Mootor ei käivitu
Mootor ei käivitu
-
hhaliseja001
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 7
- Liitunud: 06 Sept 2009 21:13
- Asukoht: jõgevamaa , saare vald
- Autod: vaz 2101 & ford sierra 2.0 doch
Mootor ei käivitu
Tere liikmed. Mul on selline tõisine mure et, soetasin edale 2107-me. Kere üliheas korras aga mootoriga mingi kala, et käima ei saa. Olen ostnud talle üüed küünlad, küünlajuhtmed, jagaja kaane,kondeka, karpl kõik tüüsid ja tihendid vahetatud, küttevoolikud jne. Karpasse küte kõik peale tuleb aga käima ei luba minnagi, nagu poleks kunagi käinudki. Süüte panime ka kõik paike aga ei luba. See, kelle käest ma ta ostsin, oli teinud mootorile kap-remondi, aga peale remonti ta teda käima pole pannud. Proovis korra, aga ta väitsi , et lõi tagasi ja arvas, et kett on ühe hambajagu vale.
Ma ei oska enam midagi edasi teha. Äkki keegi targem inimene oskab mind aidata. Ette tänades Sander
Ma ei oska enam midagi edasi teha. Äkki keegi targem inimene oskab mind aidata. Ette tänades Sander
-
mmadis132
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 94
- Liitunud: 12 Jaan 2010 10:51
- Asukoht: laheda vald joosu küla(põlvamaa)
- Autod: lada niva(vaz2121)
[quote]Algselt postitas: haliseja001
Proovis korra, aga ta väitsi , et lõi tagasi ja arvas, et kett on ühe hambajagu vale.
Võibolla lõi siis klappi(d) pähe kolvile,ja nüüd mõni klapp kõver aga sellegi poolest peaks ta mõne käraka sumpast lööma:flaming
no ja kui süüde on ikka kindlalt täpselt paigas ja küttet saab kah parajalt peale ,siis tasuks silkude surved ära mõõta.
Kas kõigis neljas küünlas on ikka säde??
Proovis korra, aga ta väitsi , et lõi tagasi ja arvas, et kett on ühe hambajagu vale.
Võibolla lõi siis klappi(d) pähe kolvile,ja nüüd mõni klapp kõver aga sellegi poolest peaks ta mõne käraka sumpast lööma:flaming
no ja kui süüde on ikka kindlalt täpselt paigas ja küttet saab kah parajalt peale ,siis tasuks silkude surved ära mõõta.
Kas kõigis neljas küünlas on ikka säde??
"Ja jaa kõik on korras!" Vist.
-
hhaliseja001
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 7
- Liitunud: 06 Sept 2009 21:13
- Asukoht: jõgevamaa , saare vald
- Autod: vaz 2101 & ford sierra 2.0 doch
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
nukkvõlli paika panemine on lihtsamast lihtsam,
alt keerad vändal oleva rihmaratta sälgu pikema märgi peale (otsakaanel)
ülevalt klapikambri kaas maha ja vaatad kas kinni on 1 või 4 silindri klapid sinna suunad ka sädeme jagajast. nukaratta märk peab olema võimalikult kohati nukaraamil asuva kõrgendiga (kui on valida kas panna veidi varasemaks või hilisemaks tuleks eelistada varasemat seisu) nukamärkide jälgimisel peab kett olema pingutatud.
seisnud autol puhasta kontaktid ja vaheta kondensaator..
alt keerad vändal oleva rihmaratta sälgu pikema märgi peale (otsakaanel)
ülevalt klapikambri kaas maha ja vaatad kas kinni on 1 või 4 silindri klapid sinna suunad ka sädeme jagajast. nukaratta märk peab olema võimalikult kohati nukaraamil asuva kõrgendiga (kui on valida kas panna veidi varasemaks või hilisemaks tuleks eelistada varasemat seisu) nukamärkide jälgimisel peab kett olema pingutatud.
seisnud autol puhasta kontaktid ja vaheta kondensaator..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
hhaliseja001
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 7
- Liitunud: 06 Sept 2009 21:13
- Asukoht: jõgevamaa , saare vald
- Autod: vaz 2101 & ford sierra 2.0 doch