kysimus.audi meestele.kas leidub siin neid.

kysimus.audi meestele.kas leidub siin neid.

Jutud vabal teemal / huvitavad pildid ja viruaaltuuning
d
darts
Foorumi kasutaja
Postitusi: 235
Liitunud: 17 Mär 2008 08:55
Asukoht: tartumaa
Autod: 05 vfts

Postitus Postitas darts »

3 päeva sõidetud ja veel pole jõud ära kadunud.maru palju kütet võtab.hommikul läheb ilusti käima.soojast peast vahepeal on jõudu vähem kui tavaliselt aga päris ära ei ole surnud.ühel releel avastasin külm jooted.aga ikkagi soojast peast käima halvasti läheb.vast saab veel ikkagi asjalikku nõu.konkreetse vea kohta.ise kahtlustan aju .
a
aku1234
Foorumi kasutaja
Postitusi: 13
Liitunud: 28 Veebr 2011 11:43
Asukoht: Kilingi-Nõmme
Autod: 21011

Postitus Postitas aku1234 »

Relee nr 30 tuleks üle vaadata. Aga ise kahtlustan temperatuuriandureid. 2 klemmiga andur juhib külmkäivitus pihusteid. Teine andur peaks olema 3 klemmiga ja see annab infot ajule, kui palju peab kütet andma. Need andurid tuleks ära kontrollida.
d
darts
Foorumi kasutaja
Postitusi: 235
Liitunud: 17 Mär 2008 08:55
Asukoht: tartumaa
Autod: 05 vfts

Postitus Postitas darts »

yks on 4 otsaga.aga suured tanud.uurime asja.
m
Mikk
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1026
Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
Asukoht: Harjumaa, Kose vald
Autod: VIS 23464-10

Postitus Postitas Mikk »

Kontrollida just temperatuuri anduri näitu, mitte seda, et ega arvuti veateadet anna, et andur katki. Kui anduri näit jääb teatud vahemikusse, siis arvuti viga ei registreeri.
Kasutaja avatar
undu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 311
Liitunud: 04 Apr 2010 21:22
Asukoht: Viljandi/ Tartu
Autod: Audi 100 C4

Postitus Postitas undu »

Algselt postitas: darts
3 päeva sõidetud ja veel pole jõud ära kadunud.maru palju kütet võtab.hommikul läheb ilusti käima.soojast peast vahepeal on jõudu vähem kui tavaliselt aga päris ära ei ole surnud.ühel releel avastasin külm jooted.aga ikkagi soojast peast käima halvasti läheb.vast saab veel ikkagi asjalikku nõu.konkreetse vea kohta.ise kahtlustan aju .
mul viskas kah kütusekulu kuskil 20 liitri peale sajale,kuigi norm oli u 9 liitrit, aga sul võib seal palju asju koos olla, endal pritse vahetatud, aga võibolla drosseli lõtk sees ja temperaaturri andureid pole kontrollinud veel
j
janesjann
Foorumi kasutaja
Postitusi: 13
Liitunud: 27 Okt 2008 13:05
Asukoht: tartu
Autod: null6

Postitus Postitas janesjann »

Mul siin seisab õue peal juba kuu aega 2.0 101 kW. Õe auto. Probleem sarnane. Oli hommikul tööle läinud ja jõud kadus ära, üle 40 km/h ei läinud enam ning tema sõnul magusa lõhna salongi löönud. Õhtul kodus sai vaadatud et radika üks lõdvik puru. Sai see remonditud ja selgus et läheb keema. Arvatavasti plokikaane tihend kutu. Aga enne seda oli ka käivitamisega probleeme, selle vea põhjustas hammasrihm mis oli üle visanud. Küttekulu on ka suur. Ei tea kas need siis ongi nii õnnetud mootorid? Soovitan õele koguaeg, et müü maha:spin
Siiber juba selle auto remontimisest:D
d
darts
Foorumi kasutaja
Postitusi: 235
Liitunud: 17 Mär 2008 08:55
Asukoht: tartumaa
Autod: 05 vfts

Postitus Postitas darts »

täna siis jälle se anomaalja juhtus.sõitsin tartusse ja teepeal järsku kui kolmanda rauda laksasin ei läinud üle 3000 pöörde.põhja gaasiga hakkas lörisema.panin neljanda lasin gaasi järgi siis sai sõita.ja järsku mõne kildi pärast jälle auto sõitis.müstika täielik.
Kasutaja avatar
undu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 311
Liitunud: 04 Apr 2010 21:22
Asukoht: Viljandi/ Tartu
Autod: Audi 100 C4

Postitus Postitas undu »

kas kuskil filtris ummistusi ei pruugi olla ja janesjann, ei ole see audi nii õnnetu midagi, endal pereautol kerib juba 375000 km ette ja see pritsepea jama on ainus suur jama olnud, muidu on igati hea, mugav ja ökonoomne auto, mis ka vajadusel korralikult liigub kui tuld anda, samuti meeldib c4 pretensioonitu välimus, ümaratest audidest üks normaalsemaid
j
janesjann
Foorumi kasutaja
Postitusi: 13
Liitunud: 27 Okt 2008 13:05
Asukoht: tartu
Autod: null6

