ennem ladasid oli ka kolm sapparit, aga need läksid kõik emexisse.
Kui palju Ladasid keegi omanud on?
Kui palju Ladasid keegi omanud on?
Kõige esimine oli 02 võiböelda minuoma va.80 täielik saan(olin 10 aastane)
siis apelsiinikollane ja avariiline (esiklaasi polnud ja juhiuks traadiga kinni) 01 va.78 millega sõitsin kuni külmade tulekuni, (olin 11 aastane)
siis ostsin järgmimise 01-e va.70 sõitsin üle aasta müüsin maha,
ostsin järgmise 01-e va.74 mis on siiani alles (aiukesena minu sixidest) kere vajab veidike värvimist muidu kõik okk (olin 13) praegalt 14 ja on üks muhk (zaz965a) ja almamosse (mosu 401) on kah veel... lemmikauto on 70-aastate alguse 01...
siis apelsiinikollane ja avariiline (esiklaasi polnud ja juhiuks traadiga kinni) 01 va.78 millega sõitsin kuni külmade tulekuni, (olin 11 aastane)
siis ostsin järgmimise 01-e va.70 sõitsin üle aasta müüsin maha,
ostsin järgmise 01-e va.74 mis on siiani alles (aiukesena minu sixidest) kere vajab veidike värvimist muidu kõik okk (olin 13) praegalt 14 ja on üks muhk (zaz965a) ja almamosse (mosu 401) on kah veel... lemmikauto on 70-aastate alguse 01...
mul on kolm olnud...tegelikult kolmas on praegu...algul 05 soomest toodud...alul oli tipptopp pill aga siis akkas lagunema, sai maha myydud.
siis oli nullüks, siiamaani kõige parem sigla, mis on sõitnud minu juhatamisel. ja ei olegi tegelikult teistelgi paremat näinud eriti...aga tollega juhtus õnnetus, pärast kõlbas aint emexisse. nyyd nullkuus. vanapapi käest ostsin. algul jukerdas, sai vähe näpitud ja praegu on täitsa rahuldav.siin ükspäev lausa yllatas(täna tegelikult):nimelt andsin linnas 2 käiguga gaasi põhja (pöörded ca 3500 sel hetkel) ja kurinahk võttis kylje libisema. mõtlesin, et see mingi hale juhus, aga õnnestus ka järgmises kurvis:) muidu kere ja veermiku poolest ka päris kõva pill veel...tahaks seda säilitada ka nii.
siis oli nullüks, siiamaani kõige parem sigla, mis on sõitnud minu juhatamisel. ja ei olegi tegelikult teistelgi paremat näinud eriti...aga tollega juhtus õnnetus, pärast kõlbas aint emexisse. nyyd nullkuus. vanapapi käest ostsin. algul jukerdas, sai vähe näpitud ja praegu on täitsa rahuldav.siin ükspäev lausa yllatas(täna tegelikult):nimelt andsin linnas 2 käiguga gaasi põhja (pöörded ca 3500 sel hetkel) ja kurinahk võttis kylje libisema. mõtlesin, et see mingi hale juhus, aga õnnestus ka järgmises kurvis:) muidu kere ja veermiku poolest ka päris kõva pill veel...tahaks seda säilitada ka nii.
- Landy
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1053
- Liitunud: 03 Mär 2003 22:56
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Oli kunagi Niva 2121
- Kontakt:
Lõpuks leidsin aega, et sisse skannida oma 21013-st tehtud pildid, mida 1996 müügi juures kasutasin:Algselt postitas: Landy
Autojuhi karjääri alustasin 1992. aastal ja siis oli autoks 1988a.toodetud 21013. Nii uut autot pole kul kunagi hiljem olnud. Maha sai müüdud 1996 (vist) ja mõned aastad hiljem sain 21023 omanikuks, mis 2000 a. maha sai müüdud kuna kippus koost lahti kukkuma. Nüüd siis Niva istumise all.
Vahepeal veel Datsun Sunny ja Volvo 244 roolis oldud. Alates 1996 on mind saatnud aga tõeline aramastus- Land Rover
http://www.landrover.pri.ee/s2a/galerii/1996/1996_8.jpg
http://www.landrover.pri.ee/s2a/galerii/1996/1996_7.jpg
Sellisena, NL numbrite ja halli passiga ta kubaks läksi. Ehk on kusagil Venemaa avarustes veel eluski.
[Muudetud: 6-8-2008 Landy]
Uuri ka Land Roveri klubi tegemisi!
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
-
tTarts
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 482
- Liitunud: 06 Nov 2003 17:39
- Asukoht: valga
- Autod: Vaz 2101
- Kontakt:
Ladasid on olnud 5 esimene oli 05 1,7Export varjant ,Peale seda oli 06 1.6 Soome varjant ,siis 01 1,2 kodumaine millest sai siis minu projektikas ja vahele mahtus ka kaks 08 -t. 1.5 mootoritega.
Aga Sankt-Peterburis pidi selline vinge minetitegija baba elama,et imeb Lada kasvõi -30C juures sumbutitoru kaudu käima.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4926
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
kokku on meil läbi käinud:
2105 -1980 - esimene auto, mõnus salatiroheline oli - passis kiri, vin kood ebastandartne tehase poolt - läks surm.ee platsile
2106 - 1978 - beezh - Dorise esimene nn lumesahaga auto - poolraame polnud all enam - läks kuskile pärnu lähistele
2106 - 1978 - beeezh - Dorise teine masin, 10 aastat garaazhis seisnud - müüdud atzkarik'ule ja nüüd sellest türil saanud miski rallikas hoopis
21053 - 1982 - Oranz - sai talveks ostetud - müüdud Dasfile nüüdseks üle kuudi ja kuskil aianurgas
21083 - 2002 - sinine - müüdud atzkarikule - liigub ilusti siiamaani
2105 - 1981 - helebeezh - äkkost 3000 eest, nüüdne projektikas.
21083 - 1988 - t.punane - ostetud tuhalt, rahvarallitamise pill
2106 - 1980 - beezh - ostetud kerdilt ja müüdud mikule
2105 -1980 - esimene auto, mõnus salatiroheline oli - passis kiri, vin kood ebastandartne tehase poolt - läks surm.ee platsile
2106 - 1978 - beezh - Dorise esimene nn lumesahaga auto - poolraame polnud all enam - läks kuskile pärnu lähistele
2106 - 1978 - beeezh - Dorise teine masin, 10 aastat garaazhis seisnud - müüdud atzkarik'ule ja nüüd sellest türil saanud miski rallikas hoopis
21053 - 1982 - Oranz - sai talveks ostetud - müüdud Dasfile nüüdseks üle kuudi ja kuskil aianurgas
21083 - 2002 - sinine - müüdud atzkarikule - liigub ilusti siiamaani
2105 - 1981 - helebeezh - äkkost 3000 eest, nüüdne projektikas.
21083 - 1988 - t.punane - ostetud tuhalt, rahvarallitamise pill
2106 - 1980 - beezh - ostetud kerdilt ja müüdud mikule
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
