Sobivad nad 1:1-le või peab midagi ümber ka aretama hakkama ?Algselt postitas: Risto14
Kindlasti pane Niva omad, palju tugevamad.
Natuke kallimad nad on, aga peavad kauem vastu ka, nii ütleb oma kogemus
2101, arti003, 1979
2101, arti003, 1979
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
aarti003
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 59
- Liitunud: 03 Nov 2008 20:16
- Asukoht: Tallinn, Keila, Läänemaa
- Autod: Cadillac Fleetwood´85 , AZLK 2140 SL´86, BMW E34´90, BMW E36 Kupee
- Kontakt:
On see suur ja väga häiriv või ainult natukene ? Küsin, sest ei taha ilmaaegu osta asjad ära ja siis järgmine päev poodi uute järele minna, sest teised ei meeldinud.Algselt postitas: VarblaneAlgselt postitas: arti003Sobivad nad 1:1-le või peab midagi ümber ka aretama hakkama ?Algselt postitas: Risto14
Kindlasti pane Niva omad, palju tugevamad.
Natuke kallimad nad on, aga peavad kauem vastu ka, nii ütleb oma kogemus
Läheb 1:1 jah, aga värin tuleb masinasse sisse.
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
No mõnele meeldib see värin. Täpselt nagu Harley kohta öeldakse, et kui vibrat pole, siis pole see ka tsikkel.
Palju sõltub mootorist, kui hästi tasakaalustatud on.
Mõni jookseb nagu siid igal tuuril, teine on ülepeakaela kokku visatud ja sööb nihviku padjad ka muredaks.
Kunagi ammu-ammu, tegin endale ise mootori ja panin originaalpadjad. Kestsid aastaid ja läksid koos masinaga müüki.
Kui aga tollesama auto ostsin, olid küljes niva omad ja vibra oli talumatu. See oli ka üks põhjustest, mis sundis teise moto peale mõtlema. Seal poleks orig. padjad üle kuu aja vist vastu pidanudki.
Palju sõltub mootorist, kui hästi tasakaalustatud on.
Mõni jookseb nagu siid igal tuuril, teine on ülepeakaela kokku visatud ja sööb nihviku padjad ka muredaks.
Kunagi ammu-ammu, tegin endale ise mootori ja panin originaalpadjad. Kestsid aastaid ja läksid koos masinaga müüki.
Kui aga tollesama auto ostsin, olid küljes niva omad ja vibra oli talumatu. See oli ka üks põhjustest, mis sundis teise moto peale mõtlema. Seal poleks orig. padjad üle kuu aja vist vastu pidanudki.
-
aallah
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 283
- Liitunud: 23 Okt 2003 18:48
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 02, 013, 083
Uued mootoripadjad tuleb kindlasti lahti võtta ja vaadata mis vedrud seal sees on.
Sees peab olema klapivedru jämedusest traadist vedru mitte ?pastakavedru? mille jõuab näppude vahel kokku suruda. Õiged vedrud ja vedru sees käivad kummist ?jullad? saab vande mootoripatjade seest.
Mina alguses ei teadnud uute patjade sisse vaadata ja mul vajusid nad paari aastaga ära, lisaks tuli peale uute patjade paigaldust keresse vibra sisse (klassiku padjad, mitte Niva omad!). Peale originaal patjade sisu paigaldamist vibra peaaegu kadus ära.
Sees peab olema klapivedru jämedusest traadist vedru mitte ?pastakavedru? mille jõuab näppude vahel kokku suruda. Õiged vedrud ja vedru sees käivad kummist ?jullad? saab vande mootoripatjade seest.
Mina alguses ei teadnud uute patjade sisse vaadata ja mul vajusid nad paari aastaga ära, lisaks tuli peale uute patjade paigaldust keresse vibra sisse (klassiku padjad, mitte Niva omad!). Peale originaal patjade sisu paigaldamist vibra peaaegu kadus ära.
-
aarti003
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 59
- Liitunud: 03 Nov 2008 20:16
- Asukoht: Tallinn, Keila, Läänemaa
- Autod: Cadillac Fleetwood´85 , AZLK 2140 SL´86, BMW E34´90, BMW E36 Kupee
- Kontakt:
Lahti päris ei võtnud neid, kuid nad olid juba poes pooleldi lahti. Nägin nende sisse ja olid samasugused, kui vanad olid. Minul oli vaid kinnikeeramise rõõm. Hetkeks tekkiski tunne, et oleks justkui veneaegsed mootoripadjad olnud, kuid kes teab, võibolla olidki. Kaks mootoripatja läksid kokku maksma 180.-
-
aarti003
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 59
- Liitunud: 03 Nov 2008 20:16
- Asukoht: Tallinn, Keila, Läänemaa
- Autod: Cadillac Fleetwood´85 , AZLK 2140 SL´86, BMW E34´90, BMW E36 Kupee
- Kontakt:
Väike lugu siis: Käisime Käesalu vanal kardirajal autot proovimas uue süütepooli, jagaja kaane, rootori ja küünaldega. http://www.youtube.com/watch?v=B1xzfgIj0cs
Õhutul oli veel auto selline:

Ja järgmisel pärval selline:

Õhutul oli veel auto selline:

Ja järgmisel pärval selline:

-
kkristjan666
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 247
- Liitunud: 15 Dets 2009 23:23
- Asukoht: Haapsalu
- Autod: Lada 2106
-
aarti003
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 59
- Liitunud: 03 Nov 2008 20:16
- Asukoht: Tallinn, Keila, Läänemaa
- Autod: Cadillac Fleetwood´85 , AZLK 2140 SL´86, BMW E34´90, BMW E36 Kupee
- Kontakt:
Jutus on tõde sees. Kui tegelikult peavad esimesed pidurid ennem võtma kui tagumised, siis sellel autol on vastupidi. Proovisin ka burnouti teha, kuid lihtsalt ei saa.Algselt postitas: kõrv
aga võibolla on veel nii ka et pidureid peal hoides pidurdab ju tagumisi rattaid ka, selle tundubki mootor nii "kohvi":)
-
aarti003
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 59
- Liitunud: 03 Nov 2008 20:16
- Asukoht: Tallinn, Keila, Läänemaa
- Autod: Cadillac Fleetwood´85 , AZLK 2140 SL´86, BMW E34´90, BMW E36 Kupee
- Kontakt:
Tegelikult lasin paaril ( nii umbes 5 sõbralAlgselt postitas: ladasaeabz
Keegi on öösel vedrud varastanud?:D


-
aarti003
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 59
- Liitunud: 03 Nov 2008 20:16
- Asukoht: Tallinn, Keila, Läänemaa
- Autod: Cadillac Fleetwood´85 , AZLK 2140 SL´86, BMW E34´90, BMW E36 Kupee
- Kontakt:
Selle mootori puhul küll, kusjuures see mootor ennem käis palju halvemini edasi.Algselt postitas: kristjan666
Ma usun,et plokkdifri mõtte võib selle mootoriga küll ära jätta![]()
Mul koolivend pakkus 1.6 tehtud mootorit 700.- . Pakkumine on hea, aga eks paistab mis saab, sest sellega ka liikluses jalgu ei jää ja vajadus kihutamiseks või hulluks "kummipõletamiseks" ka puudub.
[Muudetud: 19-9-2010 arti003]