Postitus Postitas janesjann »

Ei no usun jah, et õnnetu pole, aga eks ikka kui jamad käsikäes siis tuleb tusk peale. Mineku ja mugavuse poolest 5 pluss:lol
d
darts
Foorumi kasutaja
Postitusi: 235
Liitunud: 17 Mär 2008 08:55
Asukoht: tartumaa
Autod: 05 vfts

Postitus Postitas darts »

no mul oli kah audi mis oli sõitnud 500 tuhat ja igati vinge pill.rida 5 ja 2.3 aga se 2.0 103 kw ei taha kuidagi liikuda.selleks sai ka se küsimus esile toodud et vahest on kellegil sellise käruga sama pull olnud.oletada pole mõtet kuna asju kuhjaga vahetatud ja ei väldi ka teadmist et asi võib olla üsana pisikeses asjas aga võta kinni kus.
Kasutaja avatar
undu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 311
Liitunud: 04 Apr 2010 21:22
Asukoht: Viljandi/ Tartu
Autod: Audi 100 C4

Postitus Postitas undu »

pluss veel pole kindel selle läbisõidu täpses suuruses, kuna ostes võis olla ka keritud, nagu tavaliselt tehakse oli siis 250 tuhat km, reaalne läbisõit võib ka kaugelt üle poole miljoni olla ja 2,0 85 kw liigub kah, ei ole tal häda midagi, 160 km/h tuleb nigu pudi kätte :D
d
darts
Foorumi kasutaja
Postitusi: 235
Liitunud: 17 Mär 2008 08:55
Asukoht: tartumaa
Autod: 05 vfts

Postitus Postitas darts »

Algselt postitas: janesjann
Mul siin seisab õue peal juba kuu aega 2.0 101 kW. Õe auto. Probleem sarnane. Oli hommikul tööle läinud ja jõud kadus ära, üle 40 km/h ei läinud enam ning tema sõnul magusa lõhna salongi löönud. Õhtul kodus sai vaadatud et radika üks lõdvik puru. Sai see remonditud ja selgus et läheb keema. Arvatavasti plokikaane tihend kutu. Aga enne seda oli ka käivitamisega probleeme, selle vea põhjustas hammasrihm mis oli üle visanud. Küttekulu on ka suur. Ei tea kas need siis ongi nii õnnetud mootorid? Soovitan õele koguaeg, et müü maha:spin
Siiber juba selle auto remontimisest:D
no mulle ka öeldi et hoia sellest mootorist eemale se nagu kinnisvara hetkel pidi olema.nüüd kahtlus juba nii kaugel et äkki plokis mõra.kuna sellel autol oli ka kaane tihend ära .ja seda kahe silindri vahelt võibolla omanik andis ilgelt kuuma ja asi võibolla seal .kaan sai tehtud kuigi jah plokki ei vaadanud keegi aga samas dosool ära ei kao ja ei suitse ka midagi.tegelikult enne ka dosool ei kadunud lihtsalt ei käinud lõi surve teise silindrisse.sest kahe silindri vahelt oli tihend puudulik.samas jälle se jama ainult vahepeal.et jõud ära kaob.krt teab tihtipeale jällegi need mikro praod sellist ussi panevadki et on ja ei ole.ah ei tea.
j
janesjann
Foorumi kasutaja
Postitusi: 13
Liitunud: 27 Okt 2008 13:05
Asukoht: tartu
Autod: null6

Postitus Postitas janesjann »

Täpselt samad anomaaliad ka siin pool selle autoga:puzzled
Nu omal on mul ka 2.0 85 kW B4. Pole miskit paha õelda. Nu selle kuu sees peaks saama plokikanne tihendi vahetatud ja ploki lihvitud eks siis saab selgust. Hoian ka teisi siis kursis.
d
darts
Foorumi kasutaja
Postitusi: 235
Liitunud: 17 Mär 2008 08:55
Asukoht: tartumaa
Autod: 05 vfts

Postitus Postitas darts »

sai uuritud ja puuritud.arvatavasti mingi elektri kala.tundub et aju võib ka jahe olla kuna avastasin et ajus päris korralik oksuteerumine toimunud.eks näis.
a
aku1234
Foorumi kasutaja
Postitusi: 13
Liitunud: 28 Veebr 2011 11:43
Asukoht: Kilingi-Nõmme
Autod: 21011

Postitus Postitas aku1234 »

Algselt postitas: darts
no mul oli kah audi mis oli sõitnud 500 tuhat ja igati vinge pill.rida 5 ja 2.3 aga se 2.0 103 kw ei taha kuidagi liikuda.selleks sai ka se küsimus esile toodud et vahest on kellegil sellise käruga sama pull olnud.oletada pole mõtet kuna asju kuhjaga vahetatud ja ei väldi ka teadmist et asi võib olla üsana pisikeses asjas aga võta kinni kus.
Meil on audi 90, 2,3 mootoriga ja minuarust on see super mootor (kui on korras). Minek on hea ja kütust ka väga ei võta. Ahjaa, hääl on ka mõnus :D
Vasta