Peast ei tea. Peab järgi vaatama.SexSix kirjutas:Kas lähitulede ja kaugtulede lülitades on releed vahel? Asuvad parempoolsel lanseronil. Muidu hakkab roolisambal olevaid lüliteid sulatama.
2101 "Aadu", k6lu, 1980
2101 "Aadu", k6lu, 1980
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- k6lu
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 172
- Liitunud: 27 Veebr 2009 09:31
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2x2101, 2106, Nissan Murano, Fiat Barchetta
Väheke uuendust siis auto juures: nüüdseks on ära vahetatud kõik piduri torud, gardaani vahelaager ja leegitoru(püksid) ja uued küünlad. Ära sai ka reguleeritud klapid (0.35mm mikromeetriga (mitte klapivahe vt. pilti)) mootor käib nagu kellavärk
Järgmiseks on vaja kogu auto elekter korda teha( hetkel korralik seapesa:( ) ja istme kronsad ära vahetada, kuna mõlemad kronsad pooleks ja juhi istme siin ka pooleks:puzzled Panen ka paar pilti 
Küünald peale esimest käivitust. 1 ja 4 tahmased 2 ja 3 puhtad?:puzzled

Klappide regull;)

Üks selgem pilt ka esisillast

Kuna "Aadu" Tuulasse tulla ei saa tuli Punane sulama tuua.



Küünald peale esimest käivitust. 1 ja 4 tahmased 2 ja 3 puhtad?:puzzled

Klappide regull;)

Üks selgem pilt ka esisillast

Kuna "Aadu" Tuulasse tulla ei saa tuli Punane sulama tuua.

Kui nüüd vaadata sisselaske kollektorit, siis näed, et 2. ja 3. kanal on palju lühem kui 1. ja 4.
2. ja 3. jaoks on järelikult segu hea, 1. ja 4. jaoks mitte. Ühe karpaga ideaalset tulemust ei saagi.
Klapivahe 0.35? Tundub natuke palju mu mälu järgi. Lehtkaliiber millega teinud olen on minu teada 0.15mm. Võin eksida ka muidugi.
Siis veel šarniiride poldid:(
Bauhofist ostetud?:D Seal võiks ikka "vähe" asjalikumad olla.
2. ja 3. jaoks on järelikult segu hea, 1. ja 4. jaoks mitte. Ühe karpaga ideaalset tulemust ei saagi.
Klapivahe 0.35? Tundub natuke palju mu mälu järgi. Lehtkaliiber millega teinud olen on minu teada 0.15mm. Võin eksida ka muidugi.
Siis veel šarniiride poldid:(
Bauhofist ostetud?:D Seal võiks ikka "vähe" asjalikumad olla.
Lower your standards and you'll never be disappointed!
- k6lu
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 172
- Liitunud: 27 Veebr 2009 09:31
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2x2101, 2106, Nissan Murano, Fiat Barchetta
reiner kirjutas:Kui nüüd vaadata sisselaske kollektorit, siis näed, et 2. ja 3. kanal on palju lühem kui 1. ja 4.
2. ja 3. jaoks on järelikult segu hea, 1. ja 4. jaoks mitte. Ühe karpaga ideaalset tulemust ei saagi.
Klapivahe 0.35? Tundub natuke palju mu mälu järgi. Lehtkaliiber millega teinud olen on minu teada 0.15mm. Võin eksida ka muidugi.
Siis veel šarniiride poldid:(
Bauhofist ostetud?:D Seal võiks ikka "vähe" asjalikumad olla.
0,35mm on Isa targa raamatu järgi (Ise on kirjutatud juurde "Klapi vahe 35!") pidi ideaalne olema (kõrva järgi käib mootor hästi

Asi ei ole pikkuses vaid tugevuses. Ilmselt on need sul 8.8 tugevusega poldid. Alla 10.9 ei tohiks silladetailide lähedusse ka panna. Mina vähemalt sõitma ei julgeks väga minna..k6lu kirjutas: šarniiride poldid ei ole spets ostetud, olid lihtsalt kodus olemas ja läksid käiku (ise olen samuti seda meelt, et tiba pikad)
Lower your standards and you'll never be disappointed!
- k6lu
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 172
- Liitunud: 27 Veebr 2009 09:31
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2x2101, 2106, Nissan Murano, Fiat Barchetta
Lauliku poest ei saa kahjuks mutreid ja seibe kaasareiner kirjutas:Noh, ma ei tea. Mina selliseid külge ei pane. Reeglina ei paigalda ka vanu tugevaid polte tagasi. Kui korralikke liigendeid osta, siis on reeglina uued poldid/seibid/mutrid kaasas. Nii käitun mina ja see on kõigest minu arvamus..

- k6lu
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 172
- Liitunud: 27 Veebr 2009 09:31
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2x2101, 2106, Nissan Murano, Fiat Barchetta
Reiner sul on õigus, lehtksliibriga on 0,15mm, aga mikromeetriga nagu pildilt näha on see number 0,35mm (välja arvutatud)reiner kirjutas:Kui nüüd vaadata sisselaske kollektorit, siis näed, et 2. ja 3. kanal on palju lühem kui 1. ja 4.
2. ja 3. jaoks on järelikult segu hea, 1. ja 4. jaoks mitte. Ühe karpaga ideaalset tulemust ei saagi.
Klapivahe 0.35? Tundub natuke palju mu mälu järgi. Lehtkaliiber millega teinud olen on minu teada 0.15mm. Võin eksida ka muidugi.
Siis veel šarniiride poldid:(
Bauhofist ostetud?:D Seal võiks ikka "vähe" asjalikumad olla.
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Eks ta ikka vastab, ligikaudselterki9 kirjutas:Vene originaalil on 8.0 peale kirjutatud, aga kas see vene numbrite süsteem vastab praegusele süsteemile?

