21013 Hellraiser89 1979.a Autokross

21013 Hellraiser89 1979.a Autokross

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
k
kõrv
Foorumi kasutaja
Postitusi: 114
Liitunud: 15 Aug 2010 18:45
Asukoht: Võru/Tartu
Autod: e34, e39, 21051

Postitus Postitas kõrv »

ma näen et tiivale on mingisugune lõpus tehtud :D:D
Muskel kasvab rooli taga !
Kasutaja avatar
hellraiser89
Foorumi kasutaja
Postitusi: 92
Liitunud: 22 Aug 2009 14:20
Asukoht: Kuressaare
Autod: Lada 21013

Postitus Postitas hellraiser89 »

Algselt postitas: twist
Rool võib Mustangilt pärit olla, kuid tegelikult on see kusagil kooperatiivis Lada jaoks valmistatud. Sisselaske kollektori poleerimine on enda petmine. Veidi raisku läinud jõudu saad mootorist tagasi, kui kolle ja sisselaske kanalid joonde ajad.

Miks originaal iluvõre ei sobinud?

[Muudetud: 21-9-2010 twist]
Ei see ei ole Lada jaoks valmistatud kuna see on Mustangi originaal rool. Selle jaoks ongi see poleeritud et neid joonde ajada. Originaal pole sellepärast sobinud et esiots on ümber tehtud...:D
Autot ei tee võimsaks mitte välimus vaid see mis on kapoti all! ;-) :-D
Kasutaja avatar
hellraiser89
Foorumi kasutaja
Postitusi: 92
Liitunud: 22 Aug 2009 14:20
Asukoht: Kuressaare
Autod: Lada 21013

Postitus Postitas hellraiser89 »

Algselt postitas: kõrv
ma näen et tiivale on mingisugune lõpus tehtud :D:D
Nohjah..:lol
Autot ei tee võimsaks mitte välimus vaid see mis on kapoti all! ;-) :-D
Kasutaja avatar
hellraiser89
Foorumi kasutaja
Postitusi: 92
Liitunud: 22 Aug 2009 14:20
Asukoht: Kuressaare
Autod: Lada 21013

Postitus Postitas hellraiser89 »

Kas polerimine ei peaks mitte paremaks seda tegema kuna kütus voolab siis paremini ju...PS:See on siledaks poleeritud seest...
Autot ei tee võimsaks mitte välimus vaid see mis on kapoti all! ;-) :-D
Kasutaja avatar
marzer
Foorumi kasutaja
Postitusi: 162
Liitunud: 06 Aug 2006 21:13
Asukoht: võru-tartu
Autod: vaz2103,74a

Postitus Postitas marzer »

Juhtmeprobleemi saad lahendada nii et võtad kätte 013 elektriskeemi ja ajad näpuga järge.
Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

Postitus Postitas ToM »

Rool näeb igatahes kahtlaselt keskmise lada sportrooli moodi välja...
m'kay
Kasutaja avatar
hellraiser89
Foorumi kasutaja
Postitusi: 92
Liitunud: 22 Aug 2009 14:20
Asukoht: Kuressaare
Autod: Lada 21013

Postitus Postitas hellraiser89 »

Algselt postitas: ToM
Rool näeb igatahes kahtlaselt keskmise lada sportrooli moodi välja...
olgu ma võin ju mustangi märgi uuesti külge panna sinna ja pildid lisada:sein
Autot ei tee võimsaks mitte välimus vaid see mis on kapoti all! ;-) :-D
i
iisak
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 19 Aug 2008 11:14
Asukoht: Tallinn
Autod: 3.0 tdi Q '05

Postitus Postitas iisak »

Pane pane, äkki muutub see jubedus (sorry, kuid neilt piltidelt midagi head küll ei paista) ise ka Mustangiks.
Ostan ükskõik mis seisukorras "Togliatti" kirjaga esiebleeme.
k
kõrv
Foorumi kasutaja
Postitusi: 114
Liitunud: 15 Aug 2010 18:45
Asukoht: Võru/Tartu
Autod: e34, e39, 21051

