21072 tühikäik liiga kõrge.
21072 tühikäik liiga kõrge.
-
lludwig2222
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 12
- Liitunud: 03 Juun 2011 18:22
21072 tühikäik liiga kõrge.
Peal siis 1,3 mootor ja 2101-e karbuss(2101-1107010 markeering).Sai karbuss pulkadeks võetud ja läbi puhutud ning vajalik vahetatud.Düüsid panin raamatu järgi :õhk 170/190 ,küte 135/125(ennem oli 135/140) ,tühikäigudüüsid 45/60.Siis sai ujukitaset regullitud ja kiirenduspumbakork sai kaanega tasapinda pandud(ökomaks?).Tulemus peale peale panekut:käivitub ilusti tooreklapp väljas,aga tühikäik jääb maru kõrgeks (tahhokas mingi 2000pööret),muidu käib ühtlaselt küll.Kui tooreklappi sisse lükkan aegamisi siis pöörded tühikäigul eriti ei lange(ka soojenenud mootoriga.Tühikäigupöörete kruvi keeramine ka ei aita-mingist kohast pöörded tõusevad aga madalamaks ei saa. Ja kui gaasi annad järsku siis nigu ei saaks kätte(poob kinni),vahel sureb välja.Ise arvan,et saab lisaõhku,aga mida asjatundjad pakuvad?
-
lludwig2222
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 12
- Liitunud: 03 Juun 2011 18:22
-
lludwig2222
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 12
- Liitunud: 03 Juun 2011 18:22
viaccess kirjutas:Allpool pildil kruvi number 1.
ludwig2222 kirjutas:Tühikäigupöörete kruvi keeramine ka ei aita-mingist kohast pöörded tõusevad aga madalamaks ei saa.
Ühesõnaga seda kruvi keerasin aga paremaks ei saanud.
Tarvks kirjutas:see kruvi peaks olema
No pildil olev karbuss pole vist 01 oma(lõõrid erineva suurusega),aga pean oma karpa üle vaatama,et kas leidub mul selline kruvike seal.;)Seniks tänud vastajatele-kui jaole saan siis annan märku.
ludwig2222 kirjutas:Tühikäigupöörete kruvi keeramine ka ei aita-mingist kohast pöörded tõusevad aga madalamaks ei saa.
Ühesõnaga seda kruvi keerasin aga paremaks ei saanud.
Tarvks kirjutas:see kruvi peaks olema
No pildil olev karbuss pole vist 01 oma(lõõrid erineva suurusega),aga pean oma karpa üle vaatama,et kas leidub mul selline kruvike seal.;)Seniks tänud vastajatele-kui jaole saan siis annan märku.
-
lludwig2222
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 12
- Liitunud: 03 Juun 2011 18:22
Nüüd tekkis selline oletus,et võibolla see 07-e 1.3 mootor ongi jõuetu(loe:jääb nälga) selle 01 karbussiga(01 düüside seadistusega küte135/125-ennem135/140)?Küünlad nüüd ilusad.Aga ilmnes ,et külmalt läheb tooreklapp väljas poolest käima,aga soojalt tuleb tooreklapp sisse lükata ja starteri andmise ajal jalga gaasipedaalil hoida ning käivitumisel ka tooreklapp väljapoole tirida.Et vähemalt sellisel kujul ta toimib ja kuna ise mingi rallimees pole siis olen enam-vähem rahul hetkel.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Kontrolli sisselaske trakt üle, kui tühikäik kõrge siis ahmab kuskilt lisaõhku, sellepärast ka poob kinni drosseli avamisel. Äkki 2 kamber jääb irvakile??
Sooja mootoriga kipubki 2101 karburaatoriga raske käivitus olema, sellepärast ka lisati 2103/2106 karpale magnetklapp... Võid proovida soojalt enne kütust karburaatorisse pumbata käsitsi, ehk läheb kergemini käima.
Põhjagaas seisnud kuumal mootoril käivitades on ka omal kohal..
Sooja mootoriga kipubki 2101 karburaatoriga raske käivitus olema, sellepärast ka lisati 2103/2106 karpale magnetklapp... Võid proovida soojalt enne kütust karburaatorisse pumbata käsitsi, ehk läheb kergemini käima.
Põhjagaas seisnud kuumal mootoril käivitades on ka omal kohal..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
lludwig2222
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 12
- Liitunud: 03 Juun 2011 18:22