Milline karbuss?

Milline karbuss?

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
Kasutaja avatar
nivantsik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 4
Liitunud: 19 Veebr 2012 14:58
Asukoht: lõunas
Kontakt:

Milline karbuss?

Postitus Postitas nivantsik »

Ma loodan, et see teema naljarubriiki ei lenda, ma tõesti ei tea ladadest midagi.
Leidsin siit jutu, et kasutatakse mingeid Soleks karbusse, aga kas mingid nö lääne omad ökomad ei ole? Näiteks golfi vms?
k
kriss-sten
Foorumi kasutaja
Postitusi: 213
Liitunud: 15 Aug 2011 14:36
Asukoht: Keila
Autod: lada 21063 85a

Postitus Postitas kriss-sten »

Minu sigullil ka solexi karpa.Ford sierra oma.
Minekut andis juurde aga küttekulukohta ei oska kommenteerida.
Kui sutsu otsida,siis siin olemas solexitest juttu : http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=1529
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

millise kubatuuriga mis auto mootorile on vaja karburaatorit?

näiteks rootormootoriga ladale sobis 140hj jaoks täiesti 2103 koodiga karburaatorist...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
nivantsik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 4
Liitunud: 19 Veebr 2012 14:58
Asukoht: lõunas
Kontakt:

Postitus Postitas nivantsik »

Asi ei olegi konkreetses mootoris, aga plaanin niva ostu ja tahaks teada, kas seda oleks kuidagi võimalik ökomaks saada. Mõned räägivad linnas 16, siis kaob nagu ostumõte ära.
l
loonik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 142
Liitunud: 30 Dets 2011 20:33
Asukoht: Aruküla, Harjumaa
Autod: Vaz 21013

Postitus Postitas loonik »

Pole kuulda olnud, et massiliselt 1,4 liitriste lääne autobe karbusse oleks Vazi peale sobitatud.

Solexiga endal kogemust pole kuid olen aru saanud, et kütusekulu sellega pigem suureneb. Samas pidi paremini edasi astuma.
Minul piisab aga juba sellest, et pesen auto puhtaks ja hoopis teine minek kohe masinal;)
Kasutaja avatar
MuKi14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1149
Liitunud: 01 Veebr 2007 21:41
Asukoht: Pärnu
Autod: 2106

Postitus Postitas MuKi14 »

Eks solexsiga saab küttekulu ikka alla ka kui kõik andurid ja düüsid korralikult töötavad. Mul võtab praegu solexsiga 8,5l/100 km ennem kui see päris õiegesti ei töödanud ja autol ainult 4 käiku oli võttis 11l/100km... Kuna niva on 4 vedu siis võtab see nii kui nii rohkem kütet...
m
Mel
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1391
Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
Asukoht: Tallinn
Autod: 3x fwd, 5x rwd

Postitus Postitas Mel »

Mul 1,7 Niva tavalise 2107 karpaga võttis 12 kanti linnas ja sisult sama tulemuse sain ka uue 1,7 pritsega Nivaga. Hetkel on isa Nivaga sõitnud ja saab linnas kuluks mitte üle 11ne (rahulikum sõidustiil).
Olulisem kui karpa on see, millises korras kogu veeremik, ülekanne, toite ja süüte reguleering on. Auto tehniliselt korda ning kütusekulu on ka normis.
Näiteks enda tehase seisukorras 011ga sõitsin mitu aastat nii, et linnas oli keeruline kütusekulu üle 8 ajada. Karpaks 2105 markeeringuga.
e
esimvaz
Foorumi kasutaja
Postitusi: 32
Liitunud: 12 Okt 2010 19:43
Asukoht: keila
Autod: müügikuulutuse lisamiseks, et pakun 2105-te

Postitus Postitas esimvaz »

mu nival kulub hetkel 13-14l sajale, samas ühe sõidu pikkuseks kujuneb 5-10km. kui pikkemat mnt sõitu teha siis saab ka 10l sajale hakama.
mul siis tavaline 1,6 karpa ja 4 käiku.
Kasutaja avatar
erki9
Foorumi kasutaja
Postitusi: 94
Liitunud: 01 Nov 2010 20:55
Asukoht: Kuressaare
Autod: 2106, a4 quattro 3.0tdi

Postitus Postitas erki9 »

Kui veermik korras, vabajooks väga hea, süüde täpselt paigas, siis on võimalik 011 mootori ja väiksemate düüsedega 2101 weber tüüpi karburaatoriga ja viiese kastiga saada isegi alla 6l sajale, aga see nõuab väga täpset häälestust ja sõltub ikkagi väga palju sõidustiilist. Kui auto korras, siis pole mitte mingit lääne auto karburaatorit vaja. (jutt käib klassiku kerest, mitte nivast)
Vasta