Nukkvõll

Nukkvõll

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
o
Olle
Foorumi kasutaja
Postitusi: 27
Liitunud: 22 Apr 2007 20:16
Asukoht: Tartumaa
Autod: škoda Octavia

Nukkvõll

Postitus Postitas Olle »

Kas 05 rihmaga mootoril on sama nukkvõll, mis ketiga mootoril? Kas on mõtet osta taastatud nukkvõlli, on kellelgi kogemusi.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

nukk on sama, taastatud võll on tõeline loterii, on paremaid on kehvemaid on päris kõlbmatuid.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

See on küll nüüd naljakoht:spin

Ma võin ümaraks kulunud nukkvõllist ka pilte teha:lol
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

alumine pilt on taastatud nukkvõllist - peale taastamist on sellega sõidetud ka,
ülemine nukk on lihtsalt kulunud.

ülemine ilma remondita kasutamisele ei kuulu, alumisega saab kindlasti sõita kuid liugkaelad on ilmselt kulunud ja võib kolisema peal hakata ning õlirõhk langeb
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Selle taastatud võlliga võid kajakaid loopida - ilmselgelt näha, et päris sirge ta pole.
Kuid kui tulevikus tahtmine omada midagi järsemat oma klassiku mootoriga varustet liikuri kapoti all, siis dr.Tuha jutust sain aru, et töötanud võllist saab lihtsamalt kangemate nurkadega asjandust valmistada. Seega - tollest kulunust võib isegi asja saada, kui raamikaelad veel mõõdus on.
Nimelt peale keevitamist ja nukkide valmistamist/väljalihvimist tuleb võll kindlasti ka uuesti sirgeks saada, mis ei ole teps mitte lihtne töö.
Töötanud võll pidi sirgestamisprotsessile paremini alluma, kui uus, värskelt ostetu.
Eks Ilmar võib ju kommida, kas kogemuste kasvades see tookordne väide ka paika on jäänud.

[Muudetud: 7-8-2010 logman]
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

Kui nedest nukkvõllidest üldse rääkida ,siis tuleks vist uus teema koos piltidega teha.Kuna klassiku nukkvõllid ja sarnase ehituseg nukkvõllid on kõige hullemini kõveraks minema.Olenematta töötlusest,ka ainult peenemaks lihvimisel muutuvad võlli pinged.Keevitamisel suudavad raamkaelad erinevas suunas tsentrist 1mm paigast minna.
56506878
Vasta