Üks pea ei tööta
Üks pea ei tööta
- kihnumees
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 195
- Liitunud: 11 Nov 2009 23:09
- Asukoht: Kihnu
- Autod: Lada 21051
Üks pea ei tööta
Jama on siis selles, et minu sigullil ei tööta üks pea.. Vahetasime küünlad ära , ikka ei midagi.. Vahetasime jagaja kaane ära , ei midagi .. vahetasime küünlakaablid ära , ei midagi .. milles võiks probleem olla ?
Äkki süüde nõksa varajane või või mis värk on ?
Kõige salongipoolsem pea ei tööta..
Teisi nagu proovisin, et kui töötaval autol juhtme ära tõmbad , kuuled ju kuidas turtsuma hakkab ja tahab välja surra, aga kui sellel viimasel küünlal ( salongi poolsel ) kaabli pealt ära tõmbad siis ei muutu midagi .
[Muudetud: 7-12-2010 kihnumees]
Äkki süüde nõksa varajane või või mis värk on ?
Kõige salongipoolsem pea ei tööta..
Teisi nagu proovisin, et kui töötaval autol juhtme ära tõmbad , kuuled ju kuidas turtsuma hakkab ja tahab välja surra, aga kui sellel viimasel küünlal ( salongi poolsel ) kaabli pealt ära tõmbad siis ei muutu midagi .
[Muudetud: 7-12-2010 kihnumees]
Iga endast lugupidav inimene sõidab LADAGA !
- PuZuP
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1733
- Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2106 '79
- Kontakt:
Muig...asi ei ole mõnitamises.
Lihtsalt kui loogiliselt oma pead kasutada, oleksid enne siia postitamist välja enda jaoks mõelnud, et tegelikult oleks õige pealkiri siis: " Üks silinder ei tööta".
Ladaklubi foorumis on väga palju korralikke teemasid, kus erinevad esinenud probleemid põhjalikult lahti seletatud. Ehk siis see kui vana sa oled, ei mängi mingit rolli selles kas viitsid enne natuke ise tööd teha ja siis küsida kui miskit mõistmatuks jäi.
Nii teemasse.
Kõigepealt keera see sama küünal välja mis väidetavalt ei peaks töötama.
Ja üks mees kettasse kes võtit keerab ja teine kes kapoti all hoiab küünlapiipu pistetud küünalt vastu plokikaant.
NB!!! KÕRGEPINGE - pangu paksud kindad kätte või hoidku küünalt tangidega.
Küünal peab olema ka korralikult piipu kinni vajutatud mitte lihtsalt otsa torgatud.
Kui säde on, on viga mootoripoolne.
Kui sädet pole on viga süütesüsteemi poolne.
Alusta juhtmete omavahelisest ringitõstmisest kontrolliks.
Eelnevates postitustes ütlesid et vahetasite jagaja kaane ära - vaadake ka rootori olukord üle, vajadusel vahetaga ning kontaktivahe paikaajamiseks on samuti foorumis õpetus olemas - juhul kui pole tegemist kontaktivaba jagajaga.
Nüüd mootori poole pealt: hangi kompressioonmeeter - silindri kompresiooni mõõtmise manomeeter ning mõõda surved ära silindril.
Enam vähem normaalne surve peaks olema kindlasti kümme ja üle kanti, et üldse miskit veel mõistlikult töötaks.
Paha ei teeks ka ülejäänud silindrites see ära mõõta. Rõhuerinevused ei tohiks ületada maksimaalselt 1 baari. Kui juba üle selle (tavanukkvõlliga) siis kuskil miskit paha juba.
Kui mõnes silindris ongi rõhk väiksem, siis klapikambri kaas maha ja klappide vahed üle mõõta, vajaduse reguleerida. Kui ka siis paremaks ei muutu, siis tuleb juba plokikaas maha võtta ning klapid uuesti tihedaks teha.
Klapivahede paikaajamiseks foorumis samuti õpetus olemas.
Samas ei välista ka seda, et kui juhtunud rihm katki minema, siis tuleb juba kõik klapid vahetada.
Tee kõigepealt elementaarsed mõõtmised ja toimingud ära ning anna teada, mida targemaks said.
