Üks rumal küsimus!?
Üks rumal küsimus!?
Üks rumal küsimus!?
Oskab keegi öelda kas 1.5 ja 1.6l mootoril on sama suured kolvid?? ning ehk teab keegi ka kolvi mõõtu, ning soov oleks teada kas 1.5 või 1.6 tagaveolise mootorisse istuvad Samara kolvid??
Ärge näkku lööge!
Ärge näkku lööge!
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Siit saad selge pildi mis on mis:
http://acat.autodealer.ru/index.php?mark=1_1
http://acat.autodealer.ru/index.php?mark=1_1
- -lada-
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 509
- Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
- Asukoht: muhu/tallinn
- Autod: lada 2103, 2106, 21013
Kui turbotama hakkad siis ikka langeta surveastet mitte ära tõsta
.
Aga üldiselt ega see turbotamine eriti odav lõbu pole kui tahad korralikult teha ja nii et asi ikka kestma jääks. Esimese asjana peaks tegelikult oma eelarve paika panema, ega see sigulli kiireks ehitamine odav lõbu pole.
Esialgu vb otsi omale 1600 mootor, tee ilusti korda: uued jupid sisse, võta plokist maha surveastme tõstmiseks(kolbidesse pead siis klapipesad freesima), lase kaan ära portida, otsi vähe kangem nukk, korralikud karpad(kui raha on siis weberid, aga dellortodega ajab ka asja ära), korralik väljalase koos torukollega ei teeks ka paha ja siis veel sada muud pisiasja mis suurt rolli mängiva- kontaktivaba jagaja jne.

Aga üldiselt ega see turbotamine eriti odav lõbu pole kui tahad korralikult teha ja nii et asi ikka kestma jääks. Esimese asjana peaks tegelikult oma eelarve paika panema, ega see sigulli kiireks ehitamine odav lõbu pole.
Esialgu vb otsi omale 1600 mootor, tee ilusti korda: uued jupid sisse, võta plokist maha surveastme tõstmiseks(kolbidesse pead siis klapipesad freesima), lase kaan ära portida, otsi vähe kangem nukk, korralikud karpad(kui raha on siis weberid, aga dellortodega ajab ka asja ära), korralik väljalase koos torukollega ei teeks ka paha ja siis veel sada muud pisiasja mis suurt rolli mängiva- kontaktivaba jagaja jne.
plaan ehitada tänavale see pill, kumb mõtekam teha kas lihtsalt surveastet tõsta, või siis vähendada ja panna turbo-lada- kirjutas:Kui turbotama hakkad siis ikka langeta surveastet mitte ära tõsta.
Aga üldiselt ega see turbotamine eriti odav lõbu pole kui tahad korralikult teha ja nii et asi ikka kestma jääks. Esimese asjana peaks tegelikult oma eelarve paika panema, ega see sigulli kiireks ehitamine odav lõbu pole.
Esialgu vb otsi omale 1600 mootor, tee ilusti korda: uued jupid sisse, võta plokist maha surveastme tõstmiseks(kolbidesse pead siis klapipesad freesima), lase kaan ära portida, otsi vähe kangem nukk, korralikud karpad(kui raha on siis weberid, aga dellortodega ajab ka asja ära), korralik väljalase koos torukollega ei teeks ka paha ja siis veel sada muud pisiasja mis suurt rolli mängiva- kontaktivaba jagaja jne.
- erki9
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 94
- Liitunud: 01 Nov 2010 20:55
- Asukoht: Kuressaare
- Autod: 2106, a4 quattro 3.0tdi
Tänavale on turbo mõtetu, karburaatoriga turbotamine suht võimatu, sissepritse makasab jälle palju, lisaks on palju aretamist ja ülevaatuselt siis ikka läbi ei saa. Surveastme tõstmine plokist/plokikaanest maha freesimise teel on palju lihtsam, odavam. Lisaks võid veel panna tänavanuka, reguleeritava nukaratta, lasta kaan portida, karburaatoris düüsedega mängida. Hooratast pole tänavale kerget vaja. Jõudu saab ka juba märgatavalt juurde kui kõik kepsud, kolvid on omavahel tasakaalus, vänt sirge, tasakaalus, kõik detailid on täpses mõõdus, süüde õige, kütusesegu õige. Sellest tänavale piisab.
ehk siis kaanel sisse ja väljalaske avad suuremaks?? mitu millimeetrit kaanest lasta maha freesida??erki9 kirjutas:Tänavale on turbo mõtetu, karburaatoriga turbotamine suht võimatu, sissepritse makasab jälle palju, lisaks on palju aretamist ja ülevaatuselt siis ikka läbi ei saa. Surveastme tõstmine plokist/plokikaanest maha freesimise teel on palju lihtsam, odavam. Lisaks võid veel panna tänavanuka, reguleeritava nukaratta, lasta kaan portida, karburaatoris düüsedega mängida. Hooratast pole tänavale kerget vaja. Jõudu saab ka juba märgatavalt juurde kui kõik kepsud, kolvid on omavahel tasakaalus, vänt sirge, tasakaalus, kõik detailid on täpses mõõdus, süüde õige, kütusesegu õige. Sellest tänavale piisab.
okei, aga oskad sa öelda kui palju võib nn tänavanukk maksta?? sooviks siis mõne targema abi, kui palju võib 1.6l mootori kaanest maha lihvida??erki9 kirjutas:Las nüüd mõni targem räägib:D kuid tean, et 1.5l mootoril saab 1.5mm maha freesida ja ei pea kolbidele süvendeid tegema (originaal nukaga) ja peaks mingi tänavanuka ära mahutama ka veel, aga see sõltub nukast.
-
mMikk
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1026
- Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
- Asukoht: Harjumaa, Kose vald
- Autod: VIS 23464-10
Kas noorhärra oma küsimustele vastuse saamiseks ka otsingut on kasutanud? Hetkel kõigile sinu küsimustele on foorumis vastused olemas ja vastavad asjakohased teemadki. Näiteks tuli otsinguga selline teema -> http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 7#pid55832
Oleneb kust nukkvõlli soetada. Venest soetades algavad hinnad vist läbi vahendajate kuskil 200 eurost. Eestis kohapeal tehtuid võib odavamalt saada, näiteks ise kasutan Dr. Tuha toodangut. Siiani rahul hinnaga. Hind sõltub muidugi, mida konkreetselt soovid.
Oleneb kust nukkvõlli soetada. Venest soetades algavad hinnad vist läbi vahendajate kuskil 200 eurost. Eestis kohapeal tehtuid võib odavamalt saada, näiteks ise kasutan Dr. Tuha toodangut. Siiani rahul hinnaga. Hind sõltub muidugi, mida konkreetselt soovid.