
21013 Hellraiser89 1979.a Autokross
21013 Hellraiser89 1979.a Autokross
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- hellraiser89
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 92
- Liitunud: 22 Aug 2009 14:20
- Asukoht: Kuressaare
- Autod: Lada 21013
Ei see ei ole Lada jaoks valmistatud kuna see on Mustangi originaal rool. Selle jaoks ongi see poleeritud et neid joonde ajada. Originaal pole sellepärast sobinud et esiots on ümber tehtud...Algselt postitas: twist
Rool võib Mustangilt pärit olla, kuid tegelikult on see kusagil kooperatiivis Lada jaoks valmistatud. Sisselaske kollektori poleerimine on enda petmine. Veidi raisku läinud jõudu saad mootorist tagasi, kui kolle ja sisselaske kanalid joonde ajad.
Miks originaal iluvõre ei sobinud?
[Muudetud: 21-9-2010 twist]

Autot ei tee võimsaks mitte välimus vaid see mis on kapoti all!



- hellraiser89
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 92
- Liitunud: 22 Aug 2009 14:20
- Asukoht: Kuressaare
- Autod: Lada 21013
- hellraiser89
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 92
- Liitunud: 22 Aug 2009 14:20
- Asukoht: Kuressaare
- Autod: Lada 21013
- hellraiser89
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 92
- Liitunud: 22 Aug 2009 14:20
- Asukoht: Kuressaare
- Autod: Lada 21013
Kui palju peale pidid maksma, et seda Mustangi rooli saada?Algselt postitas: hellraiser89Ei see ei ole Lada jaoks valmistatud kuna see on Mustangi originaal rool. Selle jaoks ongi see poleeritud et neid joonde ajada. Originaal pole sellepärast sobinud et esiots on ümber tehtud...Algselt postitas: twist
Rool võib Mustangilt pärit olla, kuid tegelikult on see kusagil kooperatiivis Lada jaoks valmistatud. Sisselaske kollektori poleerimine on enda petmine. Veidi raisku läinud jõudu saad mootorist tagasi, kui kolle ja sisselaske kanalid joonde ajad.
Miks originaal iluvõre ei sobinud?
![]()
Mu kopikal on ka selline peal, ehk saan kõva raha, kui selle mõnele mustangifännile maha müün.

Räägid täpsemalt, kuidas kollektori ja kanalid ühte joonde ajasid?
- hellraiser89
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 92
- Liitunud: 22 Aug 2009 14:20
- Asukoht: Kuressaare
- Autod: Lada 21013
- hellraiser89
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 92
- Liitunud: 22 Aug 2009 14:20
- Asukoht: Kuressaare
- Autod: Lada 21013
savi selle rooliga... räägi sul tuleb lihtsalt roolküljest ära we(Mul enam ei tule sest sai haamrit kasutatud et see otsa läheks ei ole tahtnud kenasti minna:D ja nüüd oleks vaja uuesti kätte saada aga ei saa... see on see et loll pea on kätte jalgade nuhtlus:D
[Muudetud: 21-9-2010 logman]
[Muudetud: 21-9-2010 logman]
Autot ei tee võimsaks mitte välimus vaid see mis on kapoti all!



- hellraiser89
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 92
- Liitunud: 22 Aug 2009 14:20
- Asukoht: Kuressaare
- Autod: Lada 21013
Et siis eile sai mootoril pklokikaan maha võetud ja väike test tehtud kallasin iga kolvi peale natuke diislit et vaatada kas kaob ära... Täna hommikul kui vaatama läksin oli 3 esimest kolvi diislist tühjad... Mõned pildid ka siis...Plokikaane tihend tundub kuidagi imelik olema kas vee kanalite augud ei peaks olema suuremad mitte sellised pisiksed augud ainult...
Kahjuks ei oska veel mitut pilti ühe vastuse alla panna nagu teised seda teevad See tõttu ei hakka kõigile eraldi teksti juurde panema vaid kirjutan ühe vastuse alla...
Ja ei saa ka otse arvutist pilte lisada algul pean kusagile ülesse laadima ja siis uuesti arvutisse salvestama ja alles siis saan pildid lisada...
Kahjuks ei oska veel mitut pilti ühe vastuse alla panna nagu teised seda teevad See tõttu ei hakka kõigile eraldi teksti juurde panema vaid kirjutan ühe vastuse alla...
Ja ei saa ka otse arvutist pilte lisada algul pean kusagile ülesse laadima ja siis uuesti arvutisse salvestama ja alles siis saan pildid lisada...

Autot ei tee võimsaks mitte välimus vaid see mis on kapoti all!



- hellraiser89
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 92
- Liitunud: 22 Aug 2009 14:20
- Asukoht: Kuressaare
- Autod: Lada 21013
- hellraiser89
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 92
- Liitunud: 22 Aug 2009 14:20
- Asukoht: Kuressaare
- Autod: Lada 21013
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
kaanetihendil peavad olema sellised augud, siis on tagatud normaalne jahutusvedeliku tsirkulatsioon ka 4ndale silindrile
üldiselt kontrollitakse kolvirõngaid ikkagi mootoriõliga, diisel seal ei püsi tulenevalt kolvirõnga lukuvahedest.
diisli või petrooliga võid kontrollida plokikaanes klappide pidamist, valad põlemiskambrid ühtlaselt täis ja peab pidama korralikult.
klapisääre tihendid võiks ära vahetada, kui nii laiali võetud asi juba on
üldiselt kontrollitakse kolvirõngaid ikkagi mootoriõliga, diisel seal ei püsi tulenevalt kolvirõnga lukuvahedest.
diisli või petrooliga võid kontrollida plokikaanes klappide pidamist, valad põlemiskambrid ühtlaselt täis ja peab pidama korralikult.
klapisääre tihendid võiks ära vahetada, kui nii laiali võetud asi juba on

Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- hellraiser89
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 92
- Liitunud: 22 Aug 2009 14:20
- Asukoht: Kuressaare
- Autod: Lada 21013
Okei aga kuidas siis salongi poolsele kolvile jäi diisel pidama:puzzled... Aga nüüd tuli siis uus plaan et kuna mul on 2 mootorit siis võttan selle mootori maha ja panen teise peale ja sellele mootorile teen kap-remonti ära... Sellele mootorile teen remondi sest see on suht vähem piitsa saanud kui teine. Ja nüüd üks loll küsimus ka kas 76,4 kolvi peal on kolvi mõõt...Algselt postitas: olaaf
kaanetihendil peavad olema sellised augud, siis on tagatud normaalne jahutusvedeliku tsirkulatsioon ka 4ndale silindrile
üldiselt kontrollitakse kolvirõngaid ikkagi mootoriõliga, diisel seal ei püsi tulenevalt kolvirõnga lukuvahedest.
diisli või petrooliga võid kontrollida plokikaanes klappide pidamist, valad põlemiskambrid ühtlaselt täis ja peab pidama korralikult.
klapisääre tihendid võiks ära vahetada, kui nii laiali võetud asi juba on![]()

[Muudetud: 23-9-2010 hellraiser89]
Autot ei tee võimsaks mitte välimus vaid see mis on kapoti all!


