kaks küsimust foorumi kasutajatele ja klubilistele

kaks küsimust foorumi kasutajatele ja klubilistele

Jutud vabal teemal / huvitavad pildid ja viruaaltuuning
Vasta
Kasutaja avatar
undu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 311
Liitunud: 04 Apr 2010 21:22
Asukoht: Viljandi/ Tartu
Autod: Audi 100 C4

kaks küsimust foorumi kasutajatele ja klubilistele

Postitus Postitas undu »

Tere, oleks siis ka teistele foorumikülastajatele ja ka ladaklubi liikmetele paar küsimust, lihtsalt huvi pärast muud midagi, ja kuna tegu on vaba teemaga, siis võib sellele ka vabalt vastamata jätta, aga huvitav oleks ikkagi lugeda.

1) Mis teile ladade juures kõige rohkem meeldib ja miks just lada, samuti mis teid autode juurde tõi, esimene sõidukogemus ja fiiling, emotsioonid mis sellega kaasnesid?

2) Miks teie arvates pole venemaal suudetud luua ja toota veel ühtegi masinat mida lääne ja baieri masinatega tõeliselt võrrelda saaks ja mis neist isegi parem ja vastupidavam oleks.
(lihtsalt oma arvamus asja kohta)

Minu vastused oleksid muidu sellised
1) Autode juurde tõi mind isa, kes on ka mehaaniku haridusega, ja eluaeg erinevate masinatega tegelenud ja lada just sellepärast et see on ka minu esimene auto, sellest ajast peale kui selle auto sain hakkasid ladad mind huvitama nende ajalugu, ralliversioonid jne jne, samuti jääb ka ilmselt pikaks ajaks meelde esimene kord kui autoga sõitsin, mis siis et ma sõitsin pool tundi esimese käiguga autoga põllul ringi vaid ka see kui ma juba järgmine õhtu kastemärjal rohul kogematta külje ette sain ja peale seda värisevate jalgadega koju sõitsin, nt eile vaatasin ka top geari kus üks jalgpallur rääkis et teda hakkasid autod lummama siis kui üks MG talle otsa sõitis ja peale seda ongi MG ta lemmikauto olnud, loodan et teistega nii jõhkralt pole juhtunud ja ka ise pole veel ühtegi õnnetust põhjustanud ega õnnetusse sattund, kuigi olen kiire tegutsemisega õnnetust ära hoidnud. Eks meelde jääb ka esimene mõlk ja see kui esimest korda midagi katki läks ja ise ära sai parandatud.

2) Jõuluvaheja ühel õhtul. täpselt ei mäletagi millal tuli telekast film Dukes of the Hazard, aga kui mina tahtsin seda vaadata tahtis ema hoopiski ühte teist filmi vaadata, etv2-est tuli see ja rääkis nkvd saksamaast, isenesest hea film ja mulle meeldis (seal oli ka palju trabante, wartburge ja vist mõni ladagi lipsas läbi), peale seda tekkis aga meil väike arutlus selle filmi kohta, nimelt seal filmis kuulati inimesi pealt ja luurati nende tagant nii ööl kui päeval, kui mõelda selle peale, siis nõukogude ajal ju luurati ja kuulati pealt inimesi ka tihtipeale ja neid inimesi oli ju väga väga palju, ja ilmselt selle luurevärgiga tegeletakse ju praegugi ja ma ei tea kes suudaks välja mõelda, kui palju raha võiks näiteks kuluda ühe miljoni inimese luureagentideks koolitamine ja nende kontrollimine ja tasustamine, samuti ka õigete vahenditega varustamine, kurb aga tõsi ju et paljud autotehased venemaal on ehitatud relvatehaste juurdeehitisena ja nende toodang on palju väiksem, seega kui kõik see raha läheb relvade ja luure peale ära ei ole ju enam raha et autosi ehitada mis siis et mõned prototüübid milledest vahel autolehest ja internetis lugenud olen võisid ju päris head olla, samuti tahaks ka öelda selle kohta et miks ladad juba tehastest tulles mõlkis ja kriimulised olid on ilmselt põhjus selles et tehase enda töötajaid see ei huvita absoluutselt ja nemad rallivad uute autodega tehas parklaplatsidel ringi (youtubest olen videosi näinud), ja pärast antakse see sama auto uueväärselt sama hinnaga müüki nagu midagi poleks olnudki, võibolla kui palk neil parem oleks siis nad ei oleks nii hoolimatud aga kes teab, kuigi olen ka normaalseid vene inimesi näinud ja nendega suhelnud.

