21011 pavlik 1978

21011 pavlik 1978

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
p
pavlik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 163
Liitunud: 17 Nov 2005 15:29
Asukoht: Tartu
Autod: VAZ 21011 '78 / VIS 2346 '03 / ZAZ 965 '61

21011 pavlik 1978

Postitus Postitas pavlik »

Niih, peaks enda autost kah lõppeks ometi veidi jutustama, niikaua kui ta veel uus ja ilus on.
Kere on siis 1978 a 21011. Ostes oli tagarattakoobastel nii esi kui taganurkades roosteuss sees, need tuli välja lõigata ja ära parandada. Paremat esinurka oli ka eelmine omanik veidi rihtida suutnud, muus osas oli kere 5+. Keregendatud sai teist tublisti: prügikasti rändasid kõik originaalpolstrid (nii põrandalt kui ka armatuuri ja tagaistme alt, tagauste klaasitõstukid ja luukide põiktalad (nii kapotile kui ka pagassiluugile jäi alles ainult servas olev raam. Uksepolstrid said aluseks gofroplasti kartongi asemel. Samast materjalist tuli ka tagaistme seljatagune (pakiruumi esisein). Tagauste aknad pole mitte klaasist vaid 5 mm polükarbonaadist (killunematu) originaaltihendite vahel. Aku kolis pagasnikusse varuratta asemele ja varuratast asendab rehviparandusvahu tuub. Iseenesest mõista lahkusid auto küljest ka kõik pigimatid, põhja alla jäi mastiks siiski alles. Lõpptulemusena näitas tehnoülevaatuse kaal koos väga turske mehhaanikuga 986 kg (tühikaal seega 880 kg kandis?).
Mootor ja jõuülekanne: karpaga 1,7, millel surveaste tõstetud 10,3 peale, kepsud-kolvid tasakaalustatud ja hooratas kröömikese kergendatud. Jahutusventilaator sai asendtud elektrilisega ja paisupaak on nüüdsest suletud süsteemi osa, nagu enamikul tänapäevastel masinatel (sobiv uus paak sai leitud lammutusest). Käigukast on 05(07) ja 06 ristsugutis st kiirete esimeste käikudega (2106) aga viiekäiguline. Peaülekanne 4,3 (ei saanud kusagilt inimliku hinnaga 4,44) Torsen diferentsiaaliga.
p
pavlik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 163
Liitunud: 17 Nov 2005 15:29
Asukoht: Tartu
Autod: VAZ 21011 '78 / VIS 2346 '03 / ZAZ 965 '61

Postitus Postitas pavlik »

Pildid ka.


[Muudetud: 13-9-2010 pavlik]Pilt
Kasutaja avatar
Maku2
Foorumi kasutaja
Postitusi: 21
Liitunud: 17 Aug 2009 12:00
Asukoht: Tartu /Pärnumaa
Autod: SEAT Toledo `99
Kontakt:

Postitus Postitas Maku2 »

Tubli töö, õnnestus varem seda korra ka veel üsna keretööde staadiumis näha ;)
Metallikratt ;)
p
pavlik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 163
Liitunud: 17 Nov 2005 15:29
Asukoht: Tartu
Autod: VAZ 21011 '78 / VIS 2346 '03 / ZAZ 965 '61

Postitus Postitas pavlik »

Hm, mingine kala tekkis piltide lisamisega. Ainus pilt mida maisin soostus üles riputama, oli imetilluke ja olematu kvaliteediga, peab asja uurima.

Aga vedrustusest ja elektriskeemist jäi rääkimata. Vedrud on originaalid, amordid miskid gaasiga Monroed. Stabikaid on ees 2 ja taga üks (tagumine on see Venest toodud tibukollane vidin, milliseid juba mitme foorumlase autodel leida võib).
Rattad on hetkel 185/65 R 14. Rööbe võrreldes 01 veljega 32 mm ja 03 veljega 16 mm suurem.
Elektriskeemi sai lisatud soendusega tagaklaas, päevatulede automaat, ohutuled, lisatuled, lülitusreleed kõigile tuledele ja juba mainitud jahutusventilaator. Plussilülilti ka. Ja ka kabiini kütteventilaator sai veidi suurema jõudlusega agregaadi vastu vahetatud (doonoriks Mazda 323).

