Lada Samara (21083) ei tööta korralikult.
Lada Samara (21083) ei tööta korralikult.
-
jjoonaskala
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 137
- Liitunud: 20 Sept 2011 21:56
- Asukoht: Rapla
- Autod: Lada VFTS(2.0 ford), BMW E28
- Kontakt:
Lada Samara (21083) ei tööta korralikult.
Tervist.Probleem siis selline et 08 mootor ei taha korralikult töödata.Külmast peast paned käima töötab ilusti,tühikäigult gaasi vajutada läheb ilusti pöörde jne.Aga probleem hakkab just soojast peast,tühikäigul duurid kõiguvad ja kui tühikäigult gaasi vajutada hakkab puterdama ja ei lähe kohe ilusti pöördesse.
Proovisin võtta ka õhulugeja küljest ära,aga see ei mõjutanud ka midagi.
On kellegil aimu mis viga võib olla? Mootor on 1.5 pritsung.(Uued küünlad peal)
Proovisin võtta ka õhulugeja küljest ära,aga see ei mõjutanud ka midagi.
On kellegil aimu mis viga võib olla? Mootor on 1.5 pritsung.(Uued küünlad peal)
-
jjoonaskala
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 137
- Liitunud: 20 Sept 2011 21:56
- Asukoht: Rapla
- Autod: Lada VFTS(2.0 ford), BMW E28
- Kontakt:
-
sSuurmiis
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 42
- Liitunud: 10 Nov 2008 00:09
- Asukoht: Saku
- Autod: Vajalik info!!
Vaadake sõbrad, siinsed. Pole ammu siin käinud, kuis pea sama probleem. Vahe on korralikus mootori töös see, et pöörded kõiguvad pea alati 800-100 vahel, vahest püsivad kenasti 900-l. Kuid suur vahe on selles: Ei põle ükski kontrolltuli!?? Vahest vaatan kompuutri vigu, siis saan kustutada 2 peamist viga: 3 püti ebapiisav detonatsioon ja pardaelektri katkestus( see ilmneb peamiselt, kui aku laadima panekuks otsad maha võtan).
Küsimus jääb siiski, miks pöörded kõiguvad? Tegult on märgata kerget küttekulu tõusu ka. Kuid muus osas ON ta mul usin täiesti ok: kiirendab võimsalt, õli ei võta ja teele ei jäta!!
Ise kaalun külmkäivitusmootori viga, samas sai 1,5 aastat tagasi vahetatud üks klapp, äkki ebatihe või vajab lisa regulli?
Tänan.
Küsimus jääb siiski, miks pöörded kõiguvad? Tegult on märgata kerget küttekulu tõusu ka. Kuid muus osas ON ta mul usin täiesti ok: kiirendab võimsalt, õli ei võta ja teele ei jäta!!

Ise kaalun külmkäivitusmootori viga, samas sai 1,5 aastat tagasi vahetatud üks klapp, äkki ebatihe või vajab lisa regulli?
Tänan.
-
jjoonaskala
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 137
- Liitunud: 20 Sept 2011 21:56
- Asukoht: Rapla
- Autod: Lada VFTS(2.0 ford), BMW E28
- Kontakt:
- PuZuP
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1733
- Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2106 '79
- Kontakt:
Ehk siis nagu Sulle juba öeldi, siis jahutusvedeliku temperatuuri andur. Kui andur näitab sooja mootori korral ajule, et temperatuur on madalam kui tegelikult, siis rikastab aju küttesegu ning seepärast hakkabki puterdama kuna põletamiseks on liiga palju kütust küttesegus.
Vaheta andur ära ja anna tagasisidet.
MOTT.
Vaheta andur ära ja anna tagasisidet.
MOTT.
-
sSuurmiis
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 42
- Liitunud: 10 Nov 2008 00:09
- Asukoht: Saku
- Autod: Vajalik info!!
Kui ma nüüd mõistan õieti, siis : külmkäivitusmootor ja tühikäiguklapp ongi füüsiliselt samad asjad, 1,5 pritsung mootoril. Kõik puhastatud, kuid ikka sama. Peale pikemat sõitu nagu kaob pööretekõikumine ära, samas on enamus sõite ju poolsoojalt?
Nüüd arvan, et aju saab kuskilt jah vale infot aga kust? Sest vigu ju pole registreeritud?
Imelik on käitumine temperatuurinäidukiga: kui Õues on pluss kraadid on näiduk nagu õige 90C aga kohe kui peent miinust näha on näiduk kramplikult alla 88C- sõites. Kohapeal pole raha põletanud!:) Kõik vedelikud eeskujulikud!
Tänan edisi mõtlemast.
Nüüd arvan, et aju saab kuskilt jah vale infot aga kust? Sest vigu ju pole registreeritud?
Imelik on käitumine temperatuurinäidukiga: kui Õues on pluss kraadid on näiduk nagu õige 90C aga kohe kui peent miinust näha on näiduk kramplikult alla 88C- sõites. Kohapeal pole raha põletanud!:) Kõik vedelikud eeskujulikud!
Tänan edisi mõtlemast.
-
ttiit
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 622
- Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
- Asukoht: hiiumaa
- Autod: 21083 1995
- Kontakt:
Minu loli ühe autoga selline lugu et kui lasid gaasi pedaali rahulikult üles, siis drosseli asendi andur ei läinud 0-i vaid kompuuter näitas et on avatud 1 või vahest 2% ja sell juhul kõikusid ka tühikäigu pöörded. Kui pedaal järsult varba tagant lahti päästa, siis läks 0-i ja tühikäik oli ka korras. Katseta.
Kuidas saab temp andur sõites auto keema lasta? Liikudes pole ju ventikat vaja.
Aju peab ventika sisse lülitama kui temp on 102. Keema läheb juhul kui sul on mootoris vesi ja paisupaagi rõhuklapp ei tööta
Kuidas saab temp andur sõites auto keema lasta? Liikudes pole ju ventikat vaja.
Aju peab ventika sisse lülitama kui temp on 102. Keema läheb juhul kui sul on mootoris vesi ja paisupaagi rõhuklapp ei tööta