Probleem 01-ga
Probleem 01-ga
Probleem 01-ga
Autoks siis 2101 , mootor 03 ja karpa 2107 oma.
Selle karpaga pole mootor töötanud ja kui tööle tahan panna siis ei lähe , kui natuke aega pedaalist bena pumbata et rohkem kollektorisse läheks siis korra läheb mootor käima aga ei jää tööle. Karpa on pmst tutikas ja pole timmitud midagi. Säde ilusti olemas ja klapid regulleeritud. Oskab keegi aidata?
Selle karpaga pole mootor töötanud ja kui tööle tahan panna siis ei lähe , kui natuke aega pedaalist bena pumbata et rohkem kollektorisse läheks siis korra läheb mootor käima aga ei jää tööle. Karpa on pmst tutikas ja pole timmitud midagi. Säde ilusti olemas ja klapid regulleeritud. Oskab keegi aidata?
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Ei sealt ei pea bensiini koguaeg tulema.
Uuel karburaatoril võib olla terve rida vigu sh mõni kanal näiteks puurimata või tehases valesti koostatud.
Nagu ammu teada, siis väga palju prügi, mis autole tehases külge ei sobinud läks vanal ajal justnimelt vabamüüki!
Alustuseks võiks veenduda selles, et peadoseerimis süsteem on karburaatoril ikka olemas, ja õiged düüsid sees.
1K sk 3,5 õhk 150 kütus 112 | 2K sk 4,5 õhk 150 kütus 150 on üks versioon õigetest väärtustest.
NB! Juhul kui karburaator on varustatud tühikäigu vaakumklapiga, siis selle membraan peab olema korras ning sinna stutsile peab andma sisselaske kollektorist vaakumi (või asendama tavalise mehhaanilise segukoguse kruviga)
Vastasel korral auto ei pruugi käivituda või sureb välja kohe peale käivitumist.
Uuel karburaatoril võib olla terve rida vigu sh mõni kanal näiteks puurimata või tehases valesti koostatud.
Nagu ammu teada, siis väga palju prügi, mis autole tehases külge ei sobinud läks vanal ajal justnimelt vabamüüki!
Alustuseks võiks veenduda selles, et peadoseerimis süsteem on karburaatoril ikka olemas, ja õiged düüsid sees.
1K sk 3,5 õhk 150 kütus 112 | 2K sk 4,5 õhk 150 kütus 150 on üks versioon õigetest väärtustest.
NB! Juhul kui karburaator on varustatud tühikäigu vaakumklapiga, siis selle membraan peab olema korras ning sinna stutsile peab andma sisselaske kollektorist vaakumi (või asendama tavalise mehhaanilise segukoguse kruviga)
Vastasel korral auto ei pruugi käivituda või sureb välja kohe peale käivitumist.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Paar pilti karpast http://imageshack.us/f/198/dsc0126444.jpg/ , http://imageshack.us/f/801/dsc01262564.jpg/
Piltidel siis number 3 valge toru läheb jagajasse, aga mis ühendatakse sinna number 1ga tähistatud kohta? , Mis peenike number 5-ga tähistatud peenike toru on( see tuleb kollektorist ) , mis asjad on number 2 ja 4.
Ei tea milline see tühikäigu vaakumklapp on.
Piltidel siis number 3 valge toru läheb jagajasse, aga mis ühendatakse sinna number 1ga tähistatud kohta? , Mis peenike number 5-ga tähistatud peenike toru on( see tuleb kollektorist ) , mis asjad on number 2 ja 4.
Ei tea milline see tühikäigu vaakumklapp on.
Nr1 läheb õhupuhastaja külge, nr2 on segu regullimiseks, nr3 läheb jagajasse, kõrgel pöördel tõmbab vaakumiga süüdet varajasemaks, nr4 krutid tühikäiku, nr5 on pm üle vool, kui liigapalju kütet kollektoris, siis sealt tuleb välja. Aga kui auto ei tööta siis panustaks jubinale mille külge juhe läheb. Kas sinna vool tuleb peale ja kas see süüdet keerates klõpsub?
Süüdet keerates nagu klõpsub.MuKi14 kirjutas:Nr1 läheb õhupuhastaja külge, nr2 on segu regullimiseks, nr3 läheb jagajasse, kõrgel pöördel tõmbab vaakumiga süüdet varajasemaks, nr4 krutid tühikäiku, nr5 on pm üle vool, kui liigapalju kütet kollektoris, siis sealt tuleb välja. Aga kui auto ei tööta siis panustaks jubinale mille külge juhe läheb. Kas sinna vool tuleb peale ja kas see süüdet keerates klõpsub?