Nukkvõll
Nukkvõll
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
alumine pilt on taastatud nukkvõllist - peale taastamist on sellega sõidetud ka,
ülemine nukk on lihtsalt kulunud.
ülemine ilma remondita kasutamisele ei kuulu, alumisega saab kindlasti sõita kuid liugkaelad on ilmselt kulunud ja võib kolisema peal hakata ning õlirõhk langeb
ülemine nukk on lihtsalt kulunud.
ülemine ilma remondita kasutamisele ei kuulu, alumisega saab kindlasti sõita kuid liugkaelad on ilmselt kulunud ja võib kolisema peal hakata ning õlirõhk langeb
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Selle taastatud võlliga võid kajakaid loopida - ilmselgelt näha, et päris sirge ta pole.
Kuid kui tulevikus tahtmine omada midagi järsemat oma klassiku mootoriga varustet liikuri kapoti all, siis dr.Tuha jutust sain aru, et töötanud võllist saab lihtsamalt kangemate nurkadega asjandust valmistada. Seega - tollest kulunust võib isegi asja saada, kui raamikaelad veel mõõdus on.
Nimelt peale keevitamist ja nukkide valmistamist/väljalihvimist tuleb võll kindlasti ka uuesti sirgeks saada, mis ei ole teps mitte lihtne töö.
Töötanud võll pidi sirgestamisprotsessile paremini alluma, kui uus, värskelt ostetu.
Eks Ilmar võib ju kommida, kas kogemuste kasvades see tookordne väide ka paika on jäänud.
[Muudetud: 7-8-2010 logman]
Kuid kui tulevikus tahtmine omada midagi järsemat oma klassiku mootoriga varustet liikuri kapoti all, siis dr.Tuha jutust sain aru, et töötanud võllist saab lihtsamalt kangemate nurkadega asjandust valmistada. Seega - tollest kulunust võib isegi asja saada, kui raamikaelad veel mõõdus on.
Nimelt peale keevitamist ja nukkide valmistamist/väljalihvimist tuleb võll kindlasti ka uuesti sirgeks saada, mis ei ole teps mitte lihtne töö.
Töötanud võll pidi sirgestamisprotsessile paremini alluma, kui uus, värskelt ostetu.
Eks Ilmar võib ju kommida, kas kogemuste kasvades see tookordne väide ka paika on jäänud.
[Muudetud: 7-8-2010 logman]
-
ttuhajuhe
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 859
- Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
- Asukoht: türi
- Autod: Auto puudub
Kui nedest nukkvõllidest üldse rääkida ,siis tuleks vist uus teema koos piltidega teha.Kuna klassiku nukkvõllid ja sarnase ehituseg nukkvõllid on kõige hullemini kõveraks minema.Olenematta töötlusest,ka ainult peenemaks lihvimisel muutuvad võlli pinged.Keevitamisel suudavad raamkaelad erinevas suunas tsentrist 1mm paigast minna.
56506878