Ahjaa, peaaegu oleks ununenud: kabiini ventilatsioon sai pandud käima läbi pagasniku, et seda tolmuvabana hoida. Selleks tuli ainult C piilari seest sinna tehases topitud poroloonitükid välja õngitseda. Ja piltidel näha olev (kui ma ükskord normaalkvaliteediga piltide lisamise saladuse lahendan) antitiib on äärmiselt robustne omalooming. Aga see-eest reguleeritav.
p
pavlik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 163
Liitunud: 17 Nov 2005 15:29
Asukoht: Tartu
Autod: VAZ 21011 '78 / VIS 2346 '03 / ZAZ 965 '61

Postitus Postitas pavlik »

Eestpoolt ka.Pilt
Kasutaja avatar
erxx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 388
Liitunud: 18 Nov 2007 15:36
Asukoht: Konguta vald
Autod: BMW 316 110kW, Vaz 2101

Postitus Postitas erxx »

Ilma stangedeta ülevaatuselt ka läbi lastakse? :D

Kena pill, kui ma ei eksi, siis seda Tartu peal nähtud ;)
Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1926
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

Postitus Postitas viaccess »

Piltide lisamisega kala sellepärast et uploadida otse foorumisse ei saa raskemad kui 100kb pilte. Otse linkida teisest serveris võib aga mitte suuremad kui 800x600 pix. Hea koht uploadimiseks http://imageshack.us/ edu!!!

Aga auto on vinge ;)
Jupid Venemaalt!
Kasutaja avatar
apsu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 672
Liitunud: 15 Sept 2008 21:12
Asukoht: Võru
Autod: VAZ 2104
Kontakt:

Postitus Postitas apsu »

mis seal vasakpoolse küljekarbi peal on?
Võidusõit on nagu seks, kõik mehed arvavad, et nad on selles hirmus osavad
Kasutaja avatar
pedrox
Foorumi kasutaja
Postitusi: 586
Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo

Postitus Postitas pedrox »

Väga tore auto! Pane rohkem pilte ka ehitusjärgust.

Ja mis tema eesmärk olema saab? Vinge tänavapill?
t
twist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 549
Liitunud: 20 Dets 2008 15:44
Asukoht: Raplamaa
Autod: 2101

Postitus Postitas twist »

Ilus ja hästi tehtud auto. Tiib ei ole eriti minu maitse;)
Algselt postitas: apsu
mis seal vasakpoolse küljekarbi peal on?
Tungraua ava. Saab ühe korraga kogu külje üles tõsta.

[Muudetud: 13-9-2010 twist]
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2368
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Auto paistab hea.
Aga see tungiava veits vale kohapeal ei ole? Peaks ikka ukspostist pigem eespool olema, autol ju nina raskem..
Lower your standards and you'll never be disappointed!
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

Ilus sile auto. Nice.
p
pavlik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 163
Liitunud: 17 Nov 2005 15:29
Asukoht: Tartu
Autod: VAZ 21011 '78 / VIS 2346 '03 / ZAZ 965 '61

Postitus Postitas pavlik »

Tungraua ava on täpselt õige koha peal. Sai teine katsetamise ja kaalumise tulemusena paika pandud. Lada juba tehasest hämmastavalt hea kaalujaotusega tegelikult. Üks asi, mis tungrauapesa juures ära petab on see, et uksepost on enam-vähem teljevahe keskel, aga arvestada tuleb ju ka selle hirmpikalt üle rataste tilpneva saba kaalu (ja jõuõlga).
Antitiib pole päris enda maitse kah, aga kaane kumerus muudab tiiva kinnitamise pagana keeruliseks. "Riiul" sai VFTS-i stiilis tiiva asemel valitud seepärast, et kuna tegu on ikkagi tänavamasinaga, siis eesmärk pole mitte niivõrd ratastele survejõu tekitamine kuivõrd aerodünaamika üldine parandamine (seetarvis sai ka vihmaveerenne veidi modifitseeritud). Seda, kas sellest tiivast midagi kasu on, ma muidugi ei tea, ehkki loodan et on: sooja ilmaga Tartust pealinna sõites õnnestus läbi ajada 7 liitriga sajale.
Aga stangedest. Selleks, et sõita ringi ilma stangedeta, aga saada ometi täiesti seaduslikult ülevaatus on vaja ainult natuke kavalust ja viitsimist. Ülevaatus on ju ühel päeval aastas.

