Üks pea ei tööta

Üks pea ei tööta

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
Kasutaja avatar
kihnumees
Foorumi kasutaja
Postitusi: 195
Liitunud: 11 Nov 2009 23:09
Asukoht: Kihnu
Autod: Lada 21051

Üks pea ei tööta

Postitus Postitas kihnumees »

Jama on siis selles, et minu sigullil ei tööta üks pea.. Vahetasime küünlad ära , ikka ei midagi.. Vahetasime jagaja kaane ära , ei midagi .. vahetasime küünlakaablid ära , ei midagi .. milles võiks probleem olla ?
Äkki süüde nõksa varajane või või mis värk on ?
Kõige salongipoolsem pea ei tööta..
Teisi nagu proovisin, et kui töötaval autol juhtme ära tõmbad , kuuled ju kuidas turtsuma hakkab ja tahab välja surra, aga kui sellel viimasel küünlal ( salongi poolsel ) kaabli pealt ära tõmbad siis ei muutu midagi .

[Muudetud: 7-12-2010 kihnumees]
Iga endast lugupidav inimene sõidab LADAGA !
Kasutaja avatar
MuKi14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1149
Liitunud: 01 Veebr 2007 21:41
Asukoht: Pärnu
Autod: 2106

Postitus Postitas MuKi14 »

Üks pea, pole sul rohkem vajagi.. :) Aga kui silinder ei toimi siis kontrolli kontaktivahet, mul oli sama viga.
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Eeeee... mitu pead Sul sellel motol siis on???
Mingi Vau tüüpi mootor?
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
l
lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106

Postitus Postitas lada »

Äkki tal on mingi põiki paigutatud V-mootor:D
Kasutaja avatar
posta84
Foorumi kasutaja
Postitusi: 230
Liitunud: 16 Sept 2004 16:45
Autod: SAMARA

Postitus Postitas posta84 »

Silindri pea-Cylinder head. Siis peaks igal silindril olema eraldi kaas nagu laeva mootoritelgi. Jeep Cherokeel olen ka näinud sellist.:P
Mul pole midagi, sul pole sedagi!
Kasutaja avatar
marzer
Foorumi kasutaja
Postitusi: 162
Liitunud: 06 Aug 2006 21:13
Asukoht: võru-tartu
Autod: vaz2103,74a

Postitus Postitas marzer »

Klapist tükk väljas vb. Mul oli nii ühe mootoriga. Säde oli olemas, siis mõõtsin survet, mida praktiliselt ei olnud. Kaane mahavõttes selgus et klapil väike tükk väljas.
k
kõrv
Foorumi kasutaja
Postitusi: 114
Liitunud: 15 Aug 2010 18:45
Asukoht: Võru/Tartu
Autod: e34, e39, 21051

Postitus Postitas kõrv »

või on kolb/silinder liialt kulunud

[Muudetud: 7-12-2010 kõrv]
Muskel kasvab rooli taga !
Kasutaja avatar
zizzalik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 410
Liitunud: 15 Juul 2009 22:31
Asukoht: Kihnu
Autod: vaz 21051, vaz 2107, Iz 56, K 750, iz planeta 5

Postitus Postitas zizzalik »

Tõsta korra küünlad nt 3ndal ja 4ndal silindril ringi. Võta töötava auto pealt korra prooviks jagajakaas ja küünlajuhtmed ja vaata mis siis teeb. Praegu pime ka, näed kui kuskilt üle lööb.
Vaz 21051 88', Vaz 2107 87', Vaz 2105, Iz 56, k-750, Ford Sierra, Ford Escort RS2000
Kasutaja avatar
kihnumees
Foorumi kasutaja
Postitusi: 195
Liitunud: 11 Nov 2009 23:09
Asukoht: Kihnu
Autod: Lada 21051

Postitus Postitas kihnumees »

Okei , andke andeks , olen 13 ja ei tea veel pooli asju eksju aga selle mõnitamisega ma ka targemaks ei lähe, parem andke nõu nagu kõrv, zizzalik,muki14 ja marzer :)
Iga endast lugupidav inimene sõidab LADAGA !
Kasutaja avatar
posta84
Foorumi kasutaja
Postitusi: 230
Liitunud: 16 Sept 2004 16:45
Autod: SAMARA

Postitus Postitas posta84 »

Mõõda kompresioon silindris ära. Klapp võib vabalt põlenud olla.
Mul pole midagi, sul pole sedagi!
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Muig...asi ei ole mõnitamises.
Lihtsalt kui loogiliselt oma pead kasutada, oleksid enne siia postitamist välja enda jaoks mõelnud, et tegelikult oleks õige pealkiri siis: " Üks silinder ei tööta".
Ladaklubi foorumis on väga palju korralikke teemasid, kus erinevad esinenud probleemid põhjalikult lahti seletatud. Ehk siis see kui vana sa oled, ei mängi mingit rolli selles kas viitsid enne natuke ise tööd teha ja siis küsida kui miskit mõistmatuks jäi.

