Kokku panemisel veidi veel reguleeisin kütuse taset ka, et saavutada 6,5 mm. Tundub, et paremue poole midagi ei läinud, kuuma mootori korral tundub asi isegi hullem olema.

Mõned minutid lasin kohapeal soojeneda, mite koguaeg tühikäigul, aga aeg-ajalt ka veidi pöördeid juurde andes. Maanteel u. esimese 10-15 km jooksul madalate pööretega (näit. 4. käiguga 60-70 km/h) ei tahtnud eriti hästi liikuda, hakkas ka jõnksutama, tundus, et kui gaasiga paar kiiremat liigutust põhja suunas teha, siis liikus paremini ja võttis hoo üles, gaasi põhjas hoides tundus ka kiirendus olema. Pikema sirge peal näitas osuti 140 km/h lähedale (võibolla 135 ja 140 vahel), oli tunda, et see oli ka maksimum. Kusagil 15. km kandis kui sõitsin juba väiksemal teel 2. ja 3 käiguga, ei tahtnud masin enam üldse, et gaasi puutun, hakkas kohe jõnksutama ja vahele jätma, tundus, et mõni silinder vahepeal üldse ei töötanud. Asi läks nii hulluks, et ei saanudki enam üldse gaasi puutuda, ainult tühikäigul töötas enam-vähem normaalselt. Kui u. 10 minutit seisis (jäi korraks seisma ja ei saanud kehva aku tõttu enam tööle ja ootasin kuni teine auto tõmbama tuli), siis kilomeetri-paar sain enam-vähem rahuldavalt sõita, siis hakkas jamama, jättis vahele ja üldse masin muutus hirmasaks püssiks. Püssiks selles mõttes, et summutist lõi paar korda 10-15 cm pikkuse leegi välja ja tundus nagu oleks püssipaugud olnud.

Varem kui karburaatorit üldse näppinud ei olnud, oli kütuse tase mitu mm madalamal (u. 10 mm) ja tundus nagu parem (kuuma mootoriga ikkagi tegi trikke, aga lõi nagu vähem välja. Huvitav miks siis tehase poolt antud tasemega hästi ei tööta?