Igatahes eelnevalt on vaid minu arvamus asjast ja ma ei ole mõelnud kedagi pahandada sellega, lihtsalt oleks huvitav lugeda ka teiste arvamusi ja ka nendelt kes ajaloost rohkem teavad võiks kirjutada, kindlasti väga huvitav oleks lugeda.:spin

[Muudetud: 10-1-2011 undu]
Kasutaja avatar
sansa
Ladaklubi Liige
Postitusi: 734
Liitunud: 30 Sept 2010 15:04
Asukoht: otepää
Autod: BA3 2101, 2105,21013, Viamobile

Postitus Postitas sansa »

1) Sünnist saati on lada peres olnud (2106 1300sl). Sealt see võib olla alguse sai. Isikliku auto ostsin endale paar aastat tagasi(2105). Algul soovitati et ostaksin põllule mosse, tuttav aga soovitas et sigull on parem ja nii saigi ostetud 05. Sellega sõidan lumerada ja suvel põllu peal. Nullviiel läks aga ühel heal päeval stabika varda kinnitus katki (roostetas läbi), siis oli mõte, et odavam oleks osta uus "rallikas", kuna endal keevitusmasinat pole ja keevitamine maksab palju. Siis sai maad uuritud ja sattusin 01 otsa. 05 sai ka ära keevitatud. See ei läinudki üldse kalliks , nagu ennem arvasin. Nüüd 05 rallikas, 01 taastamisel, 06 pere-ja tööauto.
2) Ei teagi miks nad nüüd autosid järgi ei tee ziguli tegid ju fiati järgi ja mosse opeli järgi.
Žiguliga juba igav ei hakka.
a
aargo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 164
Liitunud: 31 Mai 2010 16:02
Asukoht: Viljandimaa / Tuhalaane
Autod: Vaz 2107 83a 1,6 / Mazda 626 93a 1,8 78kw

Postitus Postitas aargo »

1) Lada juurde tõi ka mind see et peres koguaeg vaz olnud, nüüd siis vahetus uuema auto vastu ja vana jäi minu kasutusse. Esimene sõidukogemus ladaga oli omal kodus ralliraja peal nii et võite ette kujutada mis elamus see oli.. pidurid olid nii et kui ikka kahe jalaga piduri peal ei sõkkund siis pidama ei saanud :spin, sumbutit polnudki all, esiklaas nii mõraline kui veel olla sai. :D
Samas elamus oli hea, korralik adrenaliinilaks ikka.;) Ladaga see hea asi et..uuema autoga vaja ikka üldjuhul teenindustesse ronida, kuna need sellist tehnikat täis topitud et mitte midagi aru ei saa, ja samas ega paljudega see lugu et ise ei teegi midagi. Nagu laulusõnad ütlevad : "Käib uhke auto veel üle jõu, mul on vaid raha et osta lada ; tihti parandada saab suure haamriga":D:D
Ja samas, milleks sõidumugavus, kui on see vana hea mõnus fiiling ?iguliga sõitmisest :rolleyes

2)Ei oskagi kohe öelda miks selliseid autosid ei tehta, ehk ei ole vastavaid vahendeid või lihtsalt seda huvi. Kes seda teab, ainult need samad vennad kes ?igulidki kokku panid ;)
Aga žiguli on ka auto :)
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Noormehed, sega vahele, vabandust, aga algatuseks tõik, et
... ?igull EI OLE fiati järgi tehtud. Jätke see endale meelde.