Nii teemasse.
Kõigepealt keera see sama küünal välja mis väidetavalt ei peaks töötama.
Ja üks mees kettasse kes võtit keerab ja teine kes kapoti all hoiab küünlapiipu pistetud küünalt vastu plokikaant.
NB!!! KÕRGEPINGE - pangu paksud kindad kätte või hoidku küünalt tangidega.
Küünal peab olema ka korralikult piipu kinni vajutatud mitte lihtsalt otsa torgatud.
Kui säde on, on viga mootoripoolne.
Kui sädet pole on viga süütesüsteemi poolne.
Alusta juhtmete omavahelisest ringitõstmisest kontrolliks.
Eelnevates postitustes ütlesid et vahetasite jagaja kaane ära - vaadake ka rootori olukord üle, vajadusel vahetaga ning kontaktivahe paikaajamiseks on samuti foorumis õpetus olemas - juhul kui pole tegemist kontaktivaba jagajaga.

Nüüd mootori poole pealt: hangi kompressioonmeeter - silindri kompresiooni mõõtmise manomeeter ning mõõda surved ära silindril.
Enam vähem normaalne surve peaks olema kindlasti kümme ja üle kanti, et üldse miskit veel mõistlikult töötaks.
Paha ei teeks ka ülejäänud silindrites see ära mõõta. Rõhuerinevused ei tohiks ületada maksimaalselt 1 baari. Kui juba üle selle (tavanukkvõlliga) siis kuskil miskit paha juba.
Kui mõnes silindris ongi rõhk väiksem, siis klapikambri kaas maha ja klappide vahed üle mõõta, vajaduse reguleerida. Kui ka siis paremaks ei muutu, siis tuleb juba plokikaas maha võtta ning klapid uuesti tihedaks teha.
Klapivahede paikaajamiseks foorumis samuti õpetus olemas.
Samas ei välista ka seda, et kui juhtunud rihm katki minema, siis tuleb juba kõik klapid vahetada.
Tee kõigepealt elementaarsed mõõtmised ja toimingud ära ning anna teada, mida targemaks said.
Väga palju postitusi on jäänud lõputa kuna peale küsimusele vastuse saamist ei ole olnud tagasidet, et kas vastuse tõttu sai probleem lahenduse või mitte.

Päikest
PuZuP
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1926
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

Postitus Postitas viaccess »

Kui ei tööta 4s silinder siis võib viga olla ka piduritega seotud. Nimelt kontrolli pidurivõimu ja selle vooliku... pane kollektorile pime ette kasvõi, kui hakkab tööle siis tead kust viga otsida.. Edu!
Jupid Venemaalt!
Kasutaja avatar
kihnumees
Foorumi kasutaja
Postitusi: 195
Liitunud: 11 Nov 2009 23:09
Asukoht: Kihnu
Autod: Lada 21051

Postitus Postitas kihnumees »

Ohjah , päris mitu varianti mis võib viga olla.. Esimene sedasorti viga sellel autol minukäes.
Eks ma nokitsen mingipäev kui just õues pimedaks ennem ei kisu.
Iga endast lugupidav inimene sõidab LADAGA !
Kasutaja avatar
zizzalik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 410
Liitunud: 15 Juul 2009 22:31
Asukoht: Kihnu
Autod: vaz 21051, vaz 2107, Iz 56, K 750, iz planeta 5

Postitus Postitas zizzalik »

Kui enne käima ei saa, siis ma võin nv läbi astuda :)
Vaz 21051 88', Vaz 2107 87', Vaz 2105, Iz 56, k-750, Ford Sierra, Ford Escort RS2000
a
ats97
Foorumi kasutaja
Postitusi: 139
Liitunud: 10 Jaan 2008 14:14
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 2106 “82a.

Postitus Postitas ats97 »

Algselt postitas: viaccess
Kui ei tööta 4s silinder siis võib viga olla ka piduritega seotud. Nimelt kontrolli pidurivõimu ja selle vooliku... pane kollektorile pime ette kasvõi, kui hakkab tööle siis tead kust viga otsida.. Edu!
Alustaksin samuti sellest - vanad ning mõranenud voolikud salakavalad kurjamid. Alustaks ikka lihtsamatest ning elementaarsematest asjadest.
m
matzz
Postitusi: 329
Liitunud: 14 Mär 2008 18:26
Asukoht: Saue vald
Autod: 21013 1.7Ti, Nissan 200sx 1.8Ti, BMW e60 545i, BMW e39 520i 98
Kontakt:

Postitus Postitas matzz »

Kõigepealt proovi eelpool soovitatud küünalde asju, kui ei aita, mõõda kompresioonid ära siis vaatab edasi ...
Meboosta
Life is too short to drive slow cars
Kasutaja avatar
kihnumees
Foorumi kasutaja
Postitusi: 195
Liitunud: 11 Nov 2009 23:09
Asukoht: Kihnu
Autod: Lada 21051

Postitus Postitas kihnumees »

Aitäh teile, proovin järgi ;)
Iga endast lugupidav inimene sõidab LADAGA !
Kasutaja avatar
zizzalik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 410
Liitunud: 15 Juul 2009 22:31
Asukoht: Kihnu
Autod: vaz 21051, vaz 2107, Iz 56, K 750, iz planeta 5

Postitus Postitas zizzalik »

Saime mootori kõigi 4 silindriga käima. Veaks olid kontaktid, mille vahele sädet ei tekkinud. Lükkasin küüneviiliga üle, regullisin kontaktivahet ja süüdet muutsin ka natukene varasemaks, aga seda siis kui mootor juba käis
Vaz 21051 88', Vaz 2107 87', Vaz 2105, Iz 56, k-750, Ford Sierra, Ford Escort RS2000
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Ja siit kõigile teistele näide: Alati tuleb ka tagasisidet anda ;)
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
Vasta