Postitus Postitas kõrv »

jubedus ju hetkel selline kuna kutt teeb keretöösid alles. valuvelg kõik olemas ja omapärane stange ka ja puha :D
Muskel kasvab rooli taga !
t
twist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 549
Liitunud: 20 Dets 2008 15:44
Asukoht: Raplamaa
Autod: 2101

Postitus Postitas twist »

Algselt postitas: hellraiser89
Algselt postitas: twist
Rool võib Mustangilt pärit olla, kuid tegelikult on see kusagil kooperatiivis Lada jaoks valmistatud. Sisselaske kollektori poleerimine on enda petmine. Veidi raisku läinud jõudu saad mootorist tagasi, kui kolle ja sisselaske kanalid joonde ajad.

Miks originaal iluvõre ei sobinud?
Ei see ei ole Lada jaoks valmistatud kuna see on Mustangi originaal rool. Selle jaoks ongi see poleeritud et neid joonde ajada. Originaal pole sellepärast sobinud et esiots on ümber tehtud...:D
Kui palju peale pidid maksma, et seda Mustangi rooli saada?
Mu kopikal on ka selline peal, ehk saan kõva raha, kui selle mõnele mustangifännile maha müün.
Pilt

Räägid täpsemalt, kuidas kollektori ja kanalid ühte joonde ajasid?
Kasutaja avatar
hellraiser89
Foorumi kasutaja
Postitusi: 92
Liitunud: 22 Aug 2009 14:20
Asukoht: Kuressaare
Autod: Lada 21013

Postitus Postitas hellraiser89 »

Ei ole seda ise ostnud... kanalid ajas otseks mu vend ja ei tea kuidas ta seda tegi...

[Muudetud: 21-9-2010 logman]
Autot ei tee võimsaks mitte välimus vaid see mis on kapoti all! ;-) :-D
Kasutaja avatar
hellraiser89
Foorumi kasutaja
Postitusi: 92
Liitunud: 22 Aug 2009 14:20
Asukoht: Kuressaare
Autod: Lada 21013

Postitus Postitas hellraiser89 »

savi selle rooliga... räägi sul tuleb lihtsalt roolküljest ära we(Mul enam ei tule sest sai haamrit kasutatud et see otsa läheks ei ole tahtnud kenasti minna:D ja nüüd oleks vaja uuesti kätte saada aga ei saa... see on see et loll pea on kätte jalgade nuhtlus:D

[Muudetud: 21-9-2010 logman]
Autot ei tee võimsaks mitte välimus vaid see mis on kapoti all! ;-) :-D
Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1926
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

Postitus Postitas viaccess »

Jupid Venemaalt!
t
twist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 549
Liitunud: 20 Dets 2008 15:44
Asukoht: Raplamaa
Autod: 2101

Postitus Postitas twist »

Tugevama tõmmitsaga ehk saad veel kätte. Kui muud üle ei jää, võid koos roolivõlliga maha võtta.

[Muudetud: 21-9-2010 twist]
Kasutaja avatar
hellraiser89
Foorumi kasutaja
Postitusi: 92
Liitunud: 22 Aug 2009 14:20
Asukoht: Kuressaare
Autod: Lada 21013

Postitus Postitas hellraiser89 »

Et siis eile sai mootoril pklokikaan maha võetud ja väike test tehtud kallasin iga kolvi peale natuke diislit et vaatada kas kaob ära... Täna hommikul kui vaatama läksin oli 3 esimest kolvi diislist tühjad... Mõned pildid ka siis...Plokikaane tihend tundub kuidagi imelik olema kas vee kanalite augud ei peaks olema suuremad mitte sellised pisiksed augud ainult...