Itaallane tahtis laiendada turgu ja viis fiati teiste maade hulgas (Hispaania, Türgi, Poola, veel ehk mõned?) ka venesse. Selleks, et teda seal toodetaks ja turustataks Lada märgi all. Suurem osa raha voolaks muidugi itaallase taskusse.
Pehmelt öeldes keeras venku mõne aastakese pärast oma äripartnerile aga selja ja avas omamoodi "tootearendusprotsessi".
Nii lihtne see ongi ning võite ise arvata mis sellest kõigest välja tuli. Mis arvata, vabandust - seda kõike oli ju silmaga näha ja kõike seda katsute oma käekestega veel tänapäevalgi :D.
Kasutaja avatar
sansa
Ladaklubi Liige
Postitusi: 734
Liitunud: 30 Sept 2010 15:04
Asukoht: otepää
Autod: BA3 2101, 2105,21013, Viamobile

Postitus Postitas sansa »

Algselt postitas: logman
Noormehed, sega vahele, vabandust, aga algatuseks tõik, et
... ?igull EI OLE fiati järgi tehtud. Jätke see endale meelde.

Itaallane tahtis laiendada turgu ja viis fiati teiste maade hulgas (Hispaania, Türgi, Poola, veel ehk mõned?) ka venesse. Selleks, et teda seal toodetaks ja turustataks Lada märgi all. Suurem osa raha voolaks muidugi itaallase taskusse.
Pehmelt öeldes keeras venku mõne aastakese pärast oma äripartnerile aga selja ja avas omamoodi "tootearendusprotsessi".
Nii lihtne see ongi ning võite ise arvata mis sellest kõigest välja tuli. Mis arvata, vabandust - seda kõike oli ju silmaga näha ja kõike seda katsute oma käekestega veel tänapäevalgi :D.
Aitäh selgituse eest- sain targemaks.
Žiguliga juba igav ei hakka.
Kasutaja avatar
undu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 311
Liitunud: 04 Apr 2010 21:22
Asukoht: Viljandi/ Tartu
Autod: Audi 100 C4

Postitus Postitas undu »

Algselt postitas: sansa
Algselt postitas: logman
Noormehed, sega vahele, vabandust, aga algatuseks tõik, et
... ?igull EI OLE fiati järgi tehtud. Jätke see endale meelde.

Itaallane tahtis laiendada turgu ja viis fiati teiste maade hulgas (Hispaania, Türgi, Poola, veel ehk mõned?) ka venesse. Selleks, et teda seal toodetaks ja turustataks Lada märgi all. Suurem osa raha voolaks muidugi itaallase taskusse.
Pehmelt öeldes keeras venku mõne aastakese pärast oma äripartnerile aga selja ja avas omamoodi "tootearendusprotsessi".
Nii lihtne see ongi ning võite ise arvata mis sellest kõigest välja tuli. Mis arvata, vabandust - seda kõike oli ju silmaga näha ja kõike seda katsute oma käekestega veel tänapäevalgi :D.
Aitäh selgituse eest- sain targemaks.
mingil imelikul kombel arvasin ise kah alguses et lihtsalt maha viksitud, nüüd jälle targem, aga logman kas sa küsimustele ei viitsi vastata ja miks sinu arvates praegu neil ühegi uuema auto loomine ja tootmine korda pole läinud
a
aargo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 164
Liitunud: 31 Mai 2010 16:02
Asukoht: Viljandimaa / Tuhalaane
Autod: Vaz 2107 83a 1,6 / Mazda 626 93a 1,8 78kw

Postitus Postitas aargo »

tehti see ?iguli kuidas tehti, aga minuarust paganama hästi tehti :lol
Aga žiguli on ka auto :)
Kasutaja avatar
undu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 311
Liitunud: 04 Apr 2010 21:22
Asukoht: Viljandi/ Tartu
Autod: Audi 100 C4

