21011 pavlik 1978
21011 pavlik 1978
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
ppavlik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 163
- Liitunud: 17 Nov 2005 15:29
- Asukoht: Tartu
- Autod: VAZ 21011 '78 / VIS 2346 '03 / ZAZ 965 '61
21011 pavlik 1978
Niih, peaks enda autost kah lõppeks ometi veidi jutustama, niikaua kui ta veel uus ja ilus on.
Kere on siis 1978 a 21011. Ostes oli tagarattakoobastel nii esi kui taganurkades roosteuss sees, need tuli välja lõigata ja ära parandada. Paremat esinurka oli ka eelmine omanik veidi rihtida suutnud, muus osas oli kere 5+. Keregendatud sai teist tublisti: prügikasti rändasid kõik originaalpolstrid (nii põrandalt kui ka armatuuri ja tagaistme alt, tagauste klaasitõstukid ja luukide põiktalad (nii kapotile kui ka pagassiluugile jäi alles ainult servas olev raam. Uksepolstrid said aluseks gofroplasti kartongi asemel. Samast materjalist tuli ka tagaistme seljatagune (pakiruumi esisein). Tagauste aknad pole mitte klaasist vaid 5 mm polükarbonaadist (killunematu) originaaltihendite vahel. Aku kolis pagasnikusse varuratta asemele ja varuratast asendab rehviparandusvahu tuub. Iseenesest mõista lahkusid auto küljest ka kõik pigimatid, põhja alla jäi mastiks siiski alles. Lõpptulemusena näitas tehnoülevaatuse kaal koos väga turske mehhaanikuga 986 kg (tühikaal seega 880 kg kandis?).
Mootor ja jõuülekanne: karpaga 1,7, millel surveaste tõstetud 10,3 peale, kepsud-kolvid tasakaalustatud ja hooratas kröömikese kergendatud. Jahutusventilaator sai asendtud elektrilisega ja paisupaak on nüüdsest suletud süsteemi osa, nagu enamikul tänapäevastel masinatel (sobiv uus paak sai leitud lammutusest). Käigukast on 05(07) ja 06 ristsugutis st kiirete esimeste käikudega (2106) aga viiekäiguline. Peaülekanne 4,3 (ei saanud kusagilt inimliku hinnaga 4,44) Torsen diferentsiaaliga.
Kere on siis 1978 a 21011. Ostes oli tagarattakoobastel nii esi kui taganurkades roosteuss sees, need tuli välja lõigata ja ära parandada. Paremat esinurka oli ka eelmine omanik veidi rihtida suutnud, muus osas oli kere 5+. Keregendatud sai teist tublisti: prügikasti rändasid kõik originaalpolstrid (nii põrandalt kui ka armatuuri ja tagaistme alt, tagauste klaasitõstukid ja luukide põiktalad (nii kapotile kui ka pagassiluugile jäi alles ainult servas olev raam. Uksepolstrid said aluseks gofroplasti kartongi asemel. Samast materjalist tuli ka tagaistme seljatagune (pakiruumi esisein). Tagauste aknad pole mitte klaasist vaid 5 mm polükarbonaadist (killunematu) originaaltihendite vahel. Aku kolis pagasnikusse varuratta asemele ja varuratast asendab rehviparandusvahu tuub. Iseenesest mõista lahkusid auto küljest ka kõik pigimatid, põhja alla jäi mastiks siiski alles. Lõpptulemusena näitas tehnoülevaatuse kaal koos väga turske mehhaanikuga 986 kg (tühikaal seega 880 kg kandis?).
Mootor ja jõuülekanne: karpaga 1,7, millel surveaste tõstetud 10,3 peale, kepsud-kolvid tasakaalustatud ja hooratas kröömikese kergendatud. Jahutusventilaator sai asendtud elektrilisega ja paisupaak on nüüdsest suletud süsteemi osa, nagu enamikul tänapäevastel masinatel (sobiv uus paak sai leitud lammutusest). Käigukast on 05(07) ja 06 ristsugutis st kiirete esimeste käikudega (2106) aga viiekäiguline. Peaülekanne 4,3 (ei saanud kusagilt inimliku hinnaga 4,44) Torsen diferentsiaaliga.
