21011 pavlik 1978

21011 pavlik 1978

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1525
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107R, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

 
SexSix kirjutas:Kindlustus on tänapäeval kasumit teeniv ettevõtmine. Võitlema peab, et enda õigused maksma panna. Võid natuke neid ehmatada LKF- i komisjoniga.
Nii ta on!

Aga seda ei taipa keegi, et ka VAZi keretööd on kena kopikas, keevitamine, materjalid, tööaeg, maksavad samapalju kui Lexuselgi. Vahe on ainult see et ühe pleki saad 100eeguga teisel 10 000eeguga.
Festina lente!
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Kunagi oli mul selle komisjoniga tegemist (LKF), sest teine osapool suvatses sealsamas avariipaigal laiematele teedele lahkuda. Pauk oli lihtsalt niipalju kõva. Kindlustus tal puudus. Olen sellest siin rääkinud.
Selles "komisjonis" oli tol korral veel hullem šaakalikari, kui kindlustusfirmad kokku. Tänapäeva seisu ma muidugi ei tea, aga fondist raha kätte saamine oli jahh just nii nagu kõlas kunagi Pika allkiri, et lihtsam oleks olnud metsikule kassile kahvliga võid perssse toppida.
Nii oli!
a
Arvos
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1110
Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
Asukoht: Tallinn, Saue
Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131

Postitus Postitas Arvos »

Kas vastasel oli ERGO kindlustus?
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
p
pavlik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 163
Liitunud: 17 Nov 2005 15:29
Asukoht: Tartu
Autod: VAZ 21011 '78 / VIS 2346 '03 / ZAZ 965 '61

Postitus Postitas pavlik »

 
VäikeMägilane kirjutas:Aga seda ei taipa keegi, et ka VAZi keretööd on kena kopikas, keevitamine, materjalid, tööaeg, maksavad samapalju kui Lexuselgi.
Tont seda teab, kas kindlustuse tüübid seda taipavad või mitte, aga probleem ikka ju selles, et tõmbavad Auto24 lahti, vaatavad seal esimest ettejuhtuvat roostekäkki ja üritavad tõsise näoga väita, et minu masina väärtus on sama. Ja siis tuleb muidugi remondikalkull masina hinnast suurem.
Põhimõtteliselt mul aega nendega kakelda maa ja ilm - teine sõitev masin ju olemas ja ega selle pilli vigastused kah sõitmist sega (kui just sinised mehikesed mõlkide kallal norima ei hakka).
Kindlustusselts muide ei ole Ergo, IF on. Aga see on väike lohutus, et statistika järgi Ergos veel suuremad tõprad on :P
p
pavlik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 163
Liitunud: 17 Nov 2005 15:29
Asukoht: Tartu
Autod: VAZ 21011 '78 / VIS 2346 '03 / ZAZ 965 '61

Postitus Postitas pavlik »

Nonii, rõõmsaid uudiseid. Kas ei olegi kõik kindlustusfirmad/agendid sead ja shaakalid või mul lihtsalt joppas roppu moodi. Peale väikest kirjavahetust, mille käigus sai selgitatud minu auto ja suvalise Auto24 leida oleva roostekäki erinevusi, saabus selline teatis:
Hüvitada liikluskahjust põhjustatud varakahju (vara rikkumise kahju) esitatud nõude alusel vastavalt LKS §-le 35 kindlustusandja poolt aktsepteeritud summas. Sõiduki taastamiseks on ettevõttele/isikule TIMECOLORS OÜ väljastatud garantiikiri.
Ei pidanudki ähvaradama hakkama, nüüd tuleb ainult oodata, kui pikk töökoja järjekord on.
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1525
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107R, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

Timecolors'is töötab ka mu hea tuttav - üldiselt jah üks paremaid töökodasid, vedas;)
Festina lente!
p
pavlik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 163
Liitunud: 17 Nov 2005 15:29
Asukoht: Tartu
Autod: VAZ 21011 '78 / VIS 2346 '03 / ZAZ 965 '61

Jonnib r**sk

Postitus Postitas pavlik »

Vahepeal masin töökojast jälle kätte saadud, üldjoontes asi ilus (eks tõsine autopede ikka ju leiab asju, mida ise oleks omaarust paremini teinud, aga see selleks).

