Milline karbuss?
Milline karbuss?
Milline karbuss?
Ma loodan, et see teema naljarubriiki ei lenda, ma tõesti ei tea ladadest midagi.
Leidsin siit jutu, et kasutatakse mingeid Soleks karbusse, aga kas mingid nö lääne omad ökomad ei ole? Näiteks golfi vms?
Leidsin siit jutu, et kasutatakse mingeid Soleks karbusse, aga kas mingid nö lääne omad ökomad ei ole? Näiteks golfi vms?
-
kkriss-sten
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 213
- Liitunud: 15 Aug 2011 14:36
- Asukoht: Keila
- Autod: lada 21063 85a
Minu sigullil ka solexi karpa.Ford sierra oma.
Minekut andis juurde aga küttekulukohta ei oska kommenteerida.
Kui sutsu otsida,siis siin olemas solexitest juttu : http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=1529
Minekut andis juurde aga küttekulukohta ei oska kommenteerida.
Kui sutsu otsida,siis siin olemas solexitest juttu : http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=1529
-
lloonik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 142
- Liitunud: 30 Dets 2011 20:33
- Asukoht: Aruküla, Harjumaa
- Autod: Vaz 21013
Pole kuulda olnud, et massiliselt 1,4 liitriste lääne autobe karbusse oleks Vazi peale sobitatud.
Solexiga endal kogemust pole kuid olen aru saanud, et kütusekulu sellega pigem suureneb. Samas pidi paremini edasi astuma.
Minul piisab aga juba sellest, et pesen auto puhtaks ja hoopis teine minek kohe masinal;)
Solexiga endal kogemust pole kuid olen aru saanud, et kütusekulu sellega pigem suureneb. Samas pidi paremini edasi astuma.
Minul piisab aga juba sellest, et pesen auto puhtaks ja hoopis teine minek kohe masinal;)
-
mMel
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1391
- Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3x fwd, 5x rwd
Mul 1,7 Niva tavalise 2107 karpaga võttis 12 kanti linnas ja sisult sama tulemuse sain ka uue 1,7 pritsega Nivaga. Hetkel on isa Nivaga sõitnud ja saab linnas kuluks mitte üle 11ne (rahulikum sõidustiil).
Olulisem kui karpa on see, millises korras kogu veeremik, ülekanne, toite ja süüte reguleering on. Auto tehniliselt korda ning kütusekulu on ka normis.
Näiteks enda tehase seisukorras 011ga sõitsin mitu aastat nii, et linnas oli keeruline kütusekulu üle 8 ajada. Karpaks 2105 markeeringuga.
Olulisem kui karpa on see, millises korras kogu veeremik, ülekanne, toite ja süüte reguleering on. Auto tehniliselt korda ning kütusekulu on ka normis.
Näiteks enda tehase seisukorras 011ga sõitsin mitu aastat nii, et linnas oli keeruline kütusekulu üle 8 ajada. Karpaks 2105 markeeringuga.
- erki9
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 94
- Liitunud: 01 Nov 2010 20:55
- Asukoht: Kuressaare
- Autod: 2106, a4 quattro 3.0tdi
Kui veermik korras, vabajooks väga hea, süüde täpselt paigas, siis on võimalik 011 mootori ja väiksemate düüsedega 2101 weber tüüpi karburaatoriga ja viiese kastiga saada isegi alla 6l sajale, aga see nõuab väga täpset häälestust ja sõltub ikkagi väga palju sõidustiilist. Kui auto korras, siis pole mitte mingit lääne auto karburaatorit vaja. (jutt käib klassiku kerest, mitte nivast)