1600cc mootor ei käivitu
1600cc mootor ei käivitu
1600cc mootor ei käivitu
Tervist,
Mure mootoriga, suri välja ja enam ei käivitu. Alustasin bensupumbast - äkki ei jaksa üles lüüa, pump korras. Kontrollisin sädet - olemas. Proovisin tilga lasta otse karpasse, ikka ei midagi. Küünlad panin kasutatud aga väga korralikud - endiselt vaikus. Lõpuks valasin küünlaaugust igasse silindrisse tilga ja peale seda kinnise tooreklapiga lõi sumbutist ühe paugu ja kõik. Enne läks käima poolest pöördest. Minul mõistus otsas, võib-olla oskab keegi targem aidata.
Ette tänades.
Mure mootoriga, suri välja ja enam ei käivitu. Alustasin bensupumbast - äkki ei jaksa üles lüüa, pump korras. Kontrollisin sädet - olemas. Proovisin tilga lasta otse karpasse, ikka ei midagi. Küünlad panin kasutatud aga väga korralikud - endiselt vaikus. Lõpuks valasin küünlaaugust igasse silindrisse tilga ja peale seda kinnise tooreklapiga lõi sumbutist ühe paugu ja kõik. Enne läks käima poolest pöördest. Minul mõistus otsas, võib-olla oskab keegi targem aidata.
Ette tänades.
- Sander
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 379
- Liitunud: 28 Apr 2011 19:09
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VAZ 2101, VAZ 21011
- Kontakt:
Kas käima tõmmata ka ei anna?
www.autokleebised.ee - Läbi minu saab kleepse soodsamalt ja võite saada ka oma kujundatud kleepse jne.
Kuidas näeb jagaja kondensaatori rike välja? Minu loogika ütleb et 12v puhtalt sädet küünlas ei tekita s.t kondekas võimendab seda. Kui kondekas läbi kas siis saab küünlajuhtmetest ikka sädeme kätte? Tänaseks mootori kallal kõik kuna vaja mingi päev poest nr 7 võti soetada millega kondeka lahti saab - proovin teist kondensaatorit. Kuri kahtlane tunne on, et peab vaatama mis karbussis sees toimub. Ja siit ka küsimus kas 21013 1200cc mootori karburaator sobib 1600cc mootorile? Korras lühikese jalaga jagaja tolle mootori pealt samuti olemas kuid kui ma ei eksi siis 1600cc-l vist pika jalaga jagaja niiet seda tõenäoliselt proovida ei saa.
- erki9
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 94
- Liitunud: 01 Nov 2010 20:55
- Asukoht: Kuressaare
- Autod: 2106, a4 quattro 3.0tdi
Säde tuleb ikka süütepoolist. Jagaja jaotab sädeme õigesse silindrisse ning jagaja kontaktid määravad sädeme sageduse. Pigem võib viga olla süütenurgas. Äkki on jagaja mutter lahti põrunud ja süüde paigast. Säde on küll olemas, aga valel ajal. Karburaator on muidugi mõistlik üle vaadata. Lammutasime täna sõbraga üht mosse karburaatorit. ujukiruumi põhjas oli umbes pool cm muda. Pärast puhastust käib nagu kellavärk:)
Sai täna mootoriga jälle tegeletud, võtsin karpa lahti, ujukiruum oli ilus puhas, gaasiklapp toimis hästi aga mootorit tööle ei saa. Lõpuks tulin ringiga sädeme juurde tagasi ja seekord tundus säde üsna nõrk niisiis proovisin teist kondensaatorit, teisi jagajakaasi, küünlajuhtmeid, küünlaid, kahte süütepooli ja vahetasin ka jagaja kaitsme korraliku vastu. Ikka säde väga väike,tundub, et.asi on jagajas endas või jagaja jalas kinni, jagaja jalg tundus samas korralik. Nüüd on küll mõistus otsas.
Täiesti müsteerium...
Käisin kõik kontaktid üle, säde on, kütust peale saab, mootor käib ilusti ringi aga tööle ei lähe...
Teoorias lihtne mootor ja kõik käib loogiliselt aga nüüd on küll mõtted täiesti otsas.
