2101 "Aadu", k6lu, 1980

2101 "Aadu", k6lu, 1980

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Kasutaja avatar
k6lu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 172
Liitunud: 27 Veebr 2009 09:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2x2101, 2106, Nissan Murano, Fiat Barchetta

Postitus Postitas k6lu »

 
SexSix kirjutas:Kas lähitulede ja kaugtulede lülitades on releed vahel? Asuvad parempoolsel lanseronil. Muidu hakkab roolisambal olevaid lüliteid sulatama.
Peast ei tea. Peab järgi vaatama.
Kasutaja avatar
k6lu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 172
Liitunud: 27 Veebr 2009 09:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2x2101, 2106, Nissan Murano, Fiat Barchetta

Postitus Postitas k6lu »

Väheke uuendust siis auto juures: nüüdseks on ära vahetatud kõik piduri torud, gardaani vahelaager ja leegitoru(püksid) ja uued küünlad. Ära sai ka reguleeritud klapid (0.35mm mikromeetriga (mitte klapivahe vt. pilti)) mootor käib nagu kellavärk :) Järgmiseks on vaja kogu auto elekter korda teha( hetkel korralik seapesa:( ) ja istme kronsad ära vahetada, kuna mõlemad kronsad pooleks ja juhi istme siin ka pooleks:puzzled Panen ka paar pilti ;)

Küünald peale esimest käivitust. 1 ja 4 tahmased 2 ja 3 puhtad?:puzzled
Pilt
Klappide regull;)
Pilt
Üks selgem pilt ka esisillast
Pilt
Kuna "Aadu" Tuulasse tulla ei saa tuli Punane sulama tuua.
Pilt
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2368
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Kui nüüd vaadata sisselaske kollektorit, siis näed, et 2. ja 3. kanal on palju lühem kui 1. ja 4.
2. ja 3. jaoks on järelikult segu hea, 1. ja 4. jaoks mitte. Ühe karpaga ideaalset tulemust ei saagi.

Klapivahe 0.35? Tundub natuke palju mu mälu järgi. Lehtkaliiber millega teinud olen on minu teada 0.15mm. Võin eksida ka muidugi.

Siis veel šarniiride poldid:(
Bauhofist ostetud?:D Seal võiks ikka "vähe" asjalikumad olla.
Lower your standards and you'll never be disappointed!
Kasutaja avatar
k6lu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 172
Liitunud: 27 Veebr 2009 09:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2x2101, 2106, Nissan Murano, Fiat Barchetta

Postitus Postitas k6lu »

 
reiner kirjutas:Kui nüüd vaadata sisselaske kollektorit, siis näed, et 2. ja 3. kanal on palju lühem kui 1. ja 4.
2. ja 3. jaoks on järelikult segu hea, 1. ja 4. jaoks mitte. Ühe karpaga ideaalset tulemust ei saagi.

Klapivahe 0.35? Tundub natuke palju mu mälu järgi. Lehtkaliiber millega teinud olen on minu teada 0.15mm. Võin eksida ka muidugi.

Siis veel šarniiride poldid:(
Bauhofist ostetud?:D Seal võiks ikka "vähe" asjalikumad olla.

0,35mm on Isa targa raamatu järgi (Ise on kirjutatud juurde "Klapi vahe 35!") pidi ideaalne olema (kõrva järgi käib mootor hästi :) ) šarniiride poldid ei ole spets ostetud, olid lihtsalt kodus olemas ja läksid käiku (ise olen samuti seda meelt, et tiba pikad)
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2368
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

 
k6lu kirjutas: šarniiride poldid ei ole spets ostetud, olid lihtsalt kodus olemas ja läksid käiku (ise olen samuti seda meelt, et tiba pikad)
Asi ei ole pikkuses vaid tugevuses. Ilmselt on need sul 8.8 tugevusega poldid. Alla 10.9 ei tohiks silladetailide lähedusse ka panna. Mina vähemalt sõitma ei julgeks väga minna..
Lower your standards and you'll never be disappointed!
Kasutaja avatar
k6lu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 172
Liitunud: 27 Veebr 2009 09:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2x2101, 2106, Nissan Murano, Fiat Barchetta

Postitus Postitas k6lu »

