Probleem 01-ga

Probleem 01-ga

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
r
raivo45
Foorumi kasutaja
Postitusi: 30
Liitunud: 14 Juul 2009 11:30
Asukoht: pärnu

Probleem 01-ga

Postitus Postitas raivo45 »

Autoks siis 2101 , mootor 03 ja karpa 2107 oma.
Selle karpaga pole mootor töötanud ja kui tööle tahan panna siis ei lähe , kui natuke aega pedaalist bena pumbata et rohkem kollektorisse läheks siis korra läheb mootor käima aga ei jää tööle. Karpa on pmst tutikas ja pole timmitud midagi. Säde ilusti olemas ja klapid regulleeritud. Oskab keegi aidata?
m
martti
Foorumi kasutaja
Postitusi: 204
Liitunud: 19 Juul 2008 20:14
Asukoht: Hiiumaa
Autod: kopikas

Postitus Postitas martti »

Mis tähendab pmst tutikas? Kas ta on eelnevalt käinud mõne auto peal juba ja on seal korralikult töötand?
r
raivo45
Foorumi kasutaja
Postitusi: 30
Liitunud: 14 Juul 2009 11:30
Asukoht: pärnu

Postitus Postitas raivo45 »

 
martti kirjutas:Mis tähendab pmst tutikas? Kas ta on eelnevalt käinud mõne auto peal juba ja on seal korralikult töötand?
Ütleme, et isal sai kunagi ostetud uuena ja siis seisis lihtsalt, pm pole olnud masina peal.
r
raivo45
Foorumi kasutaja
Postitusi: 30
Liitunud: 14 Juul 2009 11:30
Asukoht: pärnu

Postitus Postitas raivo45 »

Kui ma gaasi pedaaliga pumpan siis karpas tuleb bena sellest väikesest "torust" mis seal õhuklapist allpool on eksju. Aga kui ma gaasi põhjas hoian ja siis mootorit ringi ajan siis ei tule sealt midagi, kas sealt peab bensiini kogu aeg tulema?
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Ei sealt ei pea bensiini koguaeg tulema.
Uuel karburaatoril võib olla terve rida vigu sh mõni kanal näiteks puurimata või tehases valesti koostatud.
Nagu ammu teada, siis väga palju prügi, mis autole tehases külge ei sobinud läks vanal ajal justnimelt vabamüüki!

Alustuseks võiks veenduda selles, et peadoseerimis süsteem on karburaatoril ikka olemas, ja õiged düüsid sees.
1K sk 3,5 õhk 150 kütus 112 | 2K sk 4,5 õhk 150 kütus 150 on üks versioon õigetest väärtustest.

NB! Juhul kui karburaator on varustatud tühikäigu vaakumklapiga, siis selle membraan peab olema korras ning sinna stutsile peab andma sisselaske kollektorist vaakumi (või asendama tavalise mehhaanilise segukoguse kruviga)
Vastasel korral auto ei pruugi käivituda või sureb välja kohe peale käivitumist.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
r
raivo45
Foorumi kasutaja
Postitusi: 30
Liitunud: 14 Juul 2009 11:30
Asukoht: pärnu

Postitus Postitas raivo45 »

Paar pilti karpast http://imageshack.us/f/198/dsc0126444.jpg/ , http://imageshack.us/f/801/dsc01262564.jpg/
Piltidel siis number 3 valge toru läheb jagajasse, aga mis ühendatakse sinna number 1ga tähistatud kohta? , Mis peenike number 5-ga tähistatud peenike toru on( see tuleb kollektorist ) , mis asjad on number 2 ja 4.

Ei tea milline see tühikäigu vaakumklapp on.
Kasutaja avatar
MuKi14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1149
Liitunud: 01 Veebr 2007 21:41
Asukoht: Pärnu
Autod: 2106

Postitus Postitas MuKi14 »

Nr1 läheb õhupuhastaja külge, nr2 on segu regullimiseks, nr3 läheb jagajasse, kõrgel pöördel tõmbab vaakumiga süüdet varajasemaks, nr4 krutid tühikäiku, nr5 on pm üle vool, kui liigapalju kütet kollektoris, siis sealt tuleb välja. Aga kui auto ei tööta siis panustaks jubinale mille külge juhe läheb. Kas sinna vool tuleb peale ja kas see süüdet keerates klõpsub?
r
raivo45
Foorumi kasutaja
Postitusi: 30
Liitunud: 14 Juul 2009 11:30
Asukoht: pärnu

Postitus Postitas raivo45 »

 
MuKi14 kirjutas:Nr1 läheb õhupuhastaja külge, nr2 on segu regullimiseks, nr3 läheb jagajasse, kõrgel pöördel tõmbab vaakumiga süüdet varajasemaks, nr4 krutid tühikäiku, nr5 on pm üle vool, kui liigapalju kütet kollektoris, siis sealt tuleb välja. Aga kui auto ei tööta siis panustaks jubinale mille külge juhe läheb. Kas sinna vool tuleb peale ja kas see süüdet keerates klõpsub?
Süüdet keerates nagu klõpsub.
Vasta