Üks rumal küsimus!?

Üks rumal küsimus!?

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
h
hr mcd
Foorumi kasutaja
Postitusi: 26
Liitunud: 16 Juul 2011 16:55

Üks rumal küsimus!?

Postitus Postitas hr mcd »

Oskab keegi öelda kas 1.5 ja 1.6l mootoril on sama suured kolvid?? ning ehk teab keegi ka kolvi mõõtu, ning soov oleks teada kas 1.5 või 1.6 tagaveolise mootorisse istuvad Samara kolvid??
Ärge näkku lööge!
a
Arvos
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1110
Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
Asukoht: Tallinn, Saue
Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131

Postitus Postitas Arvos »

Ei ole. 1,5 on 76 ja 1,6 79 kolvid.
Minul on pandud tagaveolisele kergemad 08 kolvid. Ei tea kas nüüd just Samara omad aga arvan, et on sama.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
Kasutaja avatar
erki9
Foorumi kasutaja
Postitusi: 94
Liitunud: 01 Nov 2010 20:55
Asukoht: Kuressaare
Autod: 2106, a4 quattro 3.0tdi

Postitus Postitas erki9 »

Kas samara kolvil pole mitte suur süvend sees? Kui on siis läheb surveaste liiga madalaks ju.
a
Arvos
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1110
Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
Asukoht: Tallinn, Saue
Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131

Postitus Postitas Arvos »

 
erki9 kirjutas:Kas samara kolvil pole mitte suur süvend sees? Kui on siis läheb surveaste liiga madalaks ju.
Ei lähe ta kuskile. Mina olen rahul.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
h
hr mcd
Foorumi kasutaja
Postitusi: 26
Liitunud: 16 Juul 2011 16:55

Postitus Postitas hr mcd »

üks kohalik rääkis et 1.6 mootorisse pidid niva kolvid ilusti istuma
Kasutaja avatar
erki9
Foorumi kasutaja
Postitusi: 94
Liitunud: 01 Nov 2010 20:55
Asukoht: Kuressaare
Autod: 2106, a4 quattro 3.0tdi

Postitus Postitas erki9 »

Miks üldse mingi teise mudeli kolbe vaja on?
a
Arvos
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1110
Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
Asukoht: Tallinn, Saue
Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131

Postitus Postitas Arvos »

Minu omad ammu pandud. On meeles, et pidid olema kergemad.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
h
hr mcd
Foorumi kasutaja
Postitusi: 26
Liitunud: 16 Juul 2011 16:55

Postitus Postitas hr mcd »

 
Arvos kirjutas:Minu omad ammu pandud. On meeles, et pidid olema kergemad.
ehk 1.6l mootorisse sobivad niva kolvid?? mis mootor sul on?
a
Arvos
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1110
Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
Asukoht: Tallinn, Saue
Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131

Postitus Postitas Arvos »

Niva mootor ongi 1,6. Sama mootor mis 06-l. Uuemal nival on 1,7. Uuemast ei tea ma mitte midagi. Mul on 1,2.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
h
hr mcd
Foorumi kasutaja
Postitusi: 26
Liitunud: 16 Juul 2011 16:55

Postitus Postitas hr mcd »

 
Arvos kirjutas:Niva mootor ongi 1,6. Sama mootor mis 06-l. Uuemal nival on 1,7. Uuemast ei tea ma mitte midagi. Mul on 1,2.
06-l ja niva mootorid täpselt samad? või mingi erinevus ka sees? üks vend väitab et niva kolvid nagu kõrgsurve kolvid, pealt kühmuga.
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Siit saad selge pildi mis on mis:
http://acat.autodealer.ru/index.php?mark=1_1
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

1500 mootoris samara 76,x kolviga surveaste ca 7,2-7,7
kasutatakse turbotamisel surve alla saamiseks.

Selleks et kompenseerida blokist -2mm
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
h
hr mcd
Foorumi kasutaja
Postitusi: 26
Liitunud: 16 Juul 2011 16:55

Postitus Postitas hr mcd »

kumba mootorit mõtekam forseerida kas 1500 või 1600?? plaanis surveastet tõsta ja siis kerge turbo vahele panna. Kummale mootorile mõtekam ehitada? nagu et kummale on mingeid etemaid kolbisid saada on?
Kasutaja avatar
-lada-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 509
Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2103, 2106, 21013

Postitus Postitas -lada- »

Kui turbotama hakkad siis ikka langeta surveastet mitte ära tõsta ;).
Aga üldiselt ega see turbotamine eriti odav lõbu pole kui tahad korralikult teha ja nii et asi ikka kestma jääks. Esimese asjana peaks tegelikult oma eelarve paika panema, ega see sigulli kiireks ehitamine odav lõbu pole.
Esialgu vb otsi omale 1600 mootor, tee ilusti korda: uued jupid sisse, võta plokist maha surveastme tõstmiseks(kolbidesse pead siis klapipesad freesima), lase kaan ära portida, otsi vähe kangem nukk, korralikud karpad(kui raha on siis weberid, aga dellortodega ajab ka asja ära), korralik väljalase koos torukollega ei teeks ka paha ja siis veel sada muud pisiasja mis suurt rolli mängiva- kontaktivaba jagaja jne.
h
hr mcd
Foorumi kasutaja
Postitusi: 26
Liitunud: 16 Juul 2011 16:55

