21072 tühikäik liiga kõrge.

21072 tühikäik liiga kõrge.

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
l
ludwig2222
Foorumi kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 03 Juun 2011 18:22

21072 tühikäik liiga kõrge.

Postitus Postitas ludwig2222 »

Peal siis 1,3 mootor ja 2101-e karbuss(2101-1107010 markeering).Sai karbuss pulkadeks võetud ja läbi puhutud ning vajalik vahetatud.Düüsid panin raamatu järgi :õhk 170/190 ,küte 135/125(ennem oli 135/140) ,tühikäigudüüsid 45/60.Siis sai ujukitaset regullitud ja kiirenduspumbakork sai kaanega tasapinda pandud(ökomaks?).Tulemus peale peale panekut:käivitub ilusti tooreklapp väljas,aga tühikäik jääb maru kõrgeks (tahhokas mingi 2000pööret),muidu käib ühtlaselt küll.Kui tooreklappi sisse lükkan aegamisi siis pöörded tühikäigul eriti ei lange(ka soojenenud mootoriga.Tühikäigupöörete kruvi keeramine ka ei aita-mingist kohast pöörded tõusevad aga madalamaks ei saa. Ja kui gaasi annad järsku siis nigu ei saaks kätte(poob kinni),vahel sureb välja.Ise arvan,et saab lisaõhku,aga mida asjatundjad pakuvad?
Kasutaja avatar
Tarvks
Foorumi kasutaja
Postitusi: 87
Liitunud: 14 Aug 2008 23:56
Asukoht: viljandimaa, Abja-Paluoja
Autod: vaz 2101, BMW 525i, BMW 525 TDS, BMW 530D
Kontakt:

Postitus Postitas Tarvks »

tühikäiku saad reguleerida ka 1. kanali siibri piiraja kruviga
l
ludwig2222
Foorumi kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 03 Juun 2011 18:22

Postitus Postitas ludwig2222 »

1.kanali siibri piiraja kruvi?Äkki oskad seda kruvi asukohta täpsustada või on tal veel mingi nimetus?:o
Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1926
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

Postitus Postitas viaccess »

http://old-vaz.ru/74.html Allpool pildil kruvi number 1.

Pilt
Jupid Venemaalt!
Kasutaja avatar
Tarvks
Foorumi kasutaja
Postitusi: 87
Liitunud: 14 Aug 2008 23:56
Asukoht: viljandimaa, Abja-Paluoja
Autod: vaz 2101, BMW 525i, BMW 525 TDS, BMW 530D
Kontakt:

Postitus Postitas Tarvks »

see kruvi peaks olema
Pilt
l
ludwig2222
Foorumi kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 03 Juun 2011 18:22

Postitus Postitas ludwig2222 »

viaccess kirjutas:Allpool pildil kruvi number 1.

ludwig2222 kirjutas:Tühikäigupöörete kruvi keeramine ka ei aita-mingist kohast pöörded tõusevad aga madalamaks ei saa.
Ühesõnaga seda kruvi keerasin aga paremaks ei saanud.

Tarvks kirjutas:see kruvi peaks olema
No pildil olev karbuss pole vist 01 oma(lõõrid erineva suurusega),aga pean oma karpa üle vaatama,et kas leidub mul selline kruvike seal.;)Seniks tänud vastajatele-kui jaole saan siis annan märku.
l
ludwig2222
Foorumi kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 03 Juun 2011 18:22

Postitus Postitas ludwig2222 »

Nüüd tekkis selline oletus,et võibolla see 07-e 1.3 mootor ongi jõuetu(loe:jääb nälga) selle 01 karbussiga(01 düüside seadistusega küte135/125-ennem135/140)?Küünlad nüüd ilusad.Aga ilmnes ,et külmalt läheb tooreklapp väljas poolest käima,aga soojalt tuleb tooreklapp sisse lükata ja starteri andmise ajal jalga gaasipedaalil hoida ning käivitumisel ka tooreklapp väljapoole tirida.Et vähemalt sellisel kujul ta toimib ja kuna ise mingi rallimees pole siis olen enam-vähem rahul hetkel.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Kontrolli sisselaske trakt üle, kui tühikäik kõrge siis ahmab kuskilt lisaõhku, sellepärast ka poob kinni drosseli avamisel. Äkki 2 kamber jääb irvakile??
Sooja mootoriga kipubki 2101 karburaatoriga raske käivitus olema, sellepärast ka lisati 2103/2106 karpale magnetklapp... Võid proovida soojalt enne kütust karburaatorisse pumbata käsitsi, ehk läheb kergemini käima.
Põhjagaas seisnud kuumal mootoril käivitades on ka omal kohal..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
l
ludwig2222
Foorumi kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 03 Juun 2011 18:22

Postitus Postitas ludwig2222 »

Tänud asjalike vastuste eest.Autol nüüd uus omanik;niiet jäi karpa uuesti lahti võtmata seekord,aga targem tsipa ikka.:lol
Vasta