011 mootoril õlisurve 0

011 mootoril õlisurve 0

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
-
-Imelyk-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 228
Liitunud: 11 Mai 2009 07:44
Asukoht: Saaremaa

011 mootoril õlisurve 0

Postitus Postitas -Imelyk- »

Ei hakanud uut teemat tegema niiet selline mure et panin oma ladale 06 armatuuri koos 06 mootoriga, vedasin õlisurve juhtmed ära ja panin auto käima, tühikäigul oli surve null ja gaasiga mängides tõusis... kas se tühikäigul nullis olev surve on norm?

[Muudetud: 5-4-2011 -Imelyk-]
m
Matukas
Foorumi kasutaja
Postitusi: 47
Liitunud: 30 Okt 2010 18:01
Asukoht: Viljandi
Autod: nissan almera 99a, vaz 2105 82a
Kontakt:

Postitus Postitas Matukas »

Ei ole normaalne. Mõõda ära õlisurve mehaanilise õlirõhu manomeetriga, seejärel vaata edasi.

[Muudetud: 6-4-2011 Matukas]
Saed, trimmerid, võsalõikurid tuntud tootjatelt nagu Husqvarna, Shindaiwa ning Stihl profirida. Remont, hooldus ja müük. tel 58371026
m
Matukas
Foorumi kasutaja
Postitusi: 47
Liitunud: 30 Okt 2010 18:01
Asukoht: Viljandi
Autod: nissan almera 99a, vaz 2105 82a
Kontakt:

Postitus Postitas Matukas »

Kui mehaanilisega näitab, et õlisurve on ja elektroonilisega, et ei ole, siis on andur peetis, ühenduse viga või näidik pillub segast. Kõige parem on jättagi mehaaniline peale, siis on koguaeg reaalajas info olemas.



[Muudetud: 6-4-2011 Matukas]
Saed, trimmerid, võsalõikurid tuntud tootjatelt nagu Husqvarna, Shindaiwa ning Stihl profirida. Remont, hooldus ja müük. tel 58371026
-
-Imelyk-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 228
Liitunud: 11 Mai 2009 07:44
Asukoht: Saaremaa

Postitus Postitas -Imelyk- »

Ok, kust leian meh. anduri ja kuidas selle ühendamine käib? Pean ju õlirõhu mõõtja mootori küljest ära vahetama?

mis on normaalne õlirõhk sooja mootoriga?
m
Matukas
Foorumi kasutaja
Postitusi: 47
Liitunud: 30 Okt 2010 18:01
Asukoht: Viljandi
Autod: nissan almera 99a, vaz 2105 82a
Kontakt:

Postitus Postitas Matukas »

Sinna kus sul see andur praegust on, sinna läheb stuts sisse, voolik selle otsa ja teine vooliku ots manomeetri külge. Selle stutsi saad lasta nt treialil teha.
Saed, trimmerid, võsalõikurid tuntud tootjatelt nagu Husqvarna, Shindaiwa ning Stihl profirida. Remont, hooldus ja müük. tel 58371026
a
Arvos
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1110
Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
Asukoht: Tallinn, Saue
Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131

Postitus Postitas Arvos »

Algatuseks võta pistik anduri küljest ja suuna massi. Kui seepeale seier lõppu ei lähe, on juhtmes või näidikus probleem. Enne pole mõtet hakata midagi tegema.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
-
-Imelyk-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 228
Liitunud: 11 Mai 2009 07:44
Asukoht: Saaremaa

Postitus Postitas -Imelyk- »

Algselt postitas: Arvos
Algatuseks võta pistik anduri küljest ja suuna massi. Kui seepeale seier lõppu ei lähe, on juhtmes või näidikus probleem. Enne pole mõtet hakata midagi tegema.
Ei saa aru mis selle all mõtled, Võtan pistiku anduri küljest ja panen massi...:puzzled
m
Matukas
Foorumi kasutaja
Postitusi: 47
Liitunud: 30 Okt 2010 18:01
Asukoht: Viljandi
Autod: nissan almera 99a, vaz 2105 82a
Kontakt:

Postitus Postitas Matukas »

Seda mõeldaksegi, süsteem on massjuhtimisega, näidik saab plussi aku pealt ja massi andurist mootori küljes, kui anduri külge mineva juhtme massi lükkad siis peab näidik põhja tõusma(mootor, kere, aku -klemm).
Saed, trimmerid, võsalõikurid tuntud tootjatelt nagu Husqvarna, Shindaiwa ning Stihl profirida. Remont, hooldus ja müük. tel 58371026
-
-Imelyk-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 228
Liitunud: 11 Mai 2009 07:44
Asukoht: Saaremaa

Postitus Postitas -Imelyk- »

Algselt postitas: Matukas
Seda mõeldaksegi, süsteem on massjuhtimisega, näidik saab plussi aku pealt ja massi andurist mootori küljes, kui anduri külge mineva juhtme massi lükkad siis peab näidik põhja tõusma(mootor, kere, aku -klemm).
ok nüüd sain aru, õhtus vaatan.
-
-Imelyk-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 228
Liitunud: 11 Mai 2009 07:44
Asukoht: Saaremaa

Postitus Postitas -Imelyk- »

Nii proovisin siis massiga ja andur läheb ilusti põhja. Täna töölt tulles hakkas põlema mootori rõhu tuli mis on 05 orginaal. Tanklast ostsin 1 liitri õli kuna õli oli natukene alla keskmise, panin tööle ja tuli kustus ära...Aga ma arvan et midagi on kindlasti mäda:sein
Õli vahetus mootorile tehtud paar kuud tagasi.
õlikorgi all oli imelik ollus, tegin paar pilti:

Pilt

Pilt

Mida teha???:puzzled
a
Arvos
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1110
Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
Asukoht: Tallinn, Saue
Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131

Postitus Postitas Arvos »

Õlid/veed segameni. Ees seisab mootori remont.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
Kasutaja avatar
Viin
Foorumi kasutaja
Postitusi: 856
Liitunud: 22 Aug 2008 21:35
Asukoht: Pärnumaa/Tallinn
Autod: BA3 2105 & Riva Junior
Kontakt:

Postitus Postitas Viin »

Plokikaane tihendi leke? Kui ma ei eksi:puzzled.
a
Arvos
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1110
Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
Asukoht: Tallinn, Saue
Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131

Postitus Postitas Arvos »

Algselt postitas: ladasaeabz
Plokikaane tihendi leke? Kui ma ei eksi:puzzled.
Ei. Sa ei eksi :)
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
m
madis1080
Foorumi kasutaja
Postitusi: 155
Liitunud: 01 Mär 2010 20:50
Asukoht: Märjamaa
Autod: Et kommenteerida teiste Ladasid ja kunagi mõned juppid Ladale maha müüa.

Postitus Postitas madis1080 »

See kondents tekib sinnna niisama ka. Vaata kui õlivarda peal ka selline mögin siis on vaja jah remontida.
a
Arvos
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1110
Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
Asukoht: Tallinn, Saue
Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131

Postitus Postitas Arvos »

Algselt postitas: madis1080
See kondents tekib sinnna niisama ka. Vaata kui õlivarda peal ka selline mögin siis on vaja jah remontida.
Ning kuidas on kadunud õlisurve seotud niisama tekkinud kondensiga?
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
-
-Imelyk-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 228
Liitunud: 11 Mai 2009 07:44
Asukoht: Saaremaa

Postitus Postitas -Imelyk- »

Algselt postitas: madis1080
See kondents tekib sinnna niisama ka. Vaata kui õlivarda peal ka selline mögin siis on vaja jah remontida.
Õlivarda küljes seda möga ei ole,
Panin mootori tööle ja võtsin õlivarda välja ja sealt hakkas õli pritsima:puzzled

Õli normaalse värviga mitte hall.

Ei saanud rahu ja olin veidi veel väljas auto kallal. Kunagi kuulsin kui auto on seisnud kaua siis rõngad kinni(see mootor mis minu autol peal on seisnud 3aastat kapotiall ja õues) ja neid nagu ehmatatakse veega lahti. ei tea kui tõsi se jutt on, aga tegin proovi, midagi nagu ei muutunud. Tosool on ka normaalset värvi.
Peale neid protsetuure mis tegin on nii ,et kui auto töötab tühipööretel siis surve on ca 1, kui pöörded on 4000 siis surve ca 3-3.5
[Muudetud: 8-4-2011 -Imelyk-]


[Muudetud: 8-4-2011 -Imelyk-]
m
madis1080
Foorumi kasutaja
Postitusi: 155
Liitunud: 01 Mär 2010 20:50
Asukoht: Märjamaa
Autod: Et kommenteerida teiste Ladasid ja kunagi mõned juppid Ladale maha müüa.

Postitus Postitas madis1080 »

Siis pole midagi häda. Eriti tekib see kondets sinna siis kui koguaeg külm auto soojaks sõita jne. Peale pikka sõitu aurab lihtsalt ära kõik see väike vesi mis sinna tekib.
Kui õlisurve tuli ära kustub siis suht suva mis see näidik näitab:D
Edit: muidugi ei tea mis see siksil peab olema tühikäigul surve. Las targemad mehed räägivad ise.

[Muudetud: 8-4-2011 madis1080]
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Tühikäigul 750-800 pöörde juures on lubatud raamatu järgi töösoojal mootoril õlitule vilkumine, tuluke peaks põlema minema kui on alla 0,5-0,6 baari.

Kuldne reege ütleb iga tuhande pöörde kohta 1 bar kuni 4000 pöördeni, mille juures võiks olla 3,5-4 bar. Palju kõrgemaks õlirõhk tõusta ei tohiks, reduktsioonklapp õlipumbas piirab ära.

[Muudetud: 9-4-2011 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
-Imelyk-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 228
Liitunud: 11 Mai 2009 07:44
Asukoht: Saaremaa

Postitus Postitas -Imelyk- »

Algselt postitas: olaaf
Tühikäigul 750-800 pöörde juures on lubatud raamatu järgi töösoojal mootoril õlitule vilkumine, tuluke peaks põlema minema kui on alla 0,5-0,6 baari.

Kuldne reege ütleb iga tuhande pöörde kohta 1 bar kuni 4000 pöördeni, mille juures võiks olla 3,5-4 bar. Palju kõrgemaks õlirõhk tõusta ei tohiks, reduktsioonklapp õlipumbas piirab ära.

[Muudetud: 9-4-2011 olaaf]
Täna sai siis sõidetud ca 200 km maha ja niipalju panin tähele et külma mootoriga on õlisurve tühikäigul ca 1 bar ja 3000 ca 3 bar. Kui mootor soe siis 3000 pöörde juures õlisurve 1bar, seda muidugi ei ole täpselt mõõtnud.

Kas läbi ei võiks olla saaled? Või jagaja ja õlipumba vaheline hammakas? või pump ise?

[Muudetud: 9-4-2011 -Imelyk-]
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Kui mootor ei kolise ja klõbise, siis vaheta alustuseks õli ja filter ära.
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
Vasta