Postitus Postitas undu »

Algselt postitas: aargo
tehti see ?iguli kuidas tehti, aga minuarust paganama hästi tehti :lol
noh roostekindlus oleks ju võind parem olla, mootor võimsam ja pidurid veids paremad :rolleyes:rolleyes:rolleyes
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Füüsikast on ju hästi teada, et kõiki kehasid (asju) iseloomustab teiste omaduste seas selline suurus, nagu inerts.
Isegi asjadel, mis ei ole käega katsutavad, on inerts ja sama kehtib riikide kohta.
Mida suurem on riik ja mida kauem on ta ühes ja samas suunas liikunud (arenenud), seda suurem on ka tema inerts.
Et üht pisiasjakest (miks lada on just selline nagu ta parajasti on) mõista, ei piisa mõne reaga selgitamisest. Vaja on üle korrata ajalugu, elada sisse ajastusse, mil kõiki protsesse juhtisid partei ja valitsus, hoomata tolleaegse võimu mastaapsust jne, jne...
Ning lõpuks tuua see kõik tänapäeva, võrrelda, kõrvutada, analüüsida ja lõpuks jõuad arusaamisele, et
kurrat, mitte muhvigi pole muutunud...
-Inerts?
-Ju siis. :P
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

1) Meeldib see, et on lada:spin Tehnika olematu kestvusega ja kvaliteediga. Vaikselt kahetsen, et vene tehnika otsa sattusin.
Autode juurde tõi arvatavasti vanaisa, kellega sai tehnikaga väiksena tegeletud. Samas isa oli ka kunagi autodega tegelenud. Ju siis veres on see tehnikahuvi.:spin

2) Venelased suudaks kindlasti toota ka midagi kvaliteetset. Laguneva tehnika tootmine palju kasulikum. Varuosi läheb ju rohkem ja raha tuleb rohkem sisse.
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
Kasutaja avatar
marzer
Foorumi kasutaja
Postitusi: 162
Liitunud: 06 Aug 2006 21:13
Asukoht: võru-tartu
Autod: vaz2103,74a

Postitus Postitas marzer »

1.) Sõbral oli, sain ka sõita ja hakkas meeldima. Hea odav kaa esimeseks autoks.
2.) Polnud põhjust toota midagi väga head, sest nõudlus autode vastu oli väga suur ja osteti kõike, kui üldse osta oli midagi. Praegu üritatakse midagi paremat toota aga ei tule välja see millegipärast, eks pea 100 a punakultuuri on oma töö teinud.
Kasutaja avatar
undu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 311
Liitunud: 04 Apr 2010 21:22
Asukoht: Viljandi/ Tartu
Autod: Audi 100 C4

Postitus Postitas undu »

Algselt postitas: hautz
Varuosi läheb ju rohkem ja raha tuleb rohkem sisse.
suht kaval, aga miks siis ameeriklased ja sakslased sellist nippi ei kasuta :D:D:D
Kasutaja avatar
undu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 311
Liitunud: 04 Apr 2010 21:22
Asukoht: Viljandi/ Tartu
Autod: Audi 100 C4

Postitus Postitas undu »

Algselt postitas: iisak
Tõesti, meeldib kõigile "lugejate autode" teemasid ei te akust välja kaevata, aga lugege siis veits ajalugu kah, saab ehk veits aimu, miks asjad olid/on just nii nagu nad on. :)
Esimeseks kohe :http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=14308
väga huvitav tõesti, soovitan ka teistele lugeda, kes veel jõudnud pole ja ootan ka järge tegijatelt:spin

samuti võiks siia copy pasteda ka lingi vftside ajaloo kohta, kui sellist lehte ladaklubis eksisteerib

[Muudetud: 11-1-2011 undu]
a
aargo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 164
Liitunud: 31 Mai 2010 16:02
Asukoht: Viljandimaa / Tuhalaane
Autod: Vaz 2107 83a 1,6 / Mazda 626 93a 1,8 78kw