Tegemist tõesti 8.8 tugevusega ja loodan, et nendest piisab, kuna need mis sealt ära sai võetud olid 4.8/4.6 (ei mäleta täpselt) tugevusega. Aga kas tõesti arvad, et 8.8 jääb väheks? :puzzled
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2368
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Noh, ma ei tea. Mina selliseid külge ei pane. Reeglina ei paigalda ka vanu tugevaid polte tagasi. Kui korralikke liigendeid osta, siis on reeglina uued poldid/seibid/mutrid kaasas. Nii käitun mina ja see on kõigest minu arvamus..
Lower your standards and you'll never be disappointed!
Kasutaja avatar
k6lu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 172
Liitunud: 27 Veebr 2009 09:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2x2101, 2106, Nissan Murano, Fiat Barchetta

Postitus Postitas k6lu »

 
reiner kirjutas:Noh, ma ei tea. Mina selliseid külge ei pane. Reeglina ei paigalda ka vanu tugevaid polte tagasi. Kui korralikke liigendeid osta, siis on reeglina uued poldid/seibid/mutrid kaasas. Nii käitun mina ja see on kõigest minu arvamus..
Lauliku poest ei saa kahjuks mutreid ja seibe kaasa :( ( enamus jupid sealt ostetud)
Kasutaja avatar
k6lu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 172
Liitunud: 27 Veebr 2009 09:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2x2101, 2106, Nissan Murano, Fiat Barchetta

Postitus Postitas k6lu »

 
reiner kirjutas:Kui nüüd vaadata sisselaske kollektorit, siis näed, et 2. ja 3. kanal on palju lühem kui 1. ja 4.
2. ja 3. jaoks on järelikult segu hea, 1. ja 4. jaoks mitte. Ühe karpaga ideaalset tulemust ei saagi.

Klapivahe 0.35? Tundub natuke palju mu mälu järgi. Lehtkaliiber millega teinud olen on minu teada 0.15mm. Võin eksida ka muidugi.

Siis veel šarniiride poldid:(
Bauhofist ostetud?:D Seal võiks ikka "vähe" asjalikumad olla.
Reiner sul on õigus, lehtksliibriga on 0,15mm, aga mikromeetriga nagu pildilt näha on see number 0,35mm (välja arvutatud)
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

 
reiner kirjutas: Alla 10.9 ei tohiks silladetailide lähedusse ka panna. Mina vähemalt sõitma ei julgeks väga minna..
Palju originaalidel on? Pilti leiab?
Vana pea lihtsalt ei mäleta :(.
Kasutaja avatar
MuKi14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1149
Liitunud: 01 Veebr 2007 21:41
Asukoht: Pärnu
Autod: 2106

Postitus Postitas MuKi14 »

Originaal on ka 8.8
Kasutaja avatar
erki9
Foorumi kasutaja
Postitusi: 94
Liitunud: 01 Nov 2010 20:55
Asukoht: Kuressaare
Autod: 2106, a4 quattro 3.0tdi

Postitus Postitas erki9 »

Vene originaalil on 8.0 peale kirjutatud, aga kas see vene numbrite süsteem vastab praegusele süsteemile?
Kasutaja avatar
zajetz
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1086
Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
Autod: 4x 2101x ; 626 ; Auris hybrid

Postitus Postitas zajetz »

reiner lada tagasila poldid on ka 8,X täpselt ei mäleta.

minu silmsi jääb ainult küsimus din'i ja gost'i erinevuses. Samas mootori olevad poldil ladal ka 10.9 kui mite veel kõvemad.
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

 
erki9 kirjutas:Vene originaalil on 8.0 peale kirjutatud, aga kas see vene numbrite süsteem vastab praegusele süsteemile?
Eks ta ikka vastab, ligikaudselt ;).
Ma peaksin nüüd hea meelega ühe lühiloengu nende poltide teemal.
Seda peaks tegema tegelikult üldse kuskil mujal teemas, aga kui juba jutuks tuli, siis pajatan pisut oma kogemustest just siinsamas, "sündmuspaigal".

Asi nimelt selles, et olin minagi kunagi samal arvamusel nagu Reiner, et mida kõvem, seda parem. Poltide suhtes! :D
Kuid aastatega kogunenud praktilised kogemused näitavad, et alati ja igal pool ei pea see väide paika.
Liigitame sunniviisiliselt need poldid siis kahte rühma:
A- pehmed ehk 8,8 ja allapoole
B- kõvad ehk 9,... ja ülespoole

Neil pehmetel on see mõnus omadus, et neid on hea töödelda. Saab keermeid pikemaks lõigata, neid on lihtne välja puurida jne... Kokkuvõttes pehme, kuid sitke materjal - nad venivad hästi järgi.
Kõvad on kõvad. Igas mõttes. Keermete pikendamine on vaevarikkam, saagida on võimalik, kuid puurimisega jääb õigete puuride ja teritamisoskuse puudumisel nii mõnigi mees hätta. Ja mis peamine, need kõvad poldid ei ole teps mitte elastsed. Nad ei veni järgi ega paindu nii lihtsalt kui nt. 8,8 vaid pigem murduvad või katkevad omas rabeduses.
Tõsi, purustamiseks peab löök või tõmme olema tunduvalt tugevam, kui 8,8 ja alla selle olevatest "savipoltidest" jagusaamiseks, kuid pange tähele (!), need savipoldid võivad oma sitkuse tõttu jääda terveks seal, kus 10,2 plaksuga pooleks lähevad.