Aga nüüd jonnib r**sk. Probleem sai alguse reedel, kui linnas kulgedes kadus korraga jõud. 100 m pärast tuli tagasi, et siis 200 m pärast lõplikult lahkuda. Suri välja ühesõnaga, sõidu pealt. Natuke käiasin, võttis eluvaimu sisse, aga jällegi umbes 200 meetriks. Siis enam koostööle ei allunud. Käima läheb, sellega probleeme ei ole, aga käib 3-5 sek ja siis sureb välja.
Senine rikkeotsing: kuna suve poole oli probleeme süütega, siis sai vahetatud jagaja kondekas ja süütepool - lihtsalt profülaktika mõttes, sest nagunii oli plaanis vahetada. Küünlad, jagaja rootor ja kaas said suvel vahetatud. Süütesüsteemist on seega "vanad" (ehk 21 000 sõitnud) veel kontaktid (need said 1000 km tagasi puhastatud ja reguleeritud) ja kõrgepingejuhtmed. Kogu süütesüsteem sai muidugi elektrivärkide puhastus-kaitse-jms aerosooliga üle käidud - halba ikka ei tee.
Aga noh, kogu pull nägi nagunii rohkem bensuprobleemi moodi välja. Bensupump töötab rahuldavalt - käsitsi pumbates käib juga ca 10 cm kõrgusele. Sellegipoolest võtsin ta lahti ja puhastasin ära. Igaks juhuks, peale kokkupanekut pumpas sama eduliselt. Järgmine etapp - bensufiltrist bensiin läbi käib (ilma märgatava pumba tootlikuse languseta, mul on ta pumba ja karpa vahele pandud), see jäi praegu vahetamata. Siis karpa nõelklapp. Pidas. Sellegipoolest vahetasin koos pesaga välja ja reguleerisin ujukitaseme uuesti ära (selle mõõtsin enne nõela vahetust kah üle - normis). Uus nõel kah peab. Ja tuleb lahti ka, kui ujuk alla vajub. Karpa enda sees oleva bensufiltri puhastasin kah ära.
Saabus aeg käivitada. Õhuklapp kinni, starterit ja käib. Pidu! Õhuklapp kinni, pöörded 2000-2200, 30 sek ja seisab. Nagu oleks süüde välja keeratud. Mida ********** ?!? Edasi juba tuttav värk: läheb käima, pööre ronib üles (õhuklapp ju kinni), paar sek ja jälle kutu. Peale väljasuremist proovisin käsitsi pumbata (et äkki nõelklapp kinni või vastupidi, uputab) - ei lase, järelikult karpa täis. Uus katsetus (et vahepealse pumpamise mõju elimineerida), karpa kaas maha ja tõesti - bensiin on täiesti olemas. Ei tundu uputavat kah.
Mis k***di pärast ta siis käima ei jää?
Järgmiseks vahetan ära jagaja rootori (tont neid raadiohäirete takisteid teab), katkesti kontaktid ja kaane keskelektroodi (see ei näe kuigi hea välja) - pole ju kallid jupid ja halba nende vahetamine kindalsti ei tee.
Niikaua ootan ideid. Nagu ikka, eelisjärjekorras nendelt, kes oma seniste tegudega on tõestanud, et nad autodest nii mõndagi teavad.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

mis markeeringuga karpa?
Kui solex siis võta välja õhudüüside all asuvad kütusedüüsid ja kontrolli manget klapp + düüs üle.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
p
Priidic
Ladaklubi Liige
Postitusi: 615
Liitunud: 14 Mär 2002 00:25
Asukoht: Tallinn
Autod: Samara 2108 Baltic

Postitus Postitas Priidic »

Mul põhjustas sellist olukorda pekkis süüteluku põhi. Sõidad, järsku vaikus majas, süüde välja-süüde sisse ja edasi. Peale põhja vahetust kõik ok.
9x mõtle, 1x postita!!! :cool:
p
pavlik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 163
Liitunud: 17 Nov 2005 15:29
Asukoht: Tartu
Autod: VAZ 21011 '78 / VIS 2346 '03 / ZAZ 965 '61

Postitus Postitas pavlik »

Tuli meelde olulist lisainfot kirjutada: et ujukiruumi puhastasin ära ja düüsid puhusin läbi. Ja kaane tihendi panin uue - nägi väsinud välja.
Aga Olaaf juba küsimuse vormis vastamisega ette jõudnud. Karpa mark läks tõesti hoopis meelest kirjutada: DAAZ 2101-edasi hetkel peast ei mäleta, üks esimesi versioone igatahes, ujukikambri õhutusklapiga.