-
ppavlik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 163
- Liitunud: 17 Nov 2005 15:29
- Asukoht: Tartu
- Autod: VAZ 21011 '78 / VIS 2346 '03 / ZAZ 965 '61
Hm, mingine kala tekkis piltide lisamisega. Ainus pilt mida maisin soostus üles riputama, oli imetilluke ja olematu kvaliteediga, peab asja uurima.
Aga vedrustusest ja elektriskeemist jäi rääkimata. Vedrud on originaalid, amordid miskid gaasiga Monroed. Stabikaid on ees 2 ja taga üks (tagumine on see Venest toodud tibukollane vidin, milliseid juba mitme foorumlase autodel leida võib).
Rattad on hetkel 185/65 R 14. Rööbe võrreldes 01 veljega 32 mm ja 03 veljega 16 mm suurem.
Elektriskeemi sai lisatud soendusega tagaklaas, päevatulede automaat, ohutuled, lisatuled, lülitusreleed kõigile tuledele ja juba mainitud jahutusventilaator. Plussilülilti ka. Ja ka kabiini kütteventilaator sai veidi suurema jõudlusega agregaadi vastu vahetatud (doonoriks Mazda 323).
Ahjaa, peaaegu oleks ununenud: kabiini ventilatsioon sai pandud käima läbi pagasniku, et seda tolmuvabana hoida. Selleks tuli ainult C piilari seest sinna tehases topitud poroloonitükid välja õngitseda. Ja piltidel näha olev (kui ma ükskord normaalkvaliteediga piltide lisamise saladuse lahendan) antitiib on äärmiselt robustne omalooming. Aga see-eest reguleeritav.
Aga vedrustusest ja elektriskeemist jäi rääkimata. Vedrud on originaalid, amordid miskid gaasiga Monroed. Stabikaid on ees 2 ja taga üks (tagumine on see Venest toodud tibukollane vidin, milliseid juba mitme foorumlase autodel leida võib).
Rattad on hetkel 185/65 R 14. Rööbe võrreldes 01 veljega 32 mm ja 03 veljega 16 mm suurem.
Elektriskeemi sai lisatud soendusega tagaklaas, päevatulede automaat, ohutuled, lisatuled, lülitusreleed kõigile tuledele ja juba mainitud jahutusventilaator. Plussilülilti ka. Ja ka kabiini kütteventilaator sai veidi suurema jõudlusega agregaadi vastu vahetatud (doonoriks Mazda 323).
Ahjaa, peaaegu oleks ununenud: kabiini ventilatsioon sai pandud käima läbi pagasniku, et seda tolmuvabana hoida. Selleks tuli ainult C piilari seest sinna tehases topitud poroloonitükid välja õngitseda. Ja piltidel näha olev (kui ma ükskord normaalkvaliteediga piltide lisamise saladuse lahendan) antitiib on äärmiselt robustne omalooming. Aga see-eest reguleeritav.
- viaccess
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1926
- Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
- Asukoht: Valga
- Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
- Kontakt:
Piltide lisamisega kala sellepärast et uploadida otse foorumisse ei saa raskemad kui 100kb pilte. Otse linkida teisest serveris võib aga mitte suuremad kui 800x600 pix. Hea koht uploadimiseks http://imageshack.us/ edu!!!
Aga auto on vinge
Aga auto on vinge

Jupid Venemaalt!