Postitus Postitas hr mcd »

 
-lada- kirjutas:Kui turbotama hakkad siis ikka langeta surveastet mitte ära tõsta ;).
Aga üldiselt ega see turbotamine eriti odav lõbu pole kui tahad korralikult teha ja nii et asi ikka kestma jääks. Esimese asjana peaks tegelikult oma eelarve paika panema, ega see sigulli kiireks ehitamine odav lõbu pole.
Esialgu vb otsi omale 1600 mootor, tee ilusti korda: uued jupid sisse, võta plokist maha surveastme tõstmiseks(kolbidesse pead siis klapipesad freesima), lase kaan ära portida, otsi vähe kangem nukk, korralikud karpad(kui raha on siis weberid, aga dellortodega ajab ka asja ära), korralik väljalase koos torukollega ei teeks ka paha ja siis veel sada muud pisiasja mis suurt rolli mängiva- kontaktivaba jagaja jne.
plaan ehitada tänavale see pill, kumb mõtekam teha kas lihtsalt surveastet tõsta, või siis vähendada ja panna turbo
Kasutaja avatar
erki9
Foorumi kasutaja
Postitusi: 94
Liitunud: 01 Nov 2010 20:55
Asukoht: Kuressaare
Autod: 2106, a4 quattro 3.0tdi

Postitus Postitas erki9 »

Tänavale on turbo mõtetu, karburaatoriga turbotamine suht võimatu, sissepritse makasab jälle palju, lisaks on palju aretamist ja ülevaatuselt siis ikka läbi ei saa. Surveastme tõstmine plokist/plokikaanest maha freesimise teel on palju lihtsam, odavam. Lisaks võid veel panna tänavanuka, reguleeritava nukaratta, lasta kaan portida, karburaatoris düüsedega mängida. Hooratast pole tänavale kerget vaja. Jõudu saab ka juba märgatavalt juurde kui kõik kepsud, kolvid on omavahel tasakaalus, vänt sirge, tasakaalus, kõik detailid on täpses mõõdus, süüde õige, kütusesegu õige. Sellest tänavale piisab.
h
hr mcd
Foorumi kasutaja
Postitusi: 26
Liitunud: 16 Juul 2011 16:55

Postitus Postitas hr mcd »

 
erki9 kirjutas:Tänavale on turbo mõtetu, karburaatoriga turbotamine suht võimatu, sissepritse makasab jälle palju, lisaks on palju aretamist ja ülevaatuselt siis ikka läbi ei saa. Surveastme tõstmine plokist/plokikaanest maha freesimise teel on palju lihtsam, odavam. Lisaks võid veel panna tänavanuka, reguleeritava nukaratta, lasta kaan portida, karburaatoris düüsedega mängida. Hooratast pole tänavale kerget vaja. Jõudu saab ka juba märgatavalt juurde kui kõik kepsud, kolvid on omavahel tasakaalus, vänt sirge, tasakaalus, kõik detailid on täpses mõõdus, süüde õige, kütusesegu õige. Sellest tänavale piisab.
ehk siis kaanel sisse ja väljalaske avad suuremaks?? mitu millimeetrit kaanest lasta maha freesida??
Kasutaja avatar
erki9
Foorumi kasutaja
Postitusi: 94
Liitunud: 01 Nov 2010 20:55
Asukoht: Kuressaare
Autod: 2106, a4 quattro 3.0tdi

Postitus Postitas erki9 »

Las nüüd mõni targem räägib:D kuid tean, et 1.5l mootoril saab 1.5mm maha freesida ja ei pea kolbidele süvendeid tegema (originaal nukaga) ja peaks mingi tänavanuka ära mahutama ka veel, aga see sõltub nukast.
h
hr mcd
Foorumi kasutaja
Postitusi: 26
Liitunud: 16 Juul 2011 16:55

Postitus Postitas hr mcd »

 
erki9 kirjutas:Las nüüd mõni targem räägib:D kuid tean, et 1.5l mootoril saab 1.5mm maha freesida ja ei pea kolbidele süvendeid tegema (originaal nukaga) ja peaks mingi tänavanuka ära mahutama ka veel, aga see sõltub nukast.
okei, aga oskad sa öelda kui palju võib nn tänavanukk maksta?? sooviks siis mõne targema abi, kui palju võib 1.6l mootori kaanest maha lihvida??
m
Mikk
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1026
Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
Asukoht: Harjumaa, Kose vald
Autod: VIS 23464-10

Postitus Postitas Mikk »

Kas noorhärra oma küsimustele vastuse saamiseks ka otsingut on kasutanud? Hetkel kõigile sinu küsimustele on foorumis vastused olemas ja vastavad asjakohased teemadki. Näiteks tuli otsinguga selline teema -> http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 7#pid55832

Oleneb kust nukkvõlli soetada. Venest soetades algavad hinnad vist läbi vahendajate kuskil 200 eurost. Eestis kohapeal tehtuid võib odavamalt saada, näiteks ise kasutan Dr. Tuha toodangut. Siiani rahul hinnaga. Hind sõltub muidugi, mida konkreetselt soovid.
Vasta