Peab muidugi mainima, et väljasuremiseks pole see mootor kunagi palju põhjust vajanud - eks kõrge surveaste ja kerge hooratas annavad oma panuse.

Aga süüteluku põhja hästi ei usu - kas siis ei peaks kogu elekter kaduma? Aga mul seiskub ainult mootor, mille järel süttivad laadimise ja õlirõhu lamp, nii nagu peab. Teine asi, et kuidagi liiga süstemaatiline on see värk - esimese katsetuse järel käib pool minutit, ja edasi ainult turtsatab korraks. Teine asi, mis jamada võib, on mootori mass, aga ka siis peaks asi juhuslikum olema.
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

Liiga täpsete vahedega sureb välja. Eeldaks ka toitesüsteemi viga, võib äkki paagis mingit soga sees loksuda, mille võttur iga kord endale ette imeb ja siis ei mahu enam bensiini piisavalt peale? Vahest on mõtet vollajupp ennem pumpa otse kankusse või kusagile bensiini täis topsi panna ja vaadata kaua siis käib?
p
pavlik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 163
Liitunud: 17 Nov 2005 15:29
Asukoht: Tartu
Autod: VAZ 21011 '78 / VIS 2346 '03 / ZAZ 965 '61

Postitus Postitas pavlik »

Peale bensupumba vahetamist ja kogu torustiku (kaasa arvatud paagi tuulutuse) suruõhuga läbi puhumist otsustas auto, et hakkab tööle.
Kogu see värk on muidugi piisavalt veider, et äkki on tal täna lihtsalt hea tuju ja homme ikka endist viisi. Eks paistab.

Ahjaa, bensupumba vahetasin sellepeale, et mingi hetk soostus ta küll käima ja läks pöördesse kah, aga see-eest kadus tühikäik. Kusjuures koos tühikäiguga kadus ka filtrist bensiin - gaasi vajutades kõik normaliseerus (st lõi ka filtris taseme uuesti üles). Sellest tekkis pisuke kahtlus pumba klappide pidamise suhtes.
p
pavlik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 163
Liitunud: 17 Nov 2005 15:29
Asukoht: Tartu
Autod: VAZ 21011 '78 / VIS 2346 '03 / ZAZ 965 '61

Postitus Postitas pavlik »

Oh ei meeldi mulle, kui mul õigus on, ehk täna jälle alguses tagasi.
Pisukeste variatsioonidega siiski - sedapuhku startis kolme püti peal, kergelt gaasi andes oli siiski nõus enam-vähem normaalselt töötama. Tundub uputamise moodi ja tõesti, bensufilter triiki täis (tavaliselt on tase kuskil 1/4-1/3 peal). Karpal siiski otseseid uputamise tunnuseid ei paistnud.
Ma ei saa aru, see peab mingi lihtne ja labane viga olema. Midagi sellist, mis lihtsalt kahe silma vahele jääb. Nõelklapi või ujuki ajutine kinnikiilumine, mis ilmneb ainult tööasendis, mitte siis kui karpa kaas on maha võetud näiteks.

Peab vist hakkama kasutama vanu pirukamosseaegseid nõkse - kui autole läheneda haamri ja suure kruvikeerajaga, hakkab võluväel kõik tööle. Vähemalt mosse sai küll omal ajal vihjest aru.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

ujukinõela kolmel juhtäärel sooned sees on siis võib kinni kiiluda küll selle..
ujutamist on selgelt näha karpast - seinad muutuvad niiskeks..