-
ppavlik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 163
- Liitunud: 17 Nov 2005 15:29
- Asukoht: Tartu
- Autod: VAZ 21011 '78 / VIS 2346 '03 / ZAZ 965 '61
Tungraua ava on täpselt õige koha peal. Sai teine katsetamise ja kaalumise tulemusena paika pandud. Lada juba tehasest hämmastavalt hea kaalujaotusega tegelikult. Üks asi, mis tungrauapesa juures ära petab on see, et uksepost on enam-vähem teljevahe keskel, aga arvestada tuleb ju ka selle hirmpikalt üle rataste tilpneva saba kaalu (ja jõuõlga).
Antitiib pole päris enda maitse kah, aga kaane kumerus muudab tiiva kinnitamise pagana keeruliseks. "Riiul" sai VFTS-i stiilis tiiva asemel valitud seepärast, et kuna tegu on ikkagi tänavamasinaga, siis eesmärk pole mitte niivõrd ratastele survejõu tekitamine kuivõrd aerodünaamika üldine parandamine (seetarvis sai ka vihmaveerenne veidi modifitseeritud). Seda, kas sellest tiivast midagi kasu on, ma muidugi ei tea, ehkki loodan et on: sooja ilmaga Tartust pealinna sõites õnnestus läbi ajada 7 liitriga sajale.
Aga stangedest. Selleks, et sõita ringi ilma stangedeta, aga saada ometi täiesti seaduslikult ülevaatus on vaja ainult natuke kavalust ja viitsimist. Ülevaatus on ju ühel päeval aastas.
[Muudetud: 15-9-2010 pavlik]
Antitiib pole päris enda maitse kah, aga kaane kumerus muudab tiiva kinnitamise pagana keeruliseks. "Riiul" sai VFTS-i stiilis tiiva asemel valitud seepärast, et kuna tegu on ikkagi tänavamasinaga, siis eesmärk pole mitte niivõrd ratastele survejõu tekitamine kuivõrd aerodünaamika üldine parandamine (seetarvis sai ka vihmaveerenne veidi modifitseeritud). Seda, kas sellest tiivast midagi kasu on, ma muidugi ei tea, ehkki loodan et on: sooja ilmaga Tartust pealinna sõites õnnestus läbi ajada 7 liitriga sajale.
Aga stangedest. Selleks, et sõita ringi ilma stangedeta, aga saada ometi täiesti seaduslikult ülevaatus on vaja ainult natuke kavalust ja viitsimist. Ülevaatus on ju ühel päeval aastas.
[Muudetud: 15-9-2010 pavlik]
-
ppavlik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 163
- Liitunud: 17 Nov 2005 15:29
- Asukoht: Tartu
- Autod: VAZ 21011 '78 / VIS 2346 '03 / ZAZ 965 '61
Vahepeal on saanud ainult nii palju, et talveks rändasid alla 165/70 R 14 naelad (130 tk rehvis) plekkvelgedel (rööbe nüüd 6 mm väiksem).
Muresid on ikka ka: näiteks ei taha aknapesupump vett väljastada. Töötab (st undab), aga klaasile ei jõua midagi. Äkki on pumba rootor katki. Suurt hullu sest pole, sest aknapesu sai nagunii topeltsüsteemiga ehitatud - pihustitesse tuleb elektripumbast, "pedaali" sõtkudes jõuab vesi klaasile kojameeste varte külge kinnitatud voolikuid pidi. Tagaklaasi soendusel on 3 niiti läbi põlenud ja küljepeegel ei püsi sugugi õiges asendis.
Muresid on ikka ka: näiteks ei taha aknapesupump vett väljastada. Töötab (st undab), aga klaasile ei jõua midagi. Äkki on pumba rootor katki. Suurt hullu sest pole, sest aknapesu sai nagunii topeltsüsteemiga ehitatud - pihustitesse tuleb elektripumbast, "pedaali" sõtkudes jõuab vesi klaasile kojameeste varte külge kinnitatud voolikuid pidi. Tagaklaasi soendusel on 3 niiti läbi põlenud ja küljepeegel ei püsi sugugi õiges asendis.