Elektriline kütusepump.
Elektriline kütusepump.
Üks üsna oluline aspekt sellise(Facet) pumba paigalduse juures on asukoht. Võimalikult paagi lähedale ja paagi alumise tasapinna kõrgusele! Faceti pumpadel ei ole head imemisvõimet, olen sellise pumba paigaldusega mootoriruumi alt läinud. Paagi tühjenedes ja kütuse loksumisega tõmbas õhku vahele ja "kolistas" tükk aega tühja enne kui kütuse õige surve alla sai. Paagi juurde ja madalale paigaldatuna suudab ta paagist kütuse isegi pärast selle lõpppemist üles imeda. Klassikalise tagaveolise puhul pole paigaldusega probleemi, minul esines tõrge maasturiga millel ei tahtnud algul pumpa põhja alla muda sisse jätta.
P.S. Pumba liitmikud võivad olla tollkeermega ja koonilised, edu stutside ostsinguil(juhul kui neid kaasas polnud)!
P.S. Pumba liitmikud võivad olla tollkeermega ja koonilised, edu stutside ostsinguil(juhul kui neid kaasas polnud)!
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 800
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
Tänud info eest.Algselt postitas: Pets
Üks üsna oluline aspekt sellise(Facet) pumba paigalduse juures on asukoht. Võimalikult paagi lähedale ja paagi alumise tasapinna kõrgusele! Faceti pumpadel ei ole head imemisvõimet, olen sellise pumba paigaldusega mootoriruumi alt läinud. Paagi tühjenedes ja kütuse loksumisega tõmbas õhku vahele ja "kolistas" tükk aega tühja enne kui kütuse õige surve alla sai. Paagi juurde ja madalale paigaldatuna suudab ta paagist kütuse isegi pärast selle lõpppemist üles imeda. Klassikalise tagaveolise puhul pole paigaldusega probleemi, minul esines tõrge maasturiga millel ei tahtnud algul pumpa põhja alla muda sisse jätta.
P.S. Pumba liitmikud võivad olla tollkeermega ja koonilised, edu stutside ostsinguil(juhul kui neid kaasas polnud)!
plaan panna pump pagassi põhja nii ,et probleemi ei tohiks olla. Lisaks on plaanis pumbale ette panna veel päris suur kütuse filter mis peaks ka leevendama loksumisest tekkivat hetkelist kütuse nälga.
Küsimus ka kuna oled selle pumbaga kokku putunud. Kas see pump jääb seisma kui trassis surve üleval või uhab kogu aeg?
Pumba liitmikuid kaasas ei olnud aga sealt kust pumba ostsin (RacingExpert) pakuti kohe ka kaasa hinne oli vist 3 EUR-i tükk.
[Muudetud: 31-3-2011 atzkarik]
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 800
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
Pump töötab ilusti probleeme ei ole olnud. Rõhuregulaator vajalik ilma selleta ei saa kuna rõhk ainult pumbaga liiga suur ja ujuk ei suuda seda kinni hoida. Tagasi voolu ei ole vaja.
Algne plaan, et panen puba pagassi ei saanud teoks pump kapotti all ning toimetab ilusti. Elektri skeem natukene lihtsamalt tehtud ja pole seotud õlitulega, süütepooli pluss juhib pumba releed. Kuna nigu nii autol olemas peavoolu lüliti kust kõik välja saab lülitada.
Ainuke asi millega tuleb arvestada, et pump teeb päris kõva häält ning seda on sisegi sportliku mootori ja väljalaskega koguaeg kapotilat kuulda! Ning teeb detoneerimisele väga sarnast häält.
Paari kuupärast saab asja ka weberitega ära testida ning vaatata kas ka neile jagub sellest pumbast.
Algne plaan, et panen puba pagassi ei saanud teoks pump kapotti all ning toimetab ilusti. Elektri skeem natukene lihtsamalt tehtud ja pole seotud õlitulega, süütepooli pluss juhib pumba releed. Kuna nigu nii autol olemas peavoolu lüliti kust kõik välja saab lülitada.
Ainuke asi millega tuleb arvestada, et pump teeb päris kõva häält ning seda on sisegi sportliku mootori ja väljalaskega koguaeg kapotilat kuulda! Ning teeb detoneerimisele väga sarnast häält.
Paari kuupärast saab asja ka weberitega ära testida ning vaatata kas ka neile jagub sellest pumbast.
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
Tänud!
Kui regulaatorit on vaja, siis ehk ei ole mõtet nii kallist pumpa ostagi. Võib-olla leiab pumba vähe parema hinnaga. Uurisin ka Hardi pumpa, mis jääb seisma, kui vasturõhk kasvab. Sellele ei ole vaja hullu süsteemi aretada. Hardi töösurve on 0.2 bar, tootlikus 110l/h ning teisel mudelil on 0.38 bar, tootlikus 130l/h. Hinnatase on sama mis Faceti kuubikul.
Olen kuulnud ka, et nad teevad väga kõva häält ja ka seda, et töötavad siiski paremini, kui on paagi lähedale paigaldatud. Eks peab midagi väljamõtlema
Kui regulaatorit on vaja, siis ehk ei ole mõtet nii kallist pumpa ostagi. Võib-olla leiab pumba vähe parema hinnaga. Uurisin ka Hardi pumpa, mis jääb seisma, kui vasturõhk kasvab. Sellele ei ole vaja hullu süsteemi aretada. Hardi töösurve on 0.2 bar, tootlikus 110l/h ning teisel mudelil on 0.38 bar, tootlikus 130l/h. Hinnatase on sama mis Faceti kuubikul.
Olen kuulnud ka, et nad teevad väga kõva häält ja ka seda, et töötavad siiski paremini, kui on paagi lähedale paigaldatud. Eks peab midagi väljamõtlema

No seal ongi selline vahe, et ühele on vaja süsteemi, kus õlitule süttides või nagu Atzkarikul Süütepoolilt tuleks releele signaal, mis lülitab pumba välja ning teisel lükkub pump välja automaatselt, kui tekib vastusurve. Vähemalt nii olen ma asjast arusaanud
Nagu sa Olaaf näinud, siis ma alles õpin, mis seal kapotiall toimub
Selleks ka lollid küsimused
odavam on küsida ja uurida, kui lollipeaga katsetada 

Nagu sa Olaaf näinud, siis ma alles õpin, mis seal kapotiall toimub



- Hulkur
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 708
- Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
- Asukoht: V-Maarja Vald
- Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
- Kontakt:
Oleneb karpast. Osadel on ujuki kamber lahtine. Minu kärakal on mingi skorpa 2,4 l bensiini (karpa) madalsurve pump. Karpast ka veetud tagasivool. Pump maksis 45 eur. Süütelukk lülitab releed ja relee lülitab pumpa. Pool aastat on toimetanud, siiani pole probleeme olnud. Kui üle katuse paned siis nagunii miljon asja mis võib selle siksi säraküünlaks muuta. Seepärast peakski mingi töötav tulekustuti kärakas kaasas olema.