Ma peaksin nüüd hea meelega ühe lühiloengu nende poltide teemal.
Seda peaks tegema tegelikult üldse kuskil mujal teemas, aga kui juba jutuks tuli, siis pajatan pisut oma kogemustest just siinsamas, "sündmuspaigal".
Asi nimelt selles, et olin minagi kunagi samal arvamusel nagu Reiner, et mida kõvem, seda parem. Poltide suhtes!

Kuid aastatega kogunenud praktilised kogemused näitavad, et alati ja igal pool ei pea see väide paika.
Liigitame sunniviisiliselt need poldid siis kahte rühma:
A- pehmed ehk 8,8 ja allapoole
B- kõvad ehk 9,... ja ülespoole
Neil pehmetel on see mõnus omadus, et neid on hea töödelda. Saab keermeid pikemaks lõigata, neid on lihtne välja puurida jne... Kokkuvõttes pehme, kuid sitke materjal - nad venivad hästi järgi.
Kõvad on kõvad. Igas mõttes. Keermete pikendamine on vaevarikkam, saagida on võimalik, kuid puurimisega jääb õigete puuride ja teritamisoskuse puudumisel nii mõnigi mees hätta. Ja mis peamine, need kõvad poldid ei ole teps mitte elastsed. Nad ei veni järgi ega paindu nii lihtsalt kui nt. 8,8 vaid pigem murduvad või katkevad omas rabeduses.
Tõsi, purustamiseks peab löök või tõmme olema tunduvalt tugevam, kui 8,8 ja alla selle olevatest "savipoltidest" jagusaamiseks, kuid pange tähele (!), need savipoldid võivad oma sitkuse tõttu jääda terveks seal, kus 10,2 plaksuga pooleks lähevad.
See viimane lause jätke meelde. Muu oli lihtsalt sissejuhatus.
Tänan süvenemise eest

Jah, mäletasin vähe mööda ja ajasin ise eile õhtul natuke häma. Käisin täna garaažis ja vaatasin järgi. Ikka 8.8 tugevusega mustad poldid siiani kasutusel olnud. Originaale ei leidnud, aga peaksid olema 8.0
Sellegi poolest neid läikivaid mina ei usalda. Neid on kuidagi liiga kerge üle või pooleks keerata..
Jah, mõnes mõttes olen Logmaniga nõus. Selle töötlemise osas.
Aga ainuke töötlus poltide juures mida ma kasutan on reeglina lühemaks lõikamine. Alati leidnud või vajadusel ostnud õige keerme pikkusega poldid. Kui ise polte paigaldades kasutada õigeid tööriistu ja -võtteid, siis ei ole vaja neid ka hiljem välja puurida.
Sellegi poolest neid läikivaid mina ei usalda. Neid on kuidagi liiga kerge üle või pooleks keerata..
Jah, mõnes mõttes olen Logmaniga nõus. Selle töötlemise osas.
Aga ainuke töötlus poltide juures mida ma kasutan on reeglina lühemaks lõikamine. Alati leidnud või vajadusel ostnud õige keerme pikkusega poldid. Kui ise polte paigaldades kasutada õigeid tööriistu ja -võtteid, siis ei ole vaja neid ka hiljem välja puurida.
Lower your standards and you'll never be disappointed!
- k6lu
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 172
- Liitunud: 27 Veebr 2009 09:31
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2x2101, 2106, Nissan Murano, Fiat Barchetta
Tere. Üle pika aja on siis "Aaduga" üht teist nokitsetud. Viimati sai siis avastatud, et istme kronsad on mõlemad pooleks. Hakkasin siis nüüd neid vahetama ja selle käigus selgus, et ka põhjas mõni auk
Roostes on nn. "uued" plekid mis on põhja keevitatud, sest seal puudus krunt ja mastiks. Ära sai ka koristatud kõik üleliigne "tuuning/ mugavus" elektri juhtmestik ( Taga akna ventikas, esimesed lisa tuled, tagurdus tule sisse/välja lülitus???, el. aknapesu pumba juhtimine, antenni võimendi(vist) ja maki juhtmed.) Tegemist oli korraliku pornoga ( hea, et auto põlema pole läinud!!:( ) mõni pilt ka siis 


Üleliigne juhtme hunnik





Üleliigne juhtme hunnik

-
kkriss-sten
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 213
- Liitunud: 15 Aug 2011 14:36
- Asukoht: Keila
- Autod: lada 21063 85a
- k6lu
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 172
- Liitunud: 27 Veebr 2009 09:31
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2x2101, 2106, Nissan Murano, Fiat Barchetta
Värv tuleb uus kui aeg seal maal.kriss-sten kirjutas:Kas värvkate tuleb ka uus?
Mustad stanged ja iluvõre erii ei meeldi,aga peaasi,et ise oled rahul
Edu ja jaksu autoga![]()
Kogu see "Shadow-line" värk väga ei istu mulle ka, aga eelmine omanik on selle ajastu mees kui igasugune tuuning oli tohutult popp. Kuna oli võimalust asjad pulber värvimises ära värvida siis nii ka tehti

