011 mootoril õlisurve 0
011 mootoril õlisurve 0
011 mootoril õlisurve 0
Ei hakanud uut teemat tegema niiet selline mure et panin oma ladale 06 armatuuri koos 06 mootoriga, vedasin õlisurve juhtmed ära ja panin auto käima, tühikäigul oli surve null ja gaasiga mängides tõusis... kas se tühikäigul nullis olev surve on norm?
[Muudetud: 5-4-2011 -Imelyk-]
[Muudetud: 5-4-2011 -Imelyk-]
-
mMatukas
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 47
- Liitunud: 30 Okt 2010 18:01
- Asukoht: Viljandi
- Autod: nissan almera 99a, vaz 2105 82a
- Kontakt:
Kui mehaanilisega näitab, et õlisurve on ja elektroonilisega, et ei ole, siis on andur peetis, ühenduse viga või näidik pillub segast. Kõige parem on jättagi mehaaniline peale, siis on koguaeg reaalajas info olemas.
[Muudetud: 6-4-2011 Matukas]
[Muudetud: 6-4-2011 Matukas]
Saed, trimmerid, võsalõikurid tuntud tootjatelt nagu Husqvarna, Shindaiwa ning Stihl profirida. Remont, hooldus ja müük. tel 58371026
-
mMatukas
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 47
- Liitunud: 30 Okt 2010 18:01
- Asukoht: Viljandi
- Autod: nissan almera 99a, vaz 2105 82a
- Kontakt:
Seda mõeldaksegi, süsteem on massjuhtimisega, näidik saab plussi aku pealt ja massi andurist mootori küljes, kui anduri külge mineva juhtme massi lükkad siis peab näidik põhja tõusma(mootor, kere, aku -klemm).
Saed, trimmerid, võsalõikurid tuntud tootjatelt nagu Husqvarna, Shindaiwa ning Stihl profirida. Remont, hooldus ja müük. tel 58371026
Nii proovisin siis massiga ja andur läheb ilusti põhja. Täna töölt tulles hakkas põlema mootori rõhu tuli mis on 05 orginaal. Tanklast ostsin 1 liitri õli kuna õli oli natukene alla keskmise, panin tööle ja tuli kustus ära...Aga ma arvan et midagi on kindlasti mäda:sein
Õli vahetus mootorile tehtud paar kuud tagasi.
õlikorgi all oli imelik ollus, tegin paar pilti:


Mida teha???:puzzled
Õli vahetus mootorile tehtud paar kuud tagasi.
õlikorgi all oli imelik ollus, tegin paar pilti:


Mida teha???:puzzled
Õlivarda küljes seda möga ei ole,Algselt postitas: madis1080
See kondents tekib sinnna niisama ka. Vaata kui õlivarda peal ka selline mögin siis on vaja jah remontida.
Panin mootori tööle ja võtsin õlivarda välja ja sealt hakkas õli pritsima:puzzled
Õli normaalse värviga mitte hall.
Ei saanud rahu ja olin veidi veel väljas auto kallal. Kunagi kuulsin kui auto on seisnud kaua siis rõngad kinni(see mootor mis minu autol peal on seisnud 3aastat kapotiall ja õues) ja neid nagu ehmatatakse veega lahti. ei tea kui tõsi se jutt on, aga tegin proovi, midagi nagu ei muutunud. Tosool on ka normaalset värvi.
Peale neid protsetuure mis tegin on nii ,et kui auto töötab tühipööretel siis surve on ca 1, kui pöörded on 4000 siis surve ca 3-3.5
[Muudetud: 8-4-2011 -Imelyk-]
[Muudetud: 8-4-2011 -Imelyk-]
-
mmadis1080
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 155
- Liitunud: 01 Mär 2010 20:50
- Asukoht: Märjamaa
- Autod: Et kommenteerida teiste Ladasid ja kunagi mõned juppid Ladale maha müüa.
Siis pole midagi häda. Eriti tekib see kondets sinna siis kui koguaeg külm auto soojaks sõita jne. Peale pikka sõitu aurab lihtsalt ära kõik see väike vesi mis sinna tekib.
Kui õlisurve tuli ära kustub siis suht suva mis see näidik näitab:D
Edit: muidugi ei tea mis see siksil peab olema tühikäigul surve. Las targemad mehed räägivad ise.
[Muudetud: 8-4-2011 madis1080]
Kui õlisurve tuli ära kustub siis suht suva mis see näidik näitab:D
Edit: muidugi ei tea mis see siksil peab olema tühikäigul surve. Las targemad mehed räägivad ise.
[Muudetud: 8-4-2011 madis1080]
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Tühikäigul 750-800 pöörde juures on lubatud raamatu järgi töösoojal mootoril õlitule vilkumine, tuluke peaks põlema minema kui on alla 0,5-0,6 baari.
Kuldne reege ütleb iga tuhande pöörde kohta 1 bar kuni 4000 pöördeni, mille juures võiks olla 3,5-4 bar. Palju kõrgemaks õlirõhk tõusta ei tohiks, reduktsioonklapp õlipumbas piirab ära.
[Muudetud: 9-4-2011 olaaf]
Kuldne reege ütleb iga tuhande pöörde kohta 1 bar kuni 4000 pöördeni, mille juures võiks olla 3,5-4 bar. Palju kõrgemaks õlirõhk tõusta ei tohiks, reduktsioonklapp õlipumbas piirab ära.
[Muudetud: 9-4-2011 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Täna sai siis sõidetud ca 200 km maha ja niipalju panin tähele et külma mootoriga on õlisurve tühikäigul ca 1 bar ja 3000 ca 3 bar. Kui mootor soe siis 3000 pöörde juures õlisurve 1bar, seda muidugi ei ole täpselt mõõtnud.Algselt postitas: olaaf
Tühikäigul 750-800 pöörde juures on lubatud raamatu järgi töösoojal mootoril õlitule vilkumine, tuluke peaks põlema minema kui on alla 0,5-0,6 baari.
Kuldne reege ütleb iga tuhande pöörde kohta 1 bar kuni 4000 pöördeni, mille juures võiks olla 3,5-4 bar. Palju kõrgemaks õlirõhk tõusta ei tohiks, reduktsioonklapp õlipumbas piirab ära.
[Muudetud: 9-4-2011 olaaf]
Kas läbi ei võiks olla saaled? Või jagaja ja õlipumba vaheline hammakas? või pump ise?
[Muudetud: 9-4-2011 -Imelyk-]