Postitus Postitas aargo »

Algselt postitas: undu
Algselt postitas: aargo
tehti see ?iguli kuidas tehti, aga minuarust paganama hästi tehti :lol
noh roostekindlus oleks ju võind parem olla, mootor võimsam ja pidurid veids paremad :rolleyes:rolleyes:rolleyes
nh eks see rooste on jah nii nagu ta on, aga minu arust mootor täitsa paras ja piduritega see lugu et..kui korda teha siis pidurdab küll ;)
Aga žiguli on ka auto :)
m
Mel
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1391
Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
Asukoht: Tallinn
Autod: 3x fwd, 5x rwd

Postitus Postitas Mel »

suht kaval, aga miks siis ameeriklased ja sakslased sellist nippi ei kasuta
Kasutavad ja oi kuidas kasutavad. Ostad uue auto ja siis näed, kuidas kasutavad.
Mul on küll tunne, et uute autode tootjad paljuski varuosade müügist elvadki.
Kui tahad, et autol garantii säiliks pead käima esinduses hoolduses remondis. Tavalisel rahvaautol veidi suurem korraline hooldus 5-10 tuhat krooni juba. Oled puhtalt sunnismaine ja maksad "autoaltarile" rohkem kui kümnise.

[Muudetud: 1-11-2011 Mel]
Kasutaja avatar
kapa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 333
Liitunud: 05 Nov 2006 12:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2105

Postitus Postitas kapa »

Välismaa autode OT-le lisaks:
Naised saunas rääkisid, et masu tipphetkedel oli Audi edasimüüja müünud Eestis autosid praktiliselt vaheltkasu võtmata. Teeniti hoolduse pealt.

1. Lada juures meeldib: Lada kere kergus, tehnika lihtsus, odavus, juppide hea kättesaadavus, remondi know-how suur pagas (LK foorum ja abivalmis seltskond). Autode juurde tõi isa. Esimene kogemus? Ei mäletagi, mõne sõbra või naabrionu auto sai vist "kogemata" peeneks aetud, ju sealt ta külge jäi.
2. Miks Lada praegu konkurentsivõimeline pole? Eelkõnelejad nimetasid suurema osa ära. Lisaks töödistsipliini puudumine, inseneride ja töötajate vähene motiveeritus (ehk rahapuudus). Pikem jutt, las seda teevad need, kellele selle eest makstakse :P


Kapa @ ootab vahendeid, et peagi naaseda Lada rooli. :rolleyes
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2509
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

European Car of the Year 1967!

Postitus Postitas SexSix »

1. auto on esialgselt olnud Euroopa aasta auto 1967. M uidugi NSVL muutis teda oma teedele sobivaks. Minul oli ta esimeseks autoks ja hakkas meeldima. ?hukese rahakotiga inimesele sobiv liikumisvahend. Eks ta ole tånapåeval ?ige spartalik aga asja ajab åra.
2. Lihtsalt NSVL-i aegne m?tlemine-teostus.
p
pavlik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 163
Liitunud: 17 Nov 2005 15:29
Asukoht: Tartu
Autod: VAZ 21011 '78 / VIS 2346 '03 / ZAZ 965 '61

Postitus Postitas pavlik »

1) Autode juurde tõid mind geenid. Ladade juurde tõi mind hädavajadus: soovisin tagaveolist autot, millega massist erineda. Kuna ostmiseks raha polnud, tuli ehitada. Kuna ka ehitamiseks raha ülearu polnud, siis oligi Lada ainus variant.
2) Üks vanapapi õhkas kord Siberis veedetud aega meenutades: "Nii rikas maa, aga nii loll rahvas." See suur ja avar vene hing lihtsalt ei suuda tegeleda selliste "pisiasjadega" nagu korralikult tehtud töö.
Tegelikult pole venelased teistest rahvastest sugugi halvemad, pigem on sakslased ja jaapanlased oma pedantsusega erandlikud.

[Muudetud: 25-1-2011 pavlik]
Vasta