Mootoripadja vahetus?

Mootoripadja vahetus?

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

No kui metall padja küljes ilusti kinni ja kumm terve ,siis polegi rohkem muid vigu ,kui et võib veel kumm lödiks olla läinud. Põrandaaluste detailidega ikka juhtub ,et ei kannata õli ja kütteid. Ka kumm ise sureb ajapikku.
Padi peab olema piisavalt tugev ,et summutaks lühikese amplituudiga võnkeid ,nagu tühikäiguvibra. Samuti ei ole hea liigne jäikus ,sellest oli eespool juttu.
Kasutaja avatar
pedrox
Foorumi kasutaja
Postitusi: 586
Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo

Postitus Postitas pedrox »

minul oli näiteks ühelt poolt padi nii läbi et lausa kõveraks väänanud poldi.
teiselt poolt nagu nähtavaid puududsi polnud aga patja lahti võttes selgus tõsiasi et ühest otsast oli metall kummi küljest eraldunud (padi oli pooleks).
Vasta