Kahjuks ei oska veel mitut pilti ühe vastuse alla panna nagu teised seda teevad See tõttu ei hakka kõigile eraldi teksti juurde panema vaid kirjutan ühe vastuse alla...
Ja ei saa ka otse arvutist pilte lisada algul pean kusagile ülesse laadima ja siis uuesti arvutisse salvestama ja alles siis saan pildid lisada...Pilt
Autot ei tee võimsaks mitte välimus vaid see mis on kapoti all! ;-) :-D
Kasutaja avatar
hellraiser89
Foorumi kasutaja
Postitusi: 92
Liitunud: 22 Aug 2009 14:20
Asukoht: Kuressaare
Autod: Lada 21013

Postitus Postitas hellraiser89 »

Plokikaane tihend siit on näha kui väiksed augud seal sees on aga kui ma ei eks siis peaksid need olema ju śellised nagu on plokikaanel või ei peaks???Pilt
Autot ei tee võimsaks mitte välimus vaid see mis on kapoti all! ;-) :-D
Kasutaja avatar
hellraiser89
Foorumi kasutaja
Postitusi: 92
Liitunud: 22 Aug 2009 14:20
Asukoht: Kuressaare
Autod: Lada 21013

Postitus Postitas hellraiser89 »

Kas asi on siis kolvirõngastes või milles,et diisel oli kadunud hommikuks 3 esimesel pütil...:sein(Salongi poolsel pütil oli sama palju diislit peal kui eile valatud sai)
Autot ei tee võimsaks mitte välimus vaid see mis on kapoti all! ;-) :-D
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

kaanetihendil peavad olema sellised augud, siis on tagatud normaalne jahutusvedeliku tsirkulatsioon ka 4ndale silindrile

üldiselt kontrollitakse kolvirõngaid ikkagi mootoriõliga, diisel seal ei püsi tulenevalt kolvirõnga lukuvahedest.

diisli või petrooliga võid kontrollida plokikaanes klappide pidamist, valad põlemiskambrid ühtlaselt täis ja peab pidama korralikult.

klapisääre tihendid võiks ära vahetada, kui nii laiali võetud asi juba on :)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
hellraiser89
Foorumi kasutaja
Postitusi: 92
Liitunud: 22 Aug 2009 14:20
Asukoht: Kuressaare
Autod: Lada 21013

Postitus Postitas hellraiser89 »

Algselt postitas: olaaf
kaanetihendil peavad olema sellised augud, siis on tagatud normaalne jahutusvedeliku tsirkulatsioon ka 4ndale silindrile

üldiselt kontrollitakse kolvirõngaid ikkagi mootoriõliga, diisel seal ei püsi tulenevalt kolvirõnga lukuvahedest.

diisli või petrooliga võid kontrollida plokikaanes klappide pidamist, valad põlemiskambrid ühtlaselt täis ja peab pidama korralikult.

klapisääre tihendid võiks ära vahetada, kui nii laiali võetud asi juba on :)
Okei aga kuidas siis salongi poolsele kolvile jäi diisel pidama:puzzled... Aga nüüd tuli siis uus plaan et kuna mul on 2 mootorit siis võttan selle mootori maha ja panen teise peale ja sellele mootorile teen kap-remonti ära... Sellele mootorile teen remondi sest see on suht vähem piitsa saanud kui teine. Ja nüüd üks loll küsimus ka kas 76,4 kolvi peal on kolvi mõõt...:puzzled

[Muudetud: 23-9-2010 hellraiser89]
Autot ei tee võimsaks mitte välimus vaid see mis on kapoti all! ;-) :-D
k
kõrv
Foorumi kasutaja
Postitusi: 114
Liitunud: 15 Aug 2010 18:45
Asukoht: Võru/Tartu
Autod: e34, e39, 21051

Postitus Postitas kõrv »

jah on kyll, see on teine remontmõõt
Muskel kasvab rooli taga !
Vasta