[Muudetud: 15-9-2010 pavlik]
p
pavlik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 163
Liitunud: 17 Nov 2005 15:29
Asukoht: Tartu
Autod: VAZ 21011 '78 / VIS 2346 '03 / ZAZ 965 '61

Postitus Postitas pavlik »

Ei mäletanudki, et ehitusperioodist pilte sai tehtud, aga nüüd ühe kogemata leidsin.Pilt
v
vaz05
Foorumi kasutaja
Postitusi: 157
Liitunud: 18 Mai 2009 18:02
Asukoht: tartu
Autod: mitu bmw-d
Kontakt:

Postitus Postitas vaz05 »

auto on ilus lausa väga ilus! Mis autost vahepeal saand on?
p
pavlik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 163
Liitunud: 17 Nov 2005 15:29
Asukoht: Tartu
Autod: VAZ 21011 '78 / VIS 2346 '03 / ZAZ 965 '61

Postitus Postitas pavlik »

Vahepeal on saanud ainult nii palju, et talveks rändasid alla 165/70 R 14 naelad (130 tk rehvis) plekkvelgedel (rööbe nüüd 6 mm väiksem).
Muresid on ikka ka: näiteks ei taha aknapesupump vett väljastada. Töötab (st undab), aga klaasile ei jõua midagi. Äkki on pumba rootor katki. Suurt hullu sest pole, sest aknapesu sai nagunii topeltsüsteemiga ehitatud - pihustitesse tuleb elektripumbast, "pedaali" sõtkudes jõuab vesi klaasile kojameeste varte külge kinnitatud voolikuid pidi. Tagaklaasi soendusel on 3 niiti läbi põlenud ja küljepeegel ei püsi sugugi õiges asendis.
p
pavlik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 163
Liitunud: 17 Nov 2005 15:29
Asukoht: Tartu
Autod: VAZ 21011 '78 / VIS 2346 '03 / ZAZ 965 '61

Postitus Postitas pavlik »

Peab vahepeal teemat piltidega täiendama.
Kõigepealt vaade juhikohalt.


[Muudetud: 27-3-2011 pavlik]Pilt
p
pavlik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 163
Liitunud: 17 Nov 2005 15:29
Asukoht: Tartu
Autod: VAZ 21011 '78 / VIS 2346 '03 / ZAZ 965 '61

Postitus Postitas pavlik »

Seejärel tehnilisemat värki. Vihmaverennide mahal?kamine A piilarilt (lootuses tuulemüra ja õhutakistust veidigi vähendada):Pilt
p
pavlik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 163
Liitunud: 17 Nov 2005 15:29
Asukoht: Tartu
Autod: VAZ 21011 '78 / VIS 2346 '03 / ZAZ 965 '61

Postitus Postitas pavlik »

Varuratta asemele kolinud akust kah üks pilt. Aku kõrvale jäi parasjagu niipalju ruumi, et ära mahutada igasugune lisavarustus nagu tööriistakarp, tõkiskingad, puksiirköis etc.

[Muudetud: 27-3-2011 pavlik]Pilt
p
pavlik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 163
Liitunud: 17 Nov 2005 15:29
Asukoht: Tartu
Autod: VAZ 21011 '78 / VIS 2346 '03 / ZAZ 965 '61

Postitus Postitas pavlik »

Niimoodi sobitub Opel Kadett E gaasipedaal Lada keresse.Pilt
Vasta