Lada Samara (21083) ei tööta korralikult.

Lada Samara (21083) ei tööta korralikult.

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
j
joonaskala
Foorumi kasutaja
Postitusi: 137
Liitunud: 20 Sept 2011 21:56
Asukoht: Rapla
Autod: Lada VFTS(2.0 ford), BMW E28
Kontakt:

Lada Samara (21083) ei tööta korralikult.

Postitus Postitas joonaskala »

Tervist.Probleem siis selline et 08 mootor ei taha korralikult töödata.Külmast peast paned käima töötab ilusti,tühikäigult gaasi vajutada läheb ilusti pöörde jne.Aga probleem hakkab just soojast peast,tühikäigul duurid kõiguvad ja kui tühikäigult gaasi vajutada hakkab puterdama ja ei lähe kohe ilusti pöördesse.
Proovisin võtta ka õhulugeja küljest ära,aga see ei mõjutanud ka midagi.
On kellegil aimu mis viga võib olla? Mootor on 1.5 pritsung.(Uued küünlad peal)
a
Alex
Foorumi kasutaja
Postitusi: 134
Liitunud: 18 Okt 2010 17:31
Asukoht: Tabasalu
Autod: Samara 21093

Postitus Postitas Alex »

Temperatuuri andur?
Aju teeb liiga rikka segu sooja mootoriga.
Check tuluke ei põle?
j
joonaskala
Foorumi kasutaja
Postitusi: 137
Liitunud: 20 Sept 2011 21:56
Asukoht: Rapla
Autod: Lada VFTS(2.0 ford), BMW E28
Kontakt:

Postitus Postitas joonaskala »

Check Engine tuluke hakkab põlema jah...vahepeal kohapeal tiksub siis läheb mõnikord tuluke põlema,ja kui maanteepeal sõidad 90nega rahulikult,siis põleb see tuli koguaeg.
s
Suurmiis
Foorumi kasutaja
Postitusi: 42
Liitunud: 10 Nov 2008 00:09
Asukoht: Saku
Autod: Vajalik info!!

Postitus Postitas Suurmiis »

Vaadake sõbrad, siinsed. Pole ammu siin käinud, kuis pea sama probleem. Vahe on korralikus mootori töös see, et pöörded kõiguvad pea alati 800-100 vahel, vahest püsivad kenasti 900-l. Kuid suur vahe on selles: Ei põle ükski kontrolltuli!?? Vahest vaatan kompuutri vigu, siis saan kustutada 2 peamist viga: 3 püti ebapiisav detonatsioon ja pardaelektri katkestus( see ilmneb peamiselt, kui aku laadima panekuks otsad maha võtan).
Küsimus jääb siiski, miks pöörded kõiguvad? Tegult on märgata kerget küttekulu tõusu ka. Kuid muus osas ON ta mul usin täiesti ok: kiirendab võimsalt, õli ei võta ja teele ei jäta!! :)
Ise kaalun külmkäivitusmootori viga, samas sai 1,5 aastat tagasi vahetatud üks klapp, äkki ebatihe või vajab lisa regulli?
Tänan.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

puhasta tühikäigu klapp ja selle kanal karburaatori puhastusvahendiga - see tahmab ära tavaliselt ja hakkab lollitama..

edu!
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
j
joonaskala
Foorumi kasutaja
Postitusi: 137
Liitunud: 20 Sept 2011 21:56
Asukoht: Rapla
Autod: Lada VFTS(2.0 ford), BMW E28
Kontakt:

Postitus Postitas joonaskala »

Noo,aga mida mina siis tegema peaksin :D minul pole mingit karburaatorit seal ju..pritsung mootor,aga soojaks mootor läheb hakkavad duurid kõikuma..ja niikui vajutad siis ennem puterdab ja siis alles läheb pöörde.
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Ehk siis nagu Sulle juba öeldi, siis jahutusvedeliku temperatuuri andur. Kui andur näitab sooja mootori korral ajule, et temperatuur on madalam kui tegelikult, siis rikastab aju küttesegu ning seepärast hakkabki puterdama kuna põletamiseks on liiga palju kütust küttesegus.
Vaheta andur ära ja anna tagasisidet.
MOTT.
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
s
Suurmiis
Foorumi kasutaja
Postitusi: 42
Liitunud: 10 Nov 2008 00:09
Asukoht: Saku
Autod: Vajalik info!!

Postitus Postitas Suurmiis »

Kui ma nüüd mõistan õieti, siis : külmkäivitusmootor ja tühikäiguklapp ongi füüsiliselt samad asjad, 1,5 pritsung mootoril. Kõik puhastatud, kuid ikka sama. Peale pikemat sõitu nagu kaob pööretekõikumine ära, samas on enamus sõite ju poolsoojalt?
Nüüd arvan, et aju saab kuskilt jah vale infot aga kust? Sest vigu ju pole registreeritud?
Imelik on käitumine temperatuurinäidukiga: kui Õues on pluss kraadid on näiduk nagu õige 90C aga kohe kui peent miinust näha on näiduk kramplikult alla 88C- sõites. Kohapeal pole raha põletanud!:) Kõik vedelikud eeskujulikud!
Tänan edisi mõtlemast.
s
Suurmiis
Foorumi kasutaja
Postitusi: 42
Liitunud: 10 Nov 2008 00:09
Asukoht: Saku
Autod: Vajalik info!!

Postitus Postitas Suurmiis »

AAAA muide kasutan tempandurina BMW oma ,sest Lada originaal uus lasi mootori keema!!!!
t
tiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 622
Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
Asukoht: hiiumaa
Autod: 21083 1995
Kontakt:

Postitus Postitas tiit »

Minu loli ühe autoga selline lugu et kui lasid gaasi pedaali rahulikult üles, siis drosseli asendi andur ei läinud 0-i vaid kompuuter näitas et on avatud 1 või vahest 2% ja sell juhul kõikusid ka tühikäigu pöörded. Kui pedaal järsult varba tagant lahti päästa, siis läks 0-i ja tühikäik oli ka korras. Katseta.

Kuidas saab temp andur sõites auto keema lasta? Liikudes pole ju ventikat vaja.
Aju peab ventika sisse lülitama kui temp on 102. Keema läheb juhul kui sul on mootoris vesi ja paisupaagi rõhuklapp ei tööta
Vasta