Mootor ei käivitu

Mootor ei käivitu

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
h
haliseja001
Foorumi kasutaja
Postitusi: 7
Liitunud: 06 Sept 2009 21:13
Asukoht: jõgevamaa , saare vald
Autod: vaz 2101 & ford sierra 2.0 doch

Mootor ei käivitu

Postitus Postitas haliseja001 »

Tere liikmed. Mul on selline tõisine mure et, soetasin edale 2107-me. Kere üliheas korras aga mootoriga mingi kala, et käima ei saa. Olen ostnud talle üüed küünlad, küünlajuhtmed, jagaja kaane,kondeka, karpl kõik tüüsid ja tihendid vahetatud, küttevoolikud jne. Karpasse küte kõik peale tuleb aga käima ei luba minnagi, nagu poleks kunagi käinudki. Süüte panime ka kõik paike aga ei luba. See, kelle käest ma ta ostsin, oli teinud mootorile kap-remondi, aga peale remonti ta teda käima pole pannud. Proovis korra, aga ta väitsi , et lõi tagasi ja arvas, et kett on ühe hambajagu vale.
Ma ei oska enam midagi edasi teha. Äkki keegi targem inimene oskab mind aidata. Ette tänades Sander
m
madis132
Foorumi kasutaja
Postitusi: 94
Liitunud: 12 Jaan 2010 10:51
Asukoht: laheda vald joosu küla(põlvamaa)
Autod: lada niva(vaz2121)

Postitus Postitas madis132 »

[quote]Algselt postitas: haliseja001
Proovis korra, aga ta väitsi , et lõi tagasi ja arvas, et kett on ühe hambajagu vale.

Võibolla lõi siis klappi(d) pähe kolvile,ja nüüd mõni klapp kõver aga sellegi poolest peaks ta mõne käraka sumpast lööma:flaming
no ja kui süüde on ikka kindlalt täpselt paigas ja küttet saab kah parajalt peale ,siis tasuks silkude surved ära mõõta.
Kas kõigis neljas küünlas on ikka säde??
"Ja jaa kõik on korras!" Vist.
Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1926
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

Postitus Postitas viaccess »

Tüüpveaks peale mootori lahtivõtmist on valesti nukvõlli peale panemine! eksid 180 kraadi ja jokk... aga see väga kergesti ravitav: Jagajal tõsta ringi juhtmed 1 ja 4, 2 ja 3 ehk risti ....
Jupid Venemaalt!
h
haliseja001
Foorumi kasutaja
Postitusi: 7
Liitunud: 06 Sept 2009 21:13
Asukoht: jõgevamaa , saare vald
Autod: vaz 2101 & ford sierra 2.0 doch

Postitus Postitas haliseja001 »

Süüde on täpselt paigas aga säde on , aga suht selline nõrk. Mõõdan läbipäevadel surved ära ja siiis ütlen teile kah. Proovin kah risti tõstmist - tänud sellegipoolest!
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

nukkvõlli paika panemine on lihtsamast lihtsam,
alt keerad vändal oleva rihmaratta sälgu pikema märgi peale (otsakaanel)
ülevalt klapikambri kaas maha ja vaatad kas kinni on 1 või 4 silindri klapid sinna suunad ka sädeme jagajast. nukaratta märk peab olema võimalikult kohati nukaraamil asuva kõrgendiga (kui on valida kas panna veidi varasemaks või hilisemaks tuleks eelistada varasemat seisu) nukamärkide jälgimisel peab kett olema pingutatud.
seisnud autol puhasta kontaktid ja vaheta kondensaator..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
h
haliseja001
Foorumi kasutaja
Postitusi: 7
Liitunud: 06 Sept 2009 21:13
Asukoht: jõgevamaa , saare vald
Autod: vaz 2101 & ford sierra 2.0 doch

Postitus Postitas haliseja001 »

suurued tänud . reedel pääsen pillile ligi siiis annan teada kindlasti .et kas toimis või ei.
Vasta