Täna sai mootor ja kast maha ka ühes tükis võetud. Kuna pole päris alla andnud veel siis võib-olla keegi oskab aidata, kuidas mootor maas tööle saada.
Käisin kõik kontaktid üle, säde on, kütust peale saab, mootor käib ilusti ringi aga tööle ei lähe...
Teoorias lihtne mootor ja kõik käib loogiliselt aga nüüd on küll mõtted täiesti otsas.
Täna sai mootor ja kast maha ka ühes tükis võetud. Kuna pole päris alla andnud veel siis võib-olla keegi oskab aidata, kuidas mootor maas tööle saada.
-
mMikk
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1026
- Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
- Asukoht: Harjumaa, Kose vald
- Autod: VIS 23464-10
Mootor käib ringi küll, aga kas liiguvad ka kõik vajaminevad detailid. Kas ka nukkvõll pöörleb koos väntvõlliga. Ei ole meil palju aega sellest hetkest, kui ühel mehel auto enam peale tankimist ei käivitunud ja süüdlaseks oli purunenud nukkvõll. Mootor käis ilusti ringi, aga kuna klapid ei avanenud ega sulgunud enam, siis tööle ta minna ei saanudki. Samuti kas süüde on ikka õigel hetkel kuigi üldjuhul teda nii valesti peale ei panda, et üldse ei lubaks.
Hmm süütest veel niipalju, et mul olid korraks küünlajuhtmed teist pidi peal ja siis lõi karpast pauku küll, väikese intervalliga kaks korda ja vaikus, ja siis jälle ..
Eile, kui mootor maha sai võetud siis piilusin pea vahele taskulambiga küll ja nukk tundus ok olevat, võtan täna pea täiesti lahti, näeb paremini.
Eile, kui mootor maha sai võetud siis piilusin pea vahele taskulambiga küll ja nukk tundus ok olevat, võtan täna pea täiesti lahti, näeb paremini.
- PuZuP
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1733
- Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2106 '79
- Kontakt:
Mis Sa sest peast kohe maha kitkud. Võta klapikambri kaas maha kõigepealt. Mootorit vändast ringi keerates, veendu, et nukvõlli kõik nokad pöörleksid (Sansa pärusmaa
). Kui kõik pöörleb, siis kontrolli üle märgid - väntvõlli 1 silindri ülemises surnud seisus peavad olema kas 1 silindri või 4 silindri mõlemad nokad kas suunaga allapoole (klapid kergelt avatud) või suunaga ülespoole (mõlemad klapid suletud). Ehk siis kui ühed suunaga ülespoole siis teised peavad olema allapoole ja vastupidi. Kui ka need korras, siis kontrolli üle klappide paisumisvahed. Need korras, siis soovitan ära mõõta ka kohe silindrite surved manomeetriga. Kui ka need korras, siis on kaks varianti - särakas või küte. Kui särakas ja küte on mõlemad olemas, siis järelikult särakas pingestab valel ajal. Kui midagi mootori sees peaks olema ära ikaldanud juba, siis küll seda kolinat juba kuulda oleks. Küsimusi, probleeme, ettepanekuid - anna ainult tuld 


-
mMel
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1391
- Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3x fwd, 5x rwd
Foorum pole mitte eelmisel nädalal avatud, seega materjali siin maa-ja-ilm. Soovitav enda harimiseks lugeda pool päeva, järgmine korda vähem küsimusi või vähemalt saab aimu, kust ja mida otsida.
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=12061
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=12061
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Nukkvõlli õige asend väntvõlli suhtes on PuZuP'i postituses kirjas.
Sealsamas on kirjeldatud ka jagaja rootori ehk siis süüte algseadeks mõeldud asendit.
Kui mootor äkitselt välja suri, võis läbi minna ka rootoril pesitsev takisti.
On see sinu rootoril olemas ja kui on, siis kas selle korrasolek on kontrollitud?
Sealsamas on kirjeldatud ka jagaja rootori ehk siis süüte algseadeks mõeldud asendit.
Kui mootor äkitselt välja suri, võis läbi minna ka rootoril pesitsev takisti.
On see sinu rootoril olemas ja kui on, siis kas selle korrasolek on kontrollitud?