Kui masin stardib kolmel pütil ja kompresioon olemas kõikides silindrites on viga ikkagi süütes.
Õhulekkeid pole kuskil ja karburaatori tasapinnad sirged?
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
p
pavlik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 163
Liitunud: 17 Nov 2005 15:29
Asukoht: Tartu
Autod: VAZ 21011 '78 / VIS 2346 '03 / ZAZ 965 '61

Postitus Postitas pavlik »

Ujukinõel sai siis kui jamad algasid vahetatud koos pesaga. Aga kui nõela/pesa kvaliteet s*tt, siis võib ikkagi kinni kiiluma hakata. Uputamist paraku pole olnud aega tõestada - pealt on karpa ilus ja puhas, sisse pole peale seda viimast jama olnud aega vaadata. Õhtul peale tööd ei viitsi väga taskulambiga kapoti all mütata - eks ole seda nooremast peast liigagi palju tehtud.
Süütega ma ütleks on nii ja naa: kui säde ei ole päris 5+, siis minu mulje põhjal juhtub üsna kergesti, et lööb üheainsa püti täis ja ise puhtaks ei põleta. Muidugi säde võiks mul juppe ja reguleeringut arvestades korralik olla, aga iial ei või teada.
Karpa tasapinnad ja õhulekked, njah. Kui karpa peale panin, olid sirged. Üks asi, mis mul kah peast on läbi käinud, aga mida pole kontrollida jõudnud, on see seguklapi telje ümber olev karterituulutuse pöördklapp. See pidada teinekord ka kummalisi asju tegema.
p
pavlik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 163
Liitunud: 17 Nov 2005 15:29
Asukoht: Tartu
Autod: VAZ 21011 '78 / VIS 2346 '03 / ZAZ 965 '61

It's alive!!!

Postitus Postitas pavlik »

Veidi rohkem kui aastase marinerimise järel otsustasin, et aitab naljast ja tuleb enda punasele antikristusele jälle eluvaim sisse puhuda. Ei tea, kas oli tal üksi konutades häbi hakanud või oli tõepoolest abi jagaja kõige sulgede ja karvadega välja vahetamisest, aga käima ta läks. Mitte päris poolest pöördest, aga ilma meelitamiseta. Ah kuidas paitab kõrvu Lada mootori tuttav plärin.
p
pavlik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 163
Liitunud: 17 Nov 2005 15:29
Asukoht: Tartu
Autod: VAZ 21011 '78 / VIS 2346 '03 / ZAZ 965 '61

Postitus Postitas pavlik »

Pisukese järelemõtlemise järel raalisin lahti ka probleemi olemuse ja põhjuse. Põhjuseks oli mõistagi minu lollus, aga olemuseks see, et ma olin mingitel segastel asjaoludel peale pannud 01 jagaja, mitte lühendatud võlliga 03 jagaja. No ja lühikesel jagajal vajus võll alla, rootori ja kaane kontaktide vahe läks suureks ja säde muutus nõrgaks. Kuna surve kasvades peab ju kasvama ka läbilöögiks vajalik pinge, siis silindris sees ei pruukinudki sädet olla.
p
pavlik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 163
Liitunud: 17 Nov 2005 15:29
Asukoht: Tartu
Autod: VAZ 21011 '78 / VIS 2346 '03 / ZAZ 965 '61

Postitus Postitas pavlik »

No kohe üldse ikka ei vea. 2 ja pool kuud sai sõidurõõmu nauditud, aga nüüd otsustas aparaat jälle iseloomu näidata. Suri välja, edasi vaikus. Starterit muidugi ketrab, aga see on ka kõik. Ilmselgelt elekter. Eks nädalavahetusel selgitan välja, kas lusika nurkaviskajaks oli süütepool, jagaja kondekas või rootor. Esimese asjana peab muidugi kontaktid üle vatama, aga nood oleks ette hoiatanud.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Mis loom see lühendatud võlliga 03 jagaja on??
võllil on selline randi moodi asi nuudist veidi ülespoole kiigates - see hakkab hammaka peal juba kandma, kui blokist maha võetud..
Parem on jagaja ja ploki vahele seib viilida.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
p
pavlik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 163
Liitunud: 17 Nov 2005 15:29
Asukoht: Tartu
Autod: VAZ 21011 '78 / VIS 2346 '03 / ZAZ 965 '61

Postitus Postitas pavlik »

Seda ranti saab ju ometi treimise teel nihutada.

Aga vahepealsest ikaldusest on jälle üle saadud: süütepool oli hädade allikaks. Maha võttes selgus, et oli teine lausa punni läinud ja loksutades oli kuulda, kuidas mähised korpuses ringi uitavad. Sõitis see pool ca 2000 km ainult - sula s*tt, tuleb tõdeda.
Vasta