See viimane lause jätke meelde. Muu oli lihtsalt sissejuhatus.
Tänan süvenemise eest :cool:
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2368
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Jah, mäletasin vähe mööda ja ajasin ise eile õhtul natuke häma. Käisin täna garaažis ja vaatasin järgi. Ikka 8.8 tugevusega mustad poldid siiani kasutusel olnud. Originaale ei leidnud, aga peaksid olema 8.0
Sellegi poolest neid läikivaid mina ei usalda. Neid on kuidagi liiga kerge üle või pooleks keerata..

Jah, mõnes mõttes olen Logmaniga nõus. Selle töötlemise osas.
Aga ainuke töötlus poltide juures mida ma kasutan on reeglina lühemaks lõikamine. Alati leidnud või vajadusel ostnud õige keerme pikkusega poldid. Kui ise polte paigaldades kasutada õigeid tööriistu ja -võtteid, siis ei ole vaja neid ka hiljem välja puurida.
Lower your standards and you'll never be disappointed!
Kasutaja avatar
k6lu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 172
Liitunud: 27 Veebr 2009 09:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2x2101, 2106, Nissan Murano, Fiat Barchetta

Postitus Postitas k6lu »

Tere. Üle pika aja on siis "Aaduga" üht teist nokitsetud. Viimati sai siis avastatud, et istme kronsad on mõlemad pooleks. Hakkasin siis nüüd neid vahetama ja selle käigus selgus, et ka põhjas mõni auk :( Roostes on nn. "uued" plekid mis on põhja keevitatud, sest seal puudus krunt ja mastiks. Ära sai ka koristatud kõik üleliigne "tuuning/ mugavus" elektri juhtmestik ( Taga akna ventikas, esimesed lisa tuled, tagurdus tule sisse/välja lülitus???, el. aknapesu pumba juhtimine, antenni võimendi(vist) ja maki juhtmed.) Tegemist oli korraliku pornoga ( hea, et auto põlema pole läinud!!:( ) mõni pilt ka siis ;)
Pilt
Pilt
Üleliigne juhtme hunnik
Pilt
m
mopeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 91
Liitunud: 03 Aug 2011 11:29
Asukoht: märjamaa rapla
Autod: vaz 2103

Postitus Postitas mopeed »

Õnneks põhi väga hull ei ole ju.
Kasutaja avatar
k6lu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 172
Liitunud: 27 Veebr 2009 09:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2x2101, 2106, Nissan Murano, Fiat Barchetta

Postitus Postitas k6lu »

 
mopeed kirjutas: Õnneks põhi väga hull ei ole ju.
5 aastat tagas on teda keevitatud. Kuid lohakalt. Istme kronsa pole mitte ära vahetatud vaid keskelt kokku keevitatud, kruntimata kõik ja mastiksi asemel oli mingi vahtplasti ja poroloni meenutav läbi vettinud plaat :(
k
kriss-sten
Foorumi kasutaja
Postitusi: 213
Liitunud: 15 Aug 2011 14:36
Asukoht: Keila
Autod: lada 21063 85a

Postitus Postitas kriss-sten »

Kas värvkate tuleb ka uus?
Mustad stanged ja iluvõre erii ei meeldi,aga peaasi,et ise oled rahul :)
Edu ja jaksu autoga :D
Kasutaja avatar
k6lu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 172
Liitunud: 27 Veebr 2009 09:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2x2101, 2106, Nissan Murano, Fiat Barchetta

Postitus Postitas k6lu »

 
kriss-sten kirjutas:Kas värvkate tuleb ka uus?
Mustad stanged ja iluvõre erii ei meeldi,aga peaasi,et ise oled rahul :)
Edu ja jaksu autoga :D
Värv tuleb uus kui aeg seal maal.
Kogu see "Shadow-line" värk väga ei istu mulle ka, aga eelmine omanik on selle ajastu mees kui igasugune tuuning oli tohutult popp. Kuna oli võimalust asjad pulber värvimises ära värvida siis nii ka tehti ;) Edu ja jaksu tarvis palju palju :D
Vasta