Väga palju postitusi on jäänud lõputa kuna peale küsimusele vastuse saamist ei ole olnud tagasidet, et kas vastuse tõttu sai probleem lahenduse või mitte.
Päikest
PuZuP
Lihtsalt kui loogiliselt oma pead kasutada, oleksid enne siia postitamist välja enda jaoks mõelnud, et tegelikult oleks õige pealkiri siis: " Üks silinder ei tööta".
Ladaklubi foorumis on väga palju korralikke teemasid, kus erinevad esinenud probleemid põhjalikult lahti seletatud. Ehk siis see kui vana sa oled, ei mängi mingit rolli selles kas viitsid enne natuke ise tööd teha ja siis küsida kui miskit mõistmatuks jäi.
Nii teemasse.
Kõigepealt keera see sama küünal välja mis väidetavalt ei peaks töötama.
Ja üks mees kettasse kes võtit keerab ja teine kes kapoti all hoiab küünlapiipu pistetud küünalt vastu plokikaant.
NB!!! KÕRGEPINGE - pangu paksud kindad kätte või hoidku küünalt tangidega.
Küünal peab olema ka korralikult piipu kinni vajutatud mitte lihtsalt otsa torgatud.
Kui säde on, on viga mootoripoolne.
Kui sädet pole on viga süütesüsteemi poolne.
Alusta juhtmete omavahelisest ringitõstmisest kontrolliks.
Eelnevates postitustes ütlesid et vahetasite jagaja kaane ära - vaadake ka rootori olukord üle, vajadusel vahetaga ning kontaktivahe paikaajamiseks on samuti foorumis õpetus olemas - juhul kui pole tegemist kontaktivaba jagajaga.
Nüüd mootori poole pealt: hangi kompressioonmeeter - silindri kompresiooni mõõtmise manomeeter ning mõõda surved ära silindril.
Enam vähem normaalne surve peaks olema kindlasti kümme ja üle kanti, et üldse miskit veel mõistlikult töötaks.
Paha ei teeks ka ülejäänud silindrites see ära mõõta. Rõhuerinevused ei tohiks ületada maksimaalselt 1 baari. Kui juba üle selle (tavanukkvõlliga) siis kuskil miskit paha juba.
Kui mõnes silindris ongi rõhk väiksem, siis klapikambri kaas maha ja klappide vahed üle mõõta, vajaduse reguleerida. Kui ka siis paremaks ei muutu, siis tuleb juba plokikaas maha võtta ning klapid uuesti tihedaks teha.
Klapivahede paikaajamiseks foorumis samuti õpetus olemas.
Samas ei välista ka seda, et kui juhtunud rihm katki minema, siis tuleb juba kõik klapid vahetada.
Tee kõigepealt elementaarsed mõõtmised ja toimingud ära ning anna teada, mida targemaks said.
Väga palju postitusi on jäänud lõputa kuna peale küsimusele vastuse saamist ei ole olnud tagasidet, et kas vastuse tõttu sai probleem lahenduse või mitte.
Päikest
PuZuP
-
aats97
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 139
- Liitunud: 10 Jaan 2008 14:14
- Asukoht: Pärnu
- Autod: Vaz 2106 “82a.
Alustaksin samuti sellest - vanad ning mõranenud voolikud salakavalad kurjamid. Alustaks ikka lihtsamatest ning elementaarsematest asjadest.Algselt postitas: viaccess
Kui ei tööta 4s silinder siis võib viga olla ka piduritega seotud. Nimelt kontrolli pidurivõimu ja selle vooliku... pane kollektorile pime ette kasvõi, kui hakkab tööle siis tead kust viga otsida.. Edu!
- zizzalik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 410
- Liitunud: 15 Juul 2009 22:31
- Asukoht: Kihnu
- Autod: vaz 21051, vaz 2107, Iz 56, K 750, iz planeta 5
Saime mootori kõigi 4 silindriga käima. Veaks olid kontaktid, mille vahele sädet ei tekkinud. Lükkasin küüneviiliga üle, regullisin kontaktivahet ja süüdet muutsin ka natukene varasemaks, aga seda siis kui mootor juba käis
Vaz 21051 88', Vaz 2107 87', Vaz 2105, Iz 56, k-750, Ford Sierra, Ford Escort RS2000