Automaatsed tuled
Automaatsed tuled
-
cClirck
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 12
- Liitunud: 12 Mai 2010 22:28
- Asukoht: Rakvere
- Autod: Vaz 2110 (Lada 110)
- Kontakt:
Automaatsed tuled
Ütlen kohe ära, auto on VAZ 2110/LADA 110
Probleem on selles, et süüdet andes hakkavad põlema auto esi ja tagatuled automaatselt ning neid pole võimalik välja lülitada, kui ainult süüdet välja võttes. See on muidugi väga kasulik asi ja puha, ei pea meeles olema tulede sisse lülitamine, aga ikka on soov mootor välja lülitada aga raadiot edasi kuulata ning kui ajapikku näiteks ununebki raadio mängima, plõks aku tühi, tuled ju jäid põlema.
Ehk siis sooviksin teda, kas (ja kuidas) on võimalik muutada tuled automaatselt lülituvatest manuaalseks (nupust)? Nupp on olemas armuatuuril, sellel isegi kolm astet (kinni/lähi/kaug), aga kasutada saab seda ainult kaugtulede sisselülitamiseks.
Probleem on selles, et süüdet andes hakkavad põlema auto esi ja tagatuled automaatselt ning neid pole võimalik välja lülitada, kui ainult süüdet välja võttes. See on muidugi väga kasulik asi ja puha, ei pea meeles olema tulede sisse lülitamine, aga ikka on soov mootor välja lülitada aga raadiot edasi kuulata ning kui ajapikku näiteks ununebki raadio mängima, plõks aku tühi, tuled ju jäid põlema.
Ehk siis sooviksin teda, kas (ja kuidas) on võimalik muutada tuled automaatselt lülituvatest manuaalseks (nupust)? Nupp on olemas armuatuuril, sellel isegi kolm astet (kinni/lähi/kaug), aga kasutada saab seda ainult kaugtulede sisselülitamiseks.
-
cClirck
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 12
- Liitunud: 12 Mai 2010 22:28
- Asukoht: Rakvere
- Autod: Vaz 2110 (Lada 110)
- Kontakt:
Kaugtuled lähevad sisse roolisambalt kui nupp on kolmandas asendis, ehk lõpus.
Süüde väljas ja nupp sisse lülitades lähevad põlema pargid (ääretuled?), süüdet andes lähevad päevatuled põlema nii või naa. Minu soov oleks, et kui nupp pole sisse lülitatud ja süüdet anda, jääksid tuled kustu. Põhimõtteliselt puudub mul võimalus välja lülitada tulesid kui süüde on sees.
Süüde väljas ja nupp sisse lülitades lähevad põlema pargid (ääretuled?), süüdet andes lähevad päevatuled põlema nii või naa. Minu soov oleks, et kui nupp pole sisse lülitatud ja süüdet anda, jääksid tuled kustu. Põhimõtteliselt puudub mul võimalus välja lülitada tulesid kui süüde on sees.
Kui soov on tulede lülitumist vaid maki tõttu ringi teha, siis miks mitte hoopis maki enda plussid (reeglina on neid kaks) otse akule ühendada?
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
- Viin
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 862
- Liitunud: 22 Aug 2008 21:35
- Asukoht: Pärnumaa/Tallinn
- Autod: BA3 2105, Riva Junior, BA3 21011
- Kontakt:
Pidev süüte sees hoidmine ei mõju süütepoolile hästi. Soovitan GTA varianti.
Edit: Sa ei saagi ääretulesid kasutada kui mootor töötab, jama värk. Automaat tuledega autodel põlevad ääretulede sisselülitamisel ääretuled igal-juhul. Kas see on isepandud süsteem või tehasest?
[Muudetud: 8-7-2010 ladasaeabz]
Edit: Sa ei saagi ääretulesid kasutada kui mootor töötab, jama värk. Automaat tuledega autodel põlevad ääretulede sisselülitamisel ääretuled igal-juhul. Kas see on isepandud süsteem või tehasest?
[Muudetud: 8-7-2010 ladasaeabz]
-
cClirck
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 12
- Liitunud: 12 Mai 2010 22:28
- Asukoht: Rakvere
- Autod: Vaz 2110 (Lada 110)
- Kontakt:
Käisin näppisin veidi nuppe ja kange ja tuli välja, et kui mootor töötab on ainuke viis ääetulesid põlema panna tõmmates käsipidur peale, siis nad süttivad. Muul ajal ikka päevatuled ainult. See kas see on tehasest või isepandud puudub mul informatsioon. Aga juhul kui ma ühendaks maki plussid akule, kas siis ta tarbiks seistes voolu ning kuidas oleks kaitsmetega?
- Viin
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 862
- Liitunud: 22 Aug 2008 21:35
- Asukoht: Pärnumaa/Tallinn
- Autod: BA3 2105, Riva Junior, BA3 21011
- Kontakt:
Mõned tähele panekud äkki on abi: Ääretuled põlevad tegelikult koguaeg. Makk ei hakka rohkem voolu võtma kuna üks juhe(kollane/punane) on sul tegelikult koguaeg plussis ja teine(kollane/punane) lülitab maki lihtsalt sisse/välja. Siis kui on kokkuühendatud pead makki välja lülitama hakkama või võtad displei eest. Kui on vabu lüliti kohti võid panna lülitus plussi läbi lüliti. Ühel oma autol tegin nii. Juhtmete värvus erineb maki tootjate puhul. Kui on viitsimist nikerdada on auto makil tavaliselt kleeps pistikuklemmide paigutuse ja ülessannetega kui lahti võtad näed (kõigeparem on muidugi kasutusjuhend). Osadel makkidel on ka kaitse küljes;)
Edu!
[Muudetud: 8-7-2010 ladasaeabz]
Edu!
[Muudetud: 8-7-2010 ladasaeabz]
Juba vanadel kommutaatoriga ja jagajaga süütesüsteemidel on selline funktsioon ,et kui väntvõll ei pöörle siis võetakse süütepoolilt pinge maha kindlasti on see nii ka 110-l. Ainuke asi on see , et kui süüde on sees on mootoriaju ja muud plokid sisselülitatud ja tarbivad voolu.Algselt postitas: ladasaeabz
Pidev süüte sees hoidmine ei mõju süütepoolile hästi.
[Muudetud: 8-7-2010 ladasaeabz]
Kas tõesti ei ole siis 110-l süütelukus nn. "raadio" asendit kus süüde ei oleks sees aga raadio veel mängiks ?Algselt postitas: Clirck
Ütlen kohe ära, auto on VAZ 2110/LADA 110
Probleem on selles, et süüdet andes hakkavad põlema auto esi ja tagatuled automaatselt ning neid pole võimalik välja lülitada, kui ainult süüdet välja võttes. See on muidugi väga kasulik asi ja puha, ei pea meeles olema tulede sisse lülitamine, aga ikka on soov mootor välja lülitada aga raadiot edasi kuulata ning kui ajapikku näiteks ununebki raadio mängima, plõks aku tühi, tuled ju jäid põlema.