZ 21011
- Kontakt:
No kui sa loeksid Reigo, siis tal ongi plaanis viia kahelt poolt välja need, lihtsalt pole aega inimesel tegeleda asjaga hetkel.
Keegi tark võiks öelda mulle ka mis kategooria alla lada läheb, Reineri postituses olid kõik need M'id ja N'id, et asi kiskus veits segaseks juba.
Vanal corvettil tõime väljalaske mõlemalt poolt välja küljepealt, ümberehitusluba pole aga sellega probleeme ei teki, sest vanu corvette käib ülevaatusel suht vähe ja nendest autodest ei teata midagi. Sellessuhtes on mikimaa raua(või plastiku) ehitus Eestis kordades lihtsam, ei pea võtma mingit ümberhitusluba....
Keegi tark võiks öelda mulle ka mis kategooria alla lada läheb, Reineri postituses olid kõik need M'id ja N'id, et asi kiskus veits segaseks juba.
Vanal corvettil tõime väljalaske mõlemalt poolt välja küljepealt, ümberehitusluba pole aga sellega probleeme ei teki, sest vanu corvette käib ülevaatusel suht vähe ja nendest autodest ei teata midagi. Sellessuhtes on mikimaa raua(või plastiku) ehitus Eestis kordades lihtsam, ei pea võtma mingit ümberhitusluba....
www.autokleebised.ee - Läbi minu saab kleepse soodsamalt ja võite saada ka